KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 18:13

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 47  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2007, 18:04 
Klubbdirektør

Mannen ble stoppet for videre spill i GAIS fordi han hadde for stort hjerte!? Jøss, det har jeg ikke hørt om før. Får håpe han har plass til KIL i det store hjertet sitt da. Ser ut som en brukbar spiller, som Berntsen helt sikkert har fått gode anbefalinger på, fra Conny Monsson!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2007, 18:55 
Trener

Rød Jævel wrote:
Mannen ble stoppet for videre spill i GAIS fordi han hadde for stort hjerte!? !

Husker at den godeste Rex Rodney hadde et enormt hjerte, samt at dette var grunnen til at han løp fra alle hester med mindre hjerte.

Dessuten mener jeg å huske å ha sett tester som viser at de beste i utholdenhetsidretter som sykling, langrenn ++ som oftest utvikler større hjerter enn normalt i befolkningen p.g.a behovet for å pumpe blod gjennom årene/unngå melkesyre.

Så tolker dette som at gutten er godt trent og kan løpe like mye/mer enn
LEO på sitt beste. Med stor kondis og teknikk i tillegg høres dette veldig bra ut :)

Og all ære til Glomdalen. Endelig har de begynt å skrive om KIL igjen. De har vel allerede vært på flere treninger ETTER sesongen enn de var under sesongen. :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2007, 19:09 
Klubbdirektør

DV wrote:
Rød Jævel wrote:
Mannen ble stoppet for videre spill i GAIS fordi han hadde for stort hjerte!? !

Husker at den godeste Rex Rodney hadde et enormt hjerte, samt at dette var grunnen til at han løp fra alle hester med mindre hjerte.

Dessuten mener jeg å huske å ha sett tester som viser at de beste i utholdenhetsidretter som sykling, langrenn ++ som oftest utvikler større hjerter enn normalt i befolkningen p.g.a behovet for å pumpe blod gjennom årene/unngå melkesyre.

Så tolker dette som at gutten er godt trent og kan løpe like mye/mer enn
LEO på sitt beste. Med stor kondis og teknikk i tillegg høres dette veldig bra ut :)

Og all ære til Glomdalen. Endelig har de begynt å skrive om KIL igjen. De har vel allerede vært på flere treninger ETTER sesongen enn de var under sesongen. :twisted:

Støtter den. Både når det gjelder Efe og dekningen til glåmdalen. Har virkelig tatt seg opp og håper det fortsetter.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2007, 19:10 
Forumlegende

Rød tøffel wrote:
http://www.glomdalen.no/kil/article3168641.ece

Glomdalen kan når de virkelig vil!

Når Berntsen tier, skriver Glåmdalen.
-gammelt skogsord

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2007, 19:20 
Klubbdirektør

Roger Freestone wrote:
Har en så innih..vete dårlig magefølelse om at Arnar har bestemt seg for HamKam. Som han forøvrig uttalte seg rimelig negativt om på kilbloggen tidligere i år....

http://www.h-a.no/artikkel.asp?ArtID=359685

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2007, 19:25 
Klubbdirektør

Hvis han ser på Ham-Kam som aktuelt etter uttallelsene han hadde om klubben tidligere vil jeg faen ikke ha han i KIL. Trodde han hadde mer stolthet enn som så.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2007, 19:30 
Trener

Efe var visst 3 ganger i landslagstroppen til Nigeria for noen år siden.... Noen av navnene på lagkameratene sier litt om at gutten har potensiale.

http://www.nt.se/arkiv/2002/01/29/Sport+Ettan/285248/Landslagsman-p-provspel-.aspx

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2007, 19:42 
Klubbdirektør

Rød Jævel wrote:
Hvis han ser på Ham-Kam som aktuelt etter uttallelsene han hadde om klubben tidligere vil jeg faen ikke ha han i KIL. Trodde han hadde mer stolthet enn som så.

Støtter den etter utalelsen "jeg hater Hamkam" men vi ser nok en gang at det er penger som betyr alt for våre moderne leiesoldater..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2007, 22:01 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Rød Jævel wrote:

Støtter den etter utalelsen "jeg hater Hamkam" men vi ser nok en gang at det er penger som betyr alt for våre moderne leiesoldater..

Eller et tids- og stedsbestemt utsagn.

Profile  

Post subject: Efe Ehiorobo
PostPosted: 04 Dec 2007, 22:15 
Sjef

Litt av en tøffing denne Efe Ehiorobo.

Quote:
Was given an eight-month prison sentence in September 2004, after injuring a man with a broken bottle.

Ellers:

Has a good shot and fine ball skills, and is also quite good in the air. Is not very fast though. Was with the National Team in 2001, and then spent more than a year in Europe trying to find a club, before he ended up in Sweden in late 2002. Has played as an attacker, but prefers to be the team's engine in an offensive midfielder role.

Hentet fra:
http://tinyurl.com/3766s3

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2007, 22:43 
Reserve

ivo wrote:
Eller et tids- og stedsbestemt utsagn.

Mulig jeg tar feil, men nå gjentok vel Førsund denne uttalelsen til en viss grad i kilbloggens intervju med han. 2 måneder etter han sa det første gang (rett etter at hamkam vant mot oss i vår).

Så det med at mange ham-kamerater sier det var sagt kvarteret etter den kampen og derav sagt i affekt, kan vel taes med en klype salt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2007, 22:43 
Forumlegende

Rød Jævel wrote:

Ja la oss skyte ham fordi han har noen mildt sagt vage uttalelser til Hamarblekka, tror Førsund har større ambisjoner enn skamma. :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2007, 22:48 
Grævling

Ganske sjeldent dette, en ung norsk spiller som blir i Norge selv om han har tilbud fra bra klubber i Spania.

Men men.....hadde jeg kunne valgt mellom Getafe og Skamma....så hadde det egentlig ikke vært mye til valg ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2007, 03:21 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Rød Jævel wrote:

Ja la oss skyte ham fordi han har noen mildt sagt vage uttalelser til Hamarblekka, tror Førsund har større ambisjoner enn skamma. :roll:

Har ikke tenkt til å skyte noen som helst jeg. Hvis ikke Solbakken eller Riise dukker opp da... (Dårlig spøk som er meget upassende på et åpent forum)

Sier bare at jeg missliker spillere som ikke kan stå for det de seier. Ligner litt på rotta rolf som sa han elsket KIL for så å gå til skrittet å "si opp kontrakten" og ikke møte på trening. At han har større ambisjoner sier han jo selv også, da han vil bruke skamma som et springbrett. Mye av uttalelsene jeg har lest fra Førsund i det siste tyder generelt sett på at han er litt høy på seg selv.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2007, 11:21 
Forumlegende

Rød Jævel wrote:
Sier bare at jeg missliker spillere som ikke kan stå for det de seier. Ligner litt på rotta rolf som sa han elsket KIL for så å gå til skrittet å "si opp kontrakten" og ikke møte på trening. At han har større ambisjoner sier han jo selv også, da han vil bruke skamma som et springbrett. Mye av uttalelsene jeg har lest fra Førsund i det siste tyder generelt sett på at han er litt høy på seg selv.

Jeg sysn utallesene til Førsund i motsettning til våre kjære venn kanarifuglen vitner om bakkekontakt, alt han sier er jo at han er ute etter spilletid og det kan man jo forstå.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 47  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]