KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 14:20

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 01 Oct 2007, 16:11 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Synd om LSK skulle snappe opp Pelu så håper han viser seg fra en dårlig side dersom Erland Johnsen skulle dukke opp igjen. vi trenger stammen i laget inntakt dersom vi skal rykke opp neste år.

At klubber begynner å interessere seg for Pelu og begynner å se litt på han er vel heller ingen overraskelse etter en veldig bra sesong! Men hvis han først skulle forsvinne så håper jeg KIL vet å sette riktig pris på han.. For det bør ikke bli billig!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Oct 2007, 16:24 
Klubbdirektør

Han blir neppe billig. Og LSK bør jo vite hva de går til ettet strabasene med XXX i fjor. Så om ikke Pelu skulle finne på å si opp kontrakten og nekte å møte på trening bør vi nok snakke opp mot 5 mill

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Oct 2007, 17:35 
Forumlegende

ManUtd wrote:
mikeb wrote:
Synd om LSK skulle snappe opp Pelu så håper han viser seg fra en dårlig side dersom Erland Johnsen skulle dukke opp igjen. vi trenger stammen i laget inntakt dersom vi skal rykke opp neste år.

At klubber begynner å interessere seg for Pelu og begynner å se litt på han er vel heller ingen overraskelse etter en veldig bra sesong! Men hvis han først skulle forsvinne så håper jeg KIL vet å sette riktig pris på han.. For det bør ikke bli billig!

Ingen overraskelse, men vi har 3 års kontrakt og må ikke selge dersom kassa ikke er bunnskrapt, dumt å selge arvesølvet dersom man skal satse på opprykk.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Oct 2007, 17:46 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
ManUtd wrote:
mikeb wrote:

Ingen overraskelse, men vi har 3 års kontrakt og må ikke selge dersom kassa ikke er bunnskrapt, dumt å selge arvesølvet dersom man skal satse på opprykk.

Jepp og han vil nok være verdt like mye etter neste sesong eller mer, skal man bygge et tippeligalag og bli der så må man faktisk beholde de beste spillerne..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Oct 2007, 22:22 
Reserve

Fuji wrote:
mikeb wrote:
Skjønte heller ikke hvorfor Kamark ble tatt ut, syns han klarte seg bra på sin side og at Strømnes kunne ha vært bytta mot Kris.

Er ikke enig med deg - synes Kamark hadde en av sine svakeste kamper på lenge. Men ikke alle dager på jobben kan være like bra. Kamark er nok tilbake i slag om ikke lenge. Godt å se Kris i aksjon igjen! Noterte meg og at Erland Johnsen var på plass på Gjemselund i dag - noen som har hørt noe om han skulle finsikte noen spesielle?

Kjetil Kamark spilte med brist i ribbein, og ga det han klarte. Ikke lett å gå inn i dueller med så mye smerter.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Oct 2007, 22:49 
Materialforvalter

Var ikke klar over det - det forklarer jo den saken.

solstråla wrote:
Fuji wrote:
mikeb wrote:
Skjønte heller ikke hvorfor Kamark ble tatt ut, syns han klarte seg bra på sin side og at Strømnes kunne ha vært bytta mot Kris.

Er ikke enig med deg - synes Kamark hadde en av sine svakeste kamper på lenge. Men ikke alle dager på jobben kan være like bra. Kamark er nok tilbake i slag om ikke lenge. Godt å se Kris i aksjon igjen! Noterte meg og at Erland Johnsen var på plass på Gjemselund i dag - noen som har hørt noe om han skulle finsikte noen spesielle?

Kjetil Kamark spilte med brist i ribbein, og ga det han klarte. Ikke lett å gå inn i dueller med så mye smerter.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Oct 2007, 22:56 
Forumlegende

solstråla wrote:

Hvem hadde påført ham det da :oops:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Oct 2007, 10:36 
Trener

mikeb wrote:
solstråla wrote:

Hvem hadde påført ham det da :oops:

:mrgreen: Dette var dagens kommentar. Skal unnlate å kommentere den ytterligere og pakke vekk kofferten :wink:

Men det forklarer at han ikke var helt på topp. Uansett, så viser det god innsats og fightervilje.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Oct 2007, 11:09 
Reserve

Jeg håper virkelig Pelu blir værende neste sesong. Men det er klart skulle KIL bli tilbudt rundt 5 millioner for spilleren, kan de ikke si nei til det.

Etter denne høsten tror jeg likevel KIL vil tjene på å beholde Pelu framfor å få inn et par millioner, som vel er et mer sannsynlig bud.
Han er så god at jeg har vanskelig for å tro at ingen eliteserieklubber vil være interessert.

Med Sylling Olsen, Torp, Samuelsson og Stormoen har vi et godt lag framover på banen. At Lindau forsvinner er synd. Håper de får overtalt ham til å ta en sesong til.
Forsvaret er også stødig, særlig våre midtstoppere.

Jeg synes det lukter topplassering neste år. Tror KIL kommer til å overraske mange. Får vi inn bedre bredde i stallen, og unngår mange skader, kan vi blande oss inn i opprykksstriden.

...Dette var sikkert en avsporing, men jeg er utrolig spent på hva som skjer etter sesongen med tanke på 2008.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]