KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 11:44

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 86 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: 04 Nov 2007, 19:12 
Reserve

Som forventet ble det grusing av hønsa fra tettstedet ved veikrysset mot fjellheimen.

For andre sesong på rad 6 poeng mot både Hønsa og Moss.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 19:36 
Klubbdirektør

Jotjar jeg syntes det er rart du nevner lavmål da dette kommer fra min post litt lenger opp her. Der ser du virkelig lavmål fra en av dine egne men det hopper du glatt over men det var faktisk dette som startet hele denne diskusjonen. Du er på vårt forum og skriver masse pjatt om et lag som ingen her inne interiserer seg for? Ser du noen av oss skriver masse KIL stoff på Hønefoss sin suporterside? Det er alltid noen forumtroll som sniker seg inn etter et tap de har hatt mot KIL men i bunn og grunn blir dette bare en ubetydelig diskusjon. Når det gjelder fotballhistorikk så blir jo dette bare en latterlig sammenligning og spesielt for en som kutter 8 år av tiden vi var i den øverste divisjonen :roll: Hvis du ikke vet hva lavmål er så kan du lese første post i denne tråden som var min begrunnelsen for å stille spørsmål om folkeskikk og normal oppførsel... Dette er lavmål det. http://bb.fosseberget.net/viewtopic.php?t=2405

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 19:56 
Materialforvalter

Jada-jada wrote:
Jotjar jeg syntes det er rart du nevner lavmål da dette kommer fra min post litt lenger opp her. Der ser du virkelig lavmål fra en av dine egne men det hopper du glatt over men det var faktisk dette som startet hele denne diskusjonen.

At det er et innlegg folk faktisk klarer å ta seg nær av, vet jeg ikke om jeg skal bli sjokkert eller lattermild av.

Til din informasjon, så er det et innlegg hvor du nok ikke bør ta alt for å være bastante og alvorlige meninger, og det burde ikke være vanskelig å gjennomskue. Innlegget jeg svarte på her, er ikke skremet i samme form, og det jeg svarer på er påstander som er direkte feilaktige eller med med tvilsomt belegg.

Jada-jada wrote:
Du er på vårt forum og skriver masse pjatt om et lag som ingen her inne interiserer seg for? Ser du noen av oss skriver masse KIL stoff på Hønefoss sin suporterside? Det er alltid noen forumtroll som sniker seg inn etter et tap de har hatt mot KIL men i bunn og grunn blir dette bare en ubetydelig diskusjon.[/qoute]

Vel, nå er det nå en gang slik at det var her inne innlegget jeg svarte på befant seg da. Skulle jeg da limt det inn et annet sted og heller svart der da? Er det slik at når en av dere kommer med påstander om dagens motstander i en kamptråd, så er det ikke lov til å svare på dette?

Jada-jada wrote:
[Når det gjelder fotballhistorikk så blir jo dette bare en latterlig sammenligning og spesielt for en som kutter 8 år av tiden vi var i den øverste divisjonen :roll:

Hehe, herlig. Hvor er det sammenlignet fotballhistorikk, det må jeg si jeg er veldig interessert i å se, for det er en påstand tatt ut av løse luften. At KIL har større meritter enn Hønefoss fra fotballen er det vanskelig å si i mot. Men toppfotballkultur er noe rimelig annet enn det. Eller er det like mye av det i Huddersfield og Chelsea? De har tross alt vunnet serien like mange ganger.

Jada-jada wrote:
Hvis du ikke vet hva lavmål er så kan du lese første post i denne tråden som var min begrunnelsen for å stille spørsmål om folkeskikk og normal oppførsel... Dette er lavmål det. http://bb.fosseberget.net/viewtopic.php?t=2405

Hva der er det du egentlig tror er seriøst ment, siden du tar dette så tungt?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 20:01 
Forumlegende

Jotjar wrote:
Karlsen wrote:

Nei, jeg skjønner virkelig ikke dette behovet ditt.

Den artikkelen/greia fra forumet deres satte standarden. Utover det så er det gøy å gå litt høyt ut:P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 20:01 
Materialforvalter

sÅ, så Jotjar.

Dere rykker bare ned neste sesong og da slipper du å krangle med oss da det blir 2 divisjoners forskjell da vi spiller med Brann og RBK og dere spiller med Averøykameratene, Hammerfest, Askøyog VIF 2.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 20:10 
Materialforvalter

Karlsen wrote:

Nei, jeg skjønner virkelig ikke dette behovet ditt.

