KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 13:56

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 07:57 
Klubbdirektør

Syns Kamark har vært god i år og han er forhåpentligvis med videre. Kanskje ivo's forslag om å gi han en god nok kontrakt til at han kun trener en 50% stilling, er ett bra alternativ.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject: TREGT
PostPosted: 08 Nov 2007, 10:00 
Reserve

Etter en imponerende sesong synes jeg det går tregt med signering av Sylling Olsen og andre.

Skjønner ikke hvorfor han ikke ble signert for sesongslutt?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 11:37 
Grævling

Det har vel noe å gjøre med egne tanker om tingenes tilstand.

Sylling-Olsen vet vel at det er nada problem å få ny kontrakt med KIL. I tillegg har han garantert gode kort på hånden med tanke på å få en forbedret kontrakt (uten at jeg vet hva han har hatt i år).

Så da er det jo bare å sitte på gjerdet å vente og se hva annet som dukker opp av tilbud..... vi må jo bare stikke finger'n i jorda og innse at Vinger ikke er verdens navle. Skal han bli værende i Adeccon så står vi ikke tilbake for noen når det gjelder sportslige utfordringer....men då var det dette med penger og greier da....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 14:06 
Reserve

Bjarmann og Henning Berg var på Hønefoss kampen, de ble vel neppe imponert av noen Hønefoss spillere.....

Vi får håpe KIL ledelsen (og spillerne) handler rask nå og får på plass ting for neste år.

Satses det offensivt har vi utvilsomt muligheten til å rykke opp neste år. Hvis ikke forspilles en gyllen mulighet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 16:06 
Klubbdirektør

Tviler på det.. ellers er det hønefoss spillere som flere tl klubber ser på.. utenom at jeg kommer på noen navn.. Er det ikke en midtbanespiller som er på vei til RBK også? nr 17. eller 21?? uansett, liker ikke at det tar tid med forhandlingene.. spørr du meg kunne de ha begynt mye før enn etter sesongen? Skjønner ikke vitsen med å vente til sesongslutt da flere enkelte har bevist for lenge siden at de er gode nok.. er det noen som har en god forklaring på dette eller?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 16:39 
Klubbdirektør

Er jo sånn det har vært hver eneste sesong i KIL de siste 10 årene. De må gjøre opp status for økonomi før de vet hva de kan tilby spillerne antakeligvis. Kan jo være at spillerne selv også vil se hvilke muligheter de har etter endt kontrakt og derfor ikke vil forhandle før sesongen er over. Har ikke noe fasitsvar gitt. Enig i at det er en stor uting.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 17:33 
Materialforvalter

Er nok ene og alene økonmien det står på.
Sylling Olsen ble tilbudt ny kontrakt allerede i juni. Men han lever av å spille fotball, og da må han få et tilbud det er mulig å leve av.
Det har KIL dessverre ikke kommet med enda...
Og det samme gjelder også andre spillere.
Tilbudet om ny kontrakt er der, men dessverre er det penga det skorter på.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 18:10 
Klubbdirektør

Sylling er lei av pendlingen samt han ønsker å bo i Oslo men jeg kan ikke skjønne vilken klubb som kan utvikle og gjøre han bedre pr nå en KIL. Det som er litt synd er at enkelte gode adecco spillere blir fristet av en tippeligaklubb evt og de fleste ender som stallfyll, dette har vi sett gang på gang så jeg håper han ikke går i denne fellen. Man ser gode spillere som Nystuen,Kalsæg ikke hadde en sjans i denne ligaen samt XXX som bare har blitt en klovn uten fremtid i et lag som skal henter inn enda flere flere klassespillere før 2008 sesongen som igjen gjør at han må spille i 2 div :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 19:21 
Materialforvalter

Jada-jada wrote:
Sylling er lei av pendlingen samt han ønsker å bo i Oslo men jeg kan ikke skjønne vilken klubb som kan utvikle og gjøre han bedre pr nå en KIL. Det som er litt synd er at enkelte gode adecco spillere blir fristet av en tippeligaklubb evt og de fleste ender som stallfyll, dette har vi sett gang på gang så jeg håper han ikke går i denne fellen. :roll:

Det handler ikke om utviklig. Det handler om penger.
Samma hvem du spiller for i Adeccoligaen hvis du kan få dobbel eller trebobbel lønn i forhold til Kongsvinger.
Hvis du hadde utbetalt 10000 måneden og kunne få 25000 et annet sted for akkurat samme jobben, så hadde vel valget vært enkelt?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 19:30 
Klubbdirektør

Tilskuer wrote:
Jada-jada wrote:
Sylling er lei av pendlingen samt han ønsker å bo i Oslo men jeg kan ikke skjønne vilken klubb som kan utvikle og gjøre han bedre pr nå en KIL. Det som er litt synd er at enkelte gode adecco spillere blir fristet av en tippeligaklubb evt og de fleste ender som stallfyll, dette har vi sett gang på gang så jeg håper han ikke går i denne fellen. :roll:

Det handler ikke om utviklig. Det handler om penger.
Samma hvem du spiller for i Adeccoligaen hvis du kan få dobbel eller trebobbel lønn i forhold til Kongsvinger.
Hvis du hadde utbetalt 10000 måneden og kunne få 25000 et annet sted for akkurat samme jobben, så hadde vel valget vært enkelt?

