KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 14:24

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 109 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2007, 21:31 
Klubbdirektør

Rød Jævel wrote:
Hvorfor kjøpe det da jeg kan få infoen gratis her? Men takk for tipset..

tja hvis man unner seg med en settnig kontra to helsider med godt stoff for å spare 15 kr så ja ja :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2007, 21:55 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Rød Jævel wrote:
Hvorfor kjøpe det da jeg kan få infoen gratis her? Men takk for tipset..

tja hvis man unner seg med en settnig kontra to helsider med godt stoff for å spare 15 kr så ja ja :roll:

får jo heller ikke Glåmdalen til å satse på fotball om ingen gidde å betale for avisa

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2007, 01:18 
Klubbdirektør

Og mange har liten interesse av å lese avisa når satsingen er så dårlig som den er nå! Ond sirkel dette her.

Bor ikke i vinger og leser derfor kun nettutgaven av Glåmdalen. Hadde en periode hvor jeg fikk tilsendt glåmdalen hver dag med post, men utbytte jeg fikk av avisa var ikke verdt det. Kunne gjerne tenkt meg å abbonere på den igjen om dekningen av KIL tar seg opp.

Hovedoppslagene på nettsiden akkurat dreier seg forøvrig om Elgjakta og melodi grand prix! Enjoy!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2007, 08:59 
Klubbdirektør

Abonerer ikke på Glomdalen jeg heller men kjøper av og til dagens PDF avis til 15 kr hvis det står noe om KIL det syntes jeg faktisk det er verdt samt mye av det som står i hovedavisen kommer ikke ut på nettsiden Deres.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2007, 10:00 
Forumlegende

Selv kjøper jeg løssalgsavisen ofte når det er interessant KIL stoff, så noen lesere får de nok dersom fotballdekningen er god nok.

Last edited by mikeb on 26 Sep 2007, 12:06, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2007, 11:23 
Klubbdirektør

Med mer KIL-stoff så ville jeg helt klart ha abonnert på blekka jeg også. Eller om mulig, bare på PDF-delen

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 09:57 
Forumlegende

Lederen i dagens Glåmdalen etterlyser mer engasjement og glød rundt KILs Tippeligaambisjoner fra bedrifter/sponsorer etc. Hmm..hva med å se seg selv i speilet? Bevisstheten er ihvertfall inni huset der..kanskje de kan begynne med å srkive om KIL da?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 13:54 
Klubbdirektør

Fin oppfordring men ikke spesielt godt skrevet. Og egentlig ganske overraskende budskap fra en avis som har gitt pur faen i KIL denne sesongen

http://www.glomdalen.no/debatt/leder/article3021222.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 14:29 
Klubbdirektør

Rød Jævel wrote:
Fin oppfordring men ikke spesielt godt skrevet. Og egentlig ganske overraskende budskap fra en avis som har gitt pur faen i KIL denne sesongen

Enig !
Jeg synes Glåmdalen startet sesongstarten lovende med nye artikler "daglig", men nå i det siste har det vært labert ja. Men med nytt stadion på gang og en forhåpentligvis (mer) satsing mot opprykk neste år (vi får vel ikke noen bedre sjanse igjen), så framtvinges det vel mer skriverier og positivitet i klubb og avis (får vi tru)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 20:44 
Forumlegende

1) Stoffet FØR kampene er ofte hjelpesløst lite og pinlig dårlig.
2) Referatene fra kampene er greie nok.
3) Ellers har det jo vært en del bra artikler, men en del av disse kunne stått onsdag og ikke lørdag før kampen.

1) bør bedres
2) ok
3) ok nok

Vi overvurderer nok KIL's posisjon i distriktet. Tilskuertallet ville neppe vært dramatisk høyere uansett. Men muligens noe med bedre punkt 1).
Det er et balansepunkt for avisen. Andre lag og idretter har nok gjennom følt seg for mye tilsidesatt - eller om man vil KIL overdimensjonert. Sentrum vs. utkanter spiller også inn. Mange mener at for mye penger er brukt på KIL. F.eks., uten at jeg husker detaljer, var vel noe om ettergitt baneleie en halvrød klut. Men nok om det...

Forslaget om å kutte ut KIL og si Kongsvinger Fotball var noe dumt. Neppe så mange som forveksler med KIL/Hemne. På TV2-sendingene brukes KIL og det er innarbeidd, men tja.....hvem vet....ikke jeg.

Det mest spennende i lederen var utsagnet om at 4 lag rykker direkte opp neste år. Er DET avgjort?
Der bør KIL / Kongsvinger fotball kunne kjempe, men ser på følgende som aktuelle:

Sandefjord
Odd (sier disse 2 rykker ned)
Glimt
Moss
Bryne
Sogndal (kanskje)
Haugesund (har jo opprykksmål)

Tøft, men ikke umulig...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 22:59 
Trener

Det bør i det minste være Kongsvinger Toppfotball som navnet skal være! Kongsvinger Fotball er jo allerede navnet på en klubb i Kongsvinger, nemlig den som bedriver ungdomsarbeidet i byen..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 23:16 
Klubbdirektør

Hele forslaget er dødføtt. KIL/HEMNE. HALLO? Tror ikke det er mange fotballkjennere som går på den feilen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 23:24 
Grævling

Nja.....sjefen min på jobb går rundt og tror det er Klemetsrud IL jeg bruker halve jobbtida mi på. Så kanskje det er noe i dette ;-)

Samme for meg, når laget nevnes på TV så sier de da vel Kongsvinger 8 av 10 ganger?

Ellers er jo forvekslingen med Kongsberg en slager, drit lei hele Kongsberg!!

Ofte, før bortekamper, så bruker det å ringe folk fra klubbene vi aksl møte for å forhøre seg om hvor mange supportere fra VInger det kommer til kampen. Før bortekampen mot Molde var det meningen det skulle bli 6-7 stk av oss på Røkkeløkka, av diverse årsaker ble det til slutt bare 2, men uansett....... det ringte nå en kar til meg fra administrasjonen i Molde for å forøre seg litt:

"Hvor mange supportere kommer det fra Kongsberg til Molde i helgen?"

"......ehhhh, ingen tror jeg!?"

"......OK, da får du ha en fin dag videre!"

"...JO....TAKK DET SAMME!!"

Følte ikke for å diskutere mer med denne nissen ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 23:45 
Klubbdirektør

Hehe.. Bra svar!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2007, 10:46 
Forumlegende

http://www.glomdalen.no fortsetter sine spørsmål man kan votere på, som så få deltar på som regel at det er enkleste sak i verden å manipulere slike voter. Dagens spørsmål er: "Skal du på KIL-Raufoss?" Ja folkens..inn og manipuler! Trist om færre svarer ja til KIL-Raufoss enn oktoberfesten.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 109 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]