Da har jeg fått studert denne terminlista litt bedre:
De 4 første er jo greie, så kommer det altså bortekamp mot Løv/Ham på en onsdag, 30. april. Ja....det er jo håpløst tenker jeg....men så er det jo selvfølgelig 1. mai dagen etter....dvs plutselig ser jeg mulighetene for ny party-tur til Bergen
Så er neste hjemme, før det er duket for ny party-tur til Kristiansand dagen før knugen står på balkongen og vifter.
Deretter kommer det et par hjemmekamper og en tur til "pølse i vaffel" før det er ferie.......og da er det jo som kjent fotball-em på tv
Etter ferien har vi 5 kamper som enten er hjemme eller i "nærområdet". Men så kommer elendigheten......Sandnes Ulf borte, 6. august.....PÅ EN ONSDAG!!!! MAKAN!!! Ja ja...da lokter det med en gang noen feriedager og ny party-tur!....eller?
Deretter går det slag i slag med kamper hjemme og i nærområdet med jevne innslag av langturer. Stormoens saftlag skal denges borte 24. august. 4 uker senere skal sveisen få lufta seg på Høddvoll, mens det 2 uker deretter er klart for årets tur til sameland! 2 uker etter dette er det jaggu ny langtur på gang, Haugesund borte......ja ja, da ble det tett mellom langturene i en periode der gitt, men men, vi kjemper vel om opprykk ved disse tider, så da er det ingen bønn! Gode gud.....2 uker etter dette er det jaggu på nytt ut på langtur i serieavsluttningen på Jæren.....haff.....Hødd, Alta, Haugesund og Jæren tur/retur på 6 uker......ja ja, så lenge det blir oppryksfest i traktorland i begynnelsen av november så er det vel verdt alt slitet
....noen som har booka fly og hotel enda?