KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 11:33

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next
Author Message
 Post subject: Overgangsrykter
PostPosted: 04 Sep 2007, 16:17 
Klubbdirektør

Noen som vet noe mer om ryktene det snakkes om i denne artikkelen?

http://www.glomdalen.no/kil/article2970315.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2007, 16:21 
Forumlegende

Nei men interessante rykter.. Nå håper jeg ledelsen har is i magen, Pelu har kontrakt ut 2009. Pelu kan være den lille forskjellen mellom opprykk og ikke neste år. Videre kan han øke sin markedsverdi ytterligere med en god sesong til. Et opprykk er da vel verdt mye mer enn 4-5 mill for en spiller? Ja for man har vel fortsatt opprykksambisjoner??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2007, 17:21 
Klubbdirektør

alltid rykter rundt gode spillere...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2007, 17:56 
Grævling

Må vel si at det ville overrasket med stort hvis ingen klubber henvendte seg med tanke på Pelu. Det er selvfølgelig en spiller jeg helst ser blir værende i klubben, men så er det dette med penger også...... skal han selges får jeg virkelig håpe det blir en alvorlig budrunde, og at prisen blir skyhøy. Var vel bortimot 15 mill som HamKam fikk for Vaagan-Moen....la oss starte der ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2007, 18:57 
Klubbdirektør

Selv om man aldri vet noe sikkert når det gjelder fotball, så tror jeg Ryen og Stormoen fortsetter i KIL..

http://www.glomdalen.no/kil/article2970387.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2007, 20:42 
Reserve

Har hørt rykter om at Herman Odden er klar for Eidsvold Turn.. Noen som veit noe om det?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2007, 20:48 
Forumlegende

donald wrote:
Har hørt rykter om at Herman Odden er klar for Eidsvold Turn.. Noen som veit noe om det?

Står ikke noe om dette på Eidsvold Turn sine sider, men de har jo mista en god stopper til Skamma og har mye skader så det er jo ikke umulig.
Regner med at det er etter sessongen siden overgangsvinduet er steng.

Håper vi kan få lurt David Janssen eller Christian Aas til KIL i retur da, unge og lovende spillere begge to.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2007, 20:50 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Nei men interessante rykter.. Nå håper jeg ledelsen har is i magen, Pelu har kontrakt ut 2009. Pelu kan være den lille forskjellen mellom opprykk og ikke neste år. Videre kan han øke sin markedsverdi ytterligere med en god sesong til. Et opprykk er da vel verdt mye mer enn 4-5 mill for en spiller? Ja for man har vel fortsatt opprykksambisjoner??

At man lar mange gå gratis og jakter nye er vel et klart indisium på det at man har ambisjoner. Man selger bare ikke Pelu foran neste sesong. Noe sier meg han ikke er så interessant heller, vet ikke hvorfor, men...

Bare man ikke må starte på nytt neste år igjen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2007, 21:02 
Klubbdirektør

donald wrote:

Klar og klar.. KIL holdt på å slippe han nå rett før overgangsvinduet stengte, men tok ikke sjansen..

Mye tyder likevel på at han går til Eidsvold Turn etter sesongen..

http://www.glomdalen.no/kil/article2970235.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Sep 2007, 10:02 
Reserve

Veit at Kjell Andre Thu, som ble fristilt fra Skeid tidligere i sommer, og som nå er i Eidsvold Turn, har kontrakt med turn kun ut sesongen. Noen som vet noe om denne spilleren? Mener å huske at det gikk noen rykter om at han var i samtaler for KIL for noen år siden. Er han noe god/kunne han vært aktuell for KIL?

Veit han var jævla god på FM, men det er vel strengt talt ikke der man skal se på talenter til gubb... :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Sep 2007, 12:04 
Spiller

Thu var bra i ØrnHorten, og har vel om jeg ikke husker helt feil (noe som selvfølgelig er svært usannsynlig, Kongjohan 8) ) har han også vært innom Sandefjord. Mener han faktisk fikk litt spilletid der.
Han har/har hatt et utvilsomt talent, men blir han fristilt av Skeid, og går derfra til Turn, er han vel neppe en spiller som vil styrke KIL vesentlig.
Var forøvrig på Ullevål tidlig i sesongen å så Skeid - KIL. Fulgte litt med på Thu i den kampen (han er jo en gammel CMhelt), og ble ikke imoponert.
Ble derimot imponert av en annen Skeid midtbanespiller Ole Kråkmo, han mener jeg KIL burde vurdere. Syntes han var i nærheten av å være BB. Eller det vil si, det var jo Pelushow, så BnestB!
:D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Sep 2007, 15:13 
Trener

Hvordan er situasjonen for Nybergsund spillerne? Interessant å vite om noen av dem har kontrakter som går ut ved sesongslutt..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Sep 2007, 15:16 
Trener

Ellers kunne kanskje Pedersen i SKAMMA være en mulighet, på lån hele neste sesong? Ser ikke ut til at han får spilletid med det første..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Sep 2007, 15:24 
Grævling

Uten videre forklaring må jeg bare si at jeg helst ser vi slipper å se den gutten i KIL-drakt, enkelt og greit :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Sep 2007, 15:33 
Reserve

Roger Freestone wrote:
Thu var bra i ØrnHorten, og har vel om jeg ikke husker helt feil (noe som selvfølgelig er svært usannsynlig, Kongjohan 8) ) har han også vært innom Sandefjord. Mener han faktisk fikk litt spilletid der.
Han har/har hatt et utvilsomt talent, men blir han fristilt av Skeid, og går derfra til Turn, er han vel neppe en spiller som vil styrke KIL vesentlig.
Var forøvrig på Ullevål tidlig i sesongen å så Skeid - KIL. Fulgte litt med på Thu i den kampen (han er jo en gammel CMhelt), og ble ikke imoponert.
Ble derimot imponert av en annen Skeid midtbanespiller Ole Kråkmo, han mener jeg KIL burde vurdere. Syntes han var i nærheten av å være BB. Eller det vil si, det var jo Pelushow, så BnestB!
:D

stiller meg litt tvilende til den husken din...spesielt med tanke på at Skeid - KIL gikk på Bislett og ikke Ullevål... :lol:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]