Den artikkelen/greia fra forumet deres satte standarden. Utover det så er det gøy å gå litt høyt ut:P[/quote]

Å gå høyt ut er nå en ting, å gå ut med feil er en annen ting. Kunne likt å se svar på det ang. toppfotballkultur forresten.

celtavigo wrote:
sÅ, så Jotjar.

Dere rykker bare ned neste sesong og da slipper du å krangle med oss da det blir 2 divisjoners forskjell da vi spiller med Brann og RBK og dere spiller med Averøykameratene, Hammerfest, Askøyog VIF 2.

Hvis du er villig til å vedde på det, så skal du få solide odds av meg.

Det er nå en gang slik at ting skifter fort i fotballen, og Adeccoligaen er intet unntak. I år var dere et mye bedre lag enn oss, likeledes i 2004. I 2005 og -06 var vi et mye bedre lag enn dere. Sånne ting kan skifte fort, og fforskjellen mellom lagene som ikke går opp eller ned er ikke større enn at alt kan være snudd på hodet neste år. Det finnes det nok av eksempler på, da blant annet KIL (3-10-7-4) og Hønefoss (12-4-4-10).

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 20:13 
Materialforvalter

Jeg vil heller ha en dram hver minutt enn ett minutt med Jotjar.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 20:17 
Forumlegende

Er litt enig med jotjar i at vi kunne spart oss i å hovere mot Hønsa etter en god sessong, det hadde vørt bedre å overse sprøyetet på forumet deres.

Det er klart det må være lov å kaste litt dritt til hverandre innimellom, men i dag bør vi heller glede oss over egne prestasjoner.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 20:17 
Materialforvalter

celtavigo wrote:
Jeg vil heller ha en dram hver minutt enn ett minutt med Jotjar.

Huff, så sårende :lol: Jeg som virkelig hadde håpet at du ville dele livet ditt med meg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 20:21 
Materialforvalter

mikeb wrote:
Er litt enig med jotjar i at vi kunne spart oss i å hovere mot Hønsa etter en god sessong, det hadde vørt bedre å overse sprøyetet på forumet deres.

Det er klart det må være lov å kaste litt dritt til hverandre innimellom, men i dag bør vi heller glede oss over egne prestasjoner.

Det som overrasker meg mest, er at det blir tatt så voldsomt seriøst av folk her inne. Det burde være mulig å avsløre. Jeg kan jo selvsagt skjønne at påstander om innavl ikke er det man liker best, men det burde som sagt være mulig å se at det ikke er seriøst ment. Å prøve å "ta igjen", bare på en mindre artig måte er da neppe veien å gå uansett.

Man skal kunne mobbe andre supportere, men det er jo grenser. Jeg blir ikke såret av påstander om at Hønefoss er et høl (At jeg ikke er derfra gjør jo at jeg ser det jeg og :wink: ), men man må vel kunne se hva som kjennetegner sitt eget sted/lag og.

Og ja, jeg synes dere bør nyte en sesong som sett utenfra er knallsolid i forhold til forventninger. For oss tilhengere av Hønefoss er det derimot greit å glemme både kampen i dag og årets sesong så fort som mulig.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 21:03 
Grævling

Alvorlig aktivitet her i dag gitt...... synd at ikke flere dro seg til Hønefoss. Nå har vi levert årets kamp der borte 2 år på rad, så neste år bør kanskje folk forstå at dette er plassen å dra?

Skal ikke forundre meg om Kula kommer drassende med "innavl" også før kampen i 2008, samt går ut høyt og tror det blir storseier til hjemmelaget...... noen lærer av sine feil, mens andre lærer ALDRI ;-)

GØY PÅ HØNEFOSS - ALLTID!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 21:49 
Materialforvalter

For å avgjøre hvem som kan hovere mest måtte jeg ta en titt på denne:

http://www.rsssf.no/stats/AlltimePremier.html

Hverken Hønefoss BK, LivFossekallen/Hønefoss eller Liv/Fossekallen finnes på lista....

Men Kongsvinger derimot....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 21:52 
Materialforvalter

Kan i samme slengen nevne at Sylling Olsen har vært å prøvespilt i Hønefoss ved flere anledninger, men han var ikke rett mann for dem!
Noe som sier seg selv når han er best til å score mot dem....
He he he!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 22:04 
Forumlegende

Tilskuer wrote:

Jøss, fantastisk side du har funnet der. Den har jeg aldri vært borti før. Absolutt alt og litt til her jo:)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 22:23 
Trener

Hey!

Der var jo den sia jeg har lett etter lenge. Tusen takk.

Ser at siden er oppdatert mye siden jeg var der sist. HAr jo fått med masse kretsmesterskap jo. :D

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 86 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]