KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 20:48

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 262 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2007, 19:58 
Klubbdirektør

Nettavisen har et fint intervu med Dybendal:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/ ... 382072.ece

Quote:
«Dybis» tror ikke på noe snarlig gjensyn med norsk fotball.

- Jeg har det veldig bra her i Sverige. Jeg er gift med en svensk «fru» og har en liten datter. Jeg kan fort bli værende her resten av livet, sier Dybendal.

- Men det er klart, man skal aldri si aldri. Jeg følger fortsatt litt med på hva som skjer i norsk fotball, da. Spesielt Kongsvinger, innrømmer han.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2007, 21:05 
Klubbdirektør

Jeg lurer på hvor det blir av alle de som sa at de skulle komme hit å hjelpe Kil tilbake til toppen igjen. Har ikke sett en eneste en jeg. Er det noen andre som har sett noen???????

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2007, 21:33 
Forumlegende

Janko wrote:
Jeg lurer på hvor det blir av alle de som sa at de skulle komme hit å hjelpe Kil tilbake til toppen igjen. Har ikke sett en eneste en jeg. Er det noen andre som har sett noen???????

Pål Håpnes, og Hai ville jo men kunne ikke p.g.a skader.
Og Ole Einar Martinsen. Patrick Holtet har jo også at en tid i utlendighet, men hadde han noen A-kamper før han var i Viking og Skeid?
Caleb Francis gjorde også comeback i KIL trøya i 2000 sessongen.

Noen fler?

Vidar Riseth kom aldri tilbake, men det er jo ikke for sent, andre som ikke har holdt de lovet?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2007, 21:53 
Reserve

Åge Steen! 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2007, 23:51 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Vidar Riseth kom aldri tilbake, men det er jo ikke for sent, andre som ikke har holdt de lovet?

Riseth hadde ikke vært i nærheten av 11`ern til KIL uansett..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2007, 00:11 
Grævling

Nei......skal tross alt mer til enn å stoppe hele Chelsea (nesten på egenhånd) for å være god nok for KIL!

Get real ;-)

.....Riseth hadde nok banket ut en hel drøss av gutta vi har på banen i dag. Eneste jeg føler meg rimelig trygg på at han ikke hadde slått ut er Conny och Pelu. Riseth har vel ikke samme tempo i kroppen som han hadde sist han var i KIL, men tar vel dette igjen på erfaring og overblikk.
Faen meg ikke mange spillere i Norge som kan skilte med å ha levert kvalitet på så mange plasser på banen oppgjennom årene. Gutten har rett og slett vært en klassespiller på i forsvar, på midtbanen, som flankespiller og midtspiss.....smått utrolig.

At han nå prøver å ta over rollen som landets mest usympatiske spiller (fra Panzer-Pusen Hagen) er da bare stas..... han blør for drakta og ofrer trynet i hver eneste duell. Er heller ikke sen om å spille dau og kjefte opp dommere hvis det kan gavne hans eget lag.

En spiller du elsker å ha på eget lag, men hater å se i aksjon hos motstander'n.......er bare slik det skal være det gitt ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2007, 11:11 
Klubbdirektør

Synd han ikke holder ord om at han skulle komme tilbake til Kongsvinger og avslutte her grunnet alt klubben hadde gjort for han sportlig da :roll:
Nå ser jeg bare en gammel trønder som er på vei mot pensjontilværelse samt han stjal en av de pene jentene fra Kongsvinger :lol: Han varierer for mye og kan spille alt fra helt elendig som mot Fredrikstad til meget bra mot Chelsea. De er kjepphøye når de reiser og så begynner de å tjene gode penger for siden å drite i klubben som fikk de på det nivå :evil: For håpe Nystuen og Høyland peller seg hjem snart.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2007, 11:32 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Synd han ikke holder ord om at han skulle komme tilbake til Kongsvinger og avslutte her grunnet alt klubben hadde gjort for han sportlig da :roll:
Nå ser jeg bare en gammel trønder som er på vei mot pensjontilværelse samt han stjal en av de pene jentene fra Kongsvinger :lol: Han varierer for mye og kan spille alt fra helt elendig som mot Fredrikstad til meget bra mot Chelsea. De er kjepphøye når de reiser og så begynner de å tjene gode penger for siden å drite i klubben som fikk de på det nivå :evil: For håpe Nystuen og Høyland peller seg hjem snart.

For Høyland sin del, blir vel hjem Bryne?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2007, 11:40 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Nei......skal tross alt mer til enn å stoppe hele Chelsea (nesten på egenhånd) for å være god nok for KIL!

Jaja.. Jeg så denne kampen jeg også. Skal man sammenligne det på denne måten, så kan man nesten (bare nesten) lure på hvorfor Rosenborg ikke topper tippeligaen. Da man klarer uavgjort mot et engelsk topplag (ihvertfall i utgangspunktet et topplag) så burde man jo ledet tippeligaen..

Men.. Jeg skal selvsagt være enig i at han hadde ganske sikkert danket ut noen av dagens spillere.. Var kanskje litt for kjapp der.. :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2007, 13:17 
Materialforvalter

For Høiland, som han heter, blir vel hjem Faaberg? Men det er vel en del av Lillehammer nå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2007, 13:57 
Forumlegende

s122949 wrote:
For Høiland, som han heter, blir vel hjem Faaberg? Men det er vel en del av Lillehammer nå.

Han kom vel fra Bryne før han kom til KIL, men han er kanskje opprinnlige fra Faaberg. Tenkte han var fra Bryne siden de har en spiller som heter Tommy Høiland nå. (Slekt?)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2007, 23:08 
Trener

Da ser jeg at Førsunf ikke har lært av det som skjedde i Sarpsborg:

http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/16/515227.html

Ellers hyggelig at Steinar Spillte.

VAr en annen kjenning på laget også.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Oct 2007, 09:32 
Reserve

Hvis vi skal tro det som ble sagt på supportertreffet før sesongen så hjalp vel Høiland til for at vi skulle få Guiomar. Han er jo også bestevenn med Kristiansen som jobber i Kil så det er vel ikke utenkelig at han kommer. Har han ikke dame fra Vinger også?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Oct 2007, 10:52 
Materialforvalter

Tror faktisk han har kone fra Roverud, av alle herlige steder.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2007, 10:45 
Saftblander

Seriemål nummer 17 for Rødfoss i går. Ny klubbrekord i antall scorede mål på en sesong i Eidsvold Turn.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 262 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]