KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 12:34

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 28 Aug 2007, 00:31 
Grævling

Som kjent skal Glåmma fylles opp med gakkgakker før avspark mot Sogndal 14. oktober. Klubben har gått ut med masse info om dette de siste dagene, så hvordan alt det praktiske vil fungere kan dere lese mer om her:

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=764

http://kil.no/nyheter/File/Andepakke%202007.pdf

Supporterklubben vil selvfølgelig også slenge seg på denne festen, det er tross alt her inne ideen ble født ;-)

Premiene fra klubben kan dere lese mer om på KIL's nettside, men vi vil også gå ut med en øite ekstrapremie til den som klarer å sørge for flest solgte andebevis.

Gjennomføringen av dette i praksis blir at våre brukere på forumet stikker innom vårt salgsbord før hjemmekampene og registrerer hvor mange andebevis de selv har kjøpt, eller hvor mange andre de (frivillig/ufrivillig) har overtalt til å kjøpe. Det mest prktiske blir da at dere kjøper andebevisene gjennom oss før hjemmekampene på Gjemselund, men det holder også at dere viser frem andebevis dere har kjøpt andre steder. Vi registrerer "andenummeret" på deres navn, og den med flest gakk-gakker blir vinneren i vår lille interne konkurranse.......så da er det bare å starte vervingen :-)

Premien til den som klarer å verve flest kjøpere blir en signert spillertrøye + diverse supporterutstyr fra vårt eget "opplag"...caps, t-skjorte og skjerf.

Dette gjelder altså kun for medlemer av Supporterklubben + eventuelt andre som er registrert på forumet men ikke er medlem i Supporterklubben.

Altså....ønsker dere å delta i denne konkurransen, ta kontakt med oss og registrer/kjøp andebevis av oss på Gjemselund under de kommende hjemmekampene mot Tromsdalen, Molde og Raufoss.

Supporterklubben vil nok også selv gå til innkjøp av en del gakk-gakker til dette løpet, men vi er ikke helt sikre på kvaliteten til det klubben har kjøpt inn av ender. Riktig nok traff de bra på spillermarkedet før sesongen, men vi er nok mer tvilsome til deres evner i dette markedet, så vi planlegger å kuppe hele greia med vår egen Shark-Duck, men det er vel heller tvilsomt om de lar oss stille med dette råskinnet!

KIL SK's KILLER SHARK-DUCK:

Image

.....vi kan kanskje få en egen klasse hvor de virkelig stygge andungene kan delta? ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2007, 07:52 
Spiller

Jeg foreslår denne:
Image

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2007, 11:31 
Grævling

Får ikke den skapningen under nybrua....garantert sisteplass ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2007, 18:59 
Reserve

Tror denne ville slått bra fra seg!

Image

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2007, 23:01 
Forumlegende

Har tegna meg for to ender, vet ikke om det er nok for å nå opp i konkurransen. Vet ikke hvem jeg skulle ha solgt fler til, så jeg må nok kjøpe mange selv om det skal være vits å delta i denne konkurransen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2007, 00:57 
Grævling

tja...folk på jobb? slekt og venner? kanskje uvenner? ;-) Alt som kryper og går både i hovedstaden og på Eidsvoll.....det er masser å ta av ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Aug 2007, 21:39 
Grævling

HUSK Å TA MED PENGER TIL GAKK-GAKK-KJØP PÅ SØNDAG ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2007, 00:43 
Grævling

Fortsatt store muligheter i denne konkurransen....ingen som registrerte gakk-gakkene de kjøpte på søndag.....slik dette ser ut så holder det fort lenge med å kjøpe et 2-3 gakk-gakker og dra av gårde med en signert spillertrøye + diverse annet!

Gakk på nå folkens ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2007, 12:03 
Reserve

Jeg har akkurat invistert i 5 stykk gakk-gakker...:)

P.s. hvordan får jeg registrert eventuelle "vervinger" som jeg gjør..Har et par på gli, dvs. jeg har en som skal kjøpe en så fort han får lønning...Spm. mitt er, hvordan får jeg registrert han på meg?? Må jeg ta inn penger fra han, og kjøpe bevis for han?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2007, 12:37 
Grævling

Du får låne med deg beviset andebeviset hans og vise det frem til oss på Gjemselund før hjemmekampen mot Molde eller Raufoss.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2007, 12:41 
Reserve

Kan du tro jeg klarer å huske å få med meg... :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2007, 12:57 
Grævling

Glemmer du det så er det jo bare å kjøpe fler når du kommer på kampen.......helt til du har nok til å gå opp i ledelsen ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2007, 21:02 
Forumlegende

Er det noen andre som bestilte andepakker fra KIL? Svein O. Lund lovte å sende meg de i posten så fort jeg hadde betalt, men har ikke sett noe til de, bare lurte på om andre har opplevd det samme, eller om jeg skal purre på de, kan jo be om å få de utlevert på Gjemselund på Søndag.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2007, 21:12 
Trener

fikk mine i posten på lørdag

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2007, 22:25 
Grævling

mikeb wrote:
Er det noen andre som bestilte andepakker fra KIL? Svein O. Lund lovte å sende meg de i posten så fort jeg hadde betalt, men har ikke sett noe til de, bare lurte på om andre har opplevd det samme, eller om jeg skal purre på de, kan jo be om å få de utlevert på Gjemselund på Søndag.

Kan sikkert være greit å purre hvis det er en stund siden pengene ble satt inn ;-)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]