Som selvutnevnt "først i alt og lagkaptein, ikkespillende trener, manager, sportslig leder og duskedame" blir jeg nødt til å møte opp kl. 08.00 på Ekebergsletta på lørdag (noen bør ta på seg ansvaret med å sjekke at jeg kommer meg opp i tide). Første kamp spilles altså kl. 09.00 så folk bør prøve å komme seg på plass til 08.30.
Oppvarming for hver enkelt ta ansvar for selv, og sørg for å ha med det dere trenger av utstyr! Som tidligere nevnt: De som har den fine røde spillertrøya tar med seg denne. Vi får lånt med oss noen drakter fra KIL slik at de som mangler drakt kan låne dette. Ellers gjør det seg vel best med en hvit shorts, men mangler dere dette så får dere bare ta det dere har liggende......kan godt stille i dressbukser for min del
....leggskinn kan det også være en ide å få med seg!
Det er folk både fra Vinger, Oslo og steder mellom Vinger og Oslo som har meldt seg på laget. De som skal kjøre fra Vinger får avtale seg i mellom hvordan dere skal ta dere innover. Regner