Nei ikke hvis min karriere hadde gått til helvete og tredobbel lønn virker usansynelig da må man spille for et lag som har rykket ned fra tippeligaen.... Lurer veldig på hvem som kan tredobble lønnen kontra KIL og ønsker da fakta? En fotballspiller vil spille samt være i et lag som kan være i toppen evt rykke opp og gi meg et godt eksempel på vilket alternativ kontra KIL dette ville være for Mangnus Sylling?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 19:52 
Materialforvalter

Det virker usannsynlig ja, for det var et noe overdrevet eksempel på åssen fotballen kan fungere nå til dags. Men Notodden betalte vel faktisk 600 000 til han gamle Strømsgodsetspilleren allerede i 2.div. mens Sylling har under
200 000 i KIL.

"En fotballspiller vil spille samt være i et lag som kan være i toppen evt rykke opp og gi meg et godt eksempel på vilket alternativ kontra KIL dette ville være for Mangnus Sylling?"

Hvorfor har ikke da de beste spillerene i Adecco uten kontrakt flokket seg i Kongsvinger? Penger
Bodø/Glimt, Moss, Sogndal, Bryne, kanskje Haugesund, For uten Sylling på laget, så hadde KIL havna adskillig lenger ned på tabellen enn 4.plass.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 19:54 
Trener

Jada-jada wrote:
XXX som bare har blitt en klovn uten fremtid i et lag som skal henter inn enda flere flere klassespillere før 2008 sesongen som igjen gjør at han må spille i 2 div :roll:

rykket ikke lsk2 ned i år, så de er i 3. div neste sesong?

Uansett, skjønner at Sylling vil ha mer lønn, men håper virkelig han blir....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 21:14 
Klubbdirektør

Tilskuer wrote:
Det virker usannsynlig ja, for det var et noe overdrevet eksempel på åssen fotballen kan fungere nå til dags. Men Notodden betalte vel faktisk 600 000 til han gamle Strømsgodsetspilleren allerede i 2.div. mens Sylling har under
200 000 i KIL.

"En fotballspiller vil spille samt være i et lag som kan være i toppen evt rykke opp og gi meg et godt eksempel på vilket alternativ kontra KIL dette ville være for Mangnus Sylling?"

Hvorfor har ikke da de beste spillerene i Adecco uten kontrakt flokket seg i Kongsvinger? Penger
Bodø/Glimt, Moss, Sogndal, Bryne, kanskje Haugesund, For uten Sylling på laget, så hadde KIL havna adskillig lenger ned på tabellen enn 4.plass.

Vel vi ble bedre en både Moss,Sogndal,Bryne og Haugesund samt han ikke ønsker å flytte til disse stedene med utak kanskje Moss som et alternativ.. Det er heller ingen av disse klubbene som gidder å tredobble hans lønn kontra KIL... Jeg håper og tror at Sylling får en kontrakt som er forbedret samt han har et ønske om å være i toppen neste år også.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 21:40 
Materialforvalter

Så det er 100% sikkert at KIL er i toppen neste år, med kun 9 spillere med sikker kontrakt?
Tror vi skal stikke fingern i jorda og takke for en fantastisk sesong i år. 7av10 besserwissere i mediene hadde KIL på nedrykk før sesongen faktisk, og det så ikke bra ut etter de første kampene.
Er lov å håpe til neste år selvfølgelig, men jeg kommer ikke til å ha opprykksforventinger, for da blir skuffelsen mindre...
Tror ikke på opprykk før jeg ser sponsorer og trygg økonomi på plass, og selvfølgelig 2-3 forsterkninger/utfordrere i tillegg til årets stall!
Først da begynner jeg å flagge!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 23:29 
Klubbdirektør

Tilskuer wrote:
Så det er 100% sikkert at KIL er i toppen neste år, med kun 9 spillere med sikker kontrakt?
Tror vi skal stikke fingern i jorda og takke for en fantastisk sesong i år. 7av10 besserwissere i mediene hadde KIL på nedrykk før sesongen faktisk, og det så ikke bra ut etter de første kampene.
Er lov å håpe til neste år selvfølgelig, men jeg kommer ikke til å ha opprykksforventinger, for da blir skuffelsen mindre...
Tror ikke på opprykk før jeg ser sponsorer og trygg økonomi på plass, og selvfølgelig 2-3 forsterkninger/utfordrere i tillegg til årets stall!
Først da begynner jeg å flagge!

Hmm du må være Ivar Hoff :roll: Makan til negativitet.. Vel det var flere som stakk fingern et viss sted før sesongen også og du verden så feil de tok. Har man ikke tro på KIL så bør man finne på noe annet er min mening.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]