KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 14:44

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 89 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2007, 19:25 
Klubbdirektør

Er vel ikke den første jeg ville startet kronerulling på. Kamark er for all del en god back, men har hatt skyld i veldig mange baklengs i år. Er altfor ustabil i prestasjonene. Kan gå fra det fantastiske til det helt forferdelige. Om dette har noe med at han ikke får nok hvile å gjøre, OK, men jeg håper vi ikke har sett det beste av ham, for da kan det hende vi trenger en ny høyre back, dersom vi har ambisjoner om opprykk.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2007, 19:58 
Klubbdirektør

Kan det være noe interessant her?

http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikst ... 430235.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2007, 20:36 
www.kilsk.com

Hoås kan jo være en spennende konkurrent/ersatter om plassen til Samuelsson, hvis han skulle bli skadet eller suspandert.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 00:28 
Materialforvalter

Kongsvinger og Hønefoss skal ha gitt Åmot-spiller kontraktsforslag:
http://www.bygdeposten.no/Sport/article3097028.ece

For å si det sånn, her kan dere holde dere jævlig langt unna :wink:
Til de som ikke kjenner til han, så er han en typisk målscorer. Har ingen "superkvaliteter", men er en veldig god avslutter. Endte vel opp med 22 mål i 2.divisjon i år for overraskelseslaget Åmot (Selv om de falt totalt sammen på slutten).

Han har tidligere vært veldig positiv til Hønefoss, og man har fulgt han lenge. Skulle dere stjele han nå, så blir jeg mest irritert og litt imponert.

Han er forøvrig bosman.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 00:31 
Grævling

Selvfølgelig......vi har ikke penger til å hente noe annet en Bosman!

...nesten så vi rett og slett burde gått bort å hentet selveste Bosman også, han er kanskje bosman han også om dagen? ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 01:16 
Forumlegende

keepern wrote:
Hoås kan jo være en spennende konkurrent/ersatter om plassen til Samuelsson, hvis han skulle bli skadet eller suspandert.

Hoås er et spennende navn og en slik spisstype som jeg kunne tenke meg, noen som vet hva kontraktsstatusen hans er?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 01:38 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
keepern wrote:

Hoås er et spennende navn og en slik spisstype som jeg kunne tenke meg, noen som vet hva kontraktsstatusen hans er?

Som det står i linken jeg postet litt lenger opp, så er han en av tre FFK spillere som er fristilt fra sine kontrakter. :wink:

http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikst ... 430235.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 01:41 
Materialforvalter

Raggen wrote:
Selvfølgelig......vi har ikke penger til å hente noe annet en Bosman!

...nesten så vi rett og slett burde gått bort å hentet selveste Bosman også, han er kanskje bosman han også om dagen? ;-)

Samme ståa hos oss, er vel kun kun tre mann i dagens stall vi har betalt for. To av de forsvinner nå, siste mann ble kjøpt for vekslepenger i 1999.

Men når det gjelder Sigmund, har jeg prøvd å bruke det jeg har av kjentfolk for å få han til HBK. En kompis av meg kjenner han godt, så håper han velger riktig :wink: Med tanke på at Samuelsson virker solid hos dere, er nok veien kortere til laget i Hønefoss.

Han er forøvrig en kar som er ganske hjemmekjær, og som uttalte i høst at det virket spennende å kunne satse på fotball på heltid. Han har vel jobbet som snekker ved siden av, noe som jo ikke er så rart i 2.div. Om han skulle velge feil og havne hos dere, får dere en kjempeålreit, kanskje litt beskjeden kar inn i stallen.

Forøvrig kommer han fra et sted som får både Kongsvinger og Hønefoss til å virke om New York :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 11:33 
Grævling

Samuelsson har fått enormt med tillit i KIL ettersom han rett og slett ikke har hatt noen konkurrent om plassen på topp.

Så har denne gutten ambisjoner og tro på seg selv, så er i hvert fall ikke veien lang for å komme seg inn på laget. Dere har kanskje flere folk som konkurrerer om plassen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 11:56 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Samuelsson har fått enormt med tillit i KIL ettersom han rett og slett ikke har hatt noen konkurrent om plassen på topp.

Men til tross for lite konkurranse har han ikke gjort det dårligere av den grunn. ;)

Denne Grøterud hvirker jo som en brukbar spiller. Samuelsson hadde vel 24 mål eller noe i fjor for Nybergsund som kjempet i toppen...? 22 mål for en klubb som Åmot i andre divisjon er slett ikke dårlig. Om han i tillegg er bosman, løp og hent :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 12:51 
Grævling

Nei, for all del, han har levert så det holder......hadde han bare vært litt mer heldig på avsluttninger med beina så hadde han vel putta like mange som Kvalheim.

I tillegg virker det som om han ofte misser når han får god tid til å tenke før avsluttningen. Så neste år gjelder det å spille han fri slik at han må ta kjappe avgjørelser :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 17:09 
Reserve

Det er jo et par - tre Fredrikstad spillere som ikke får fornyet kontrakt. Ø. Hoås bla... Vet ikke jeg. Er dette noe kanskje...?!?!?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 17:15 
Materialforvalter

I følge football Manager 2008 skal Grøterud være veldig god på hodet og en dødelig avslutter. han har 18 i avslutninger og 19 i headinger.
Dette kan være intressant...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 19:56 
Materialforvalter

Raggen wrote:
Så har denne gutten ambisjoner og tro på seg selv, så er i hvert fall ikke veien lang for å komme seg inn på laget. Dere har kanskje flere folk som konkurrerer om plassen?

Plassen inn er nok ikke lengre hos oss. Kai Risholt forsvinner helt sikkert, Kamal Saaliti forsvinner muligens. Da er Lars Lafton og 17-årige Kenneth De Vita Jensen igjen av spisser. Og vi spiller jo 4-4-2, så tror ikke det skal mangle på spilletid hos oss heller.

Åmot har forøvrig spilt 4-3-3 i år, så formasjonen deres er han jo kjent med.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 89 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

All times are UTC + 1 hour [ DST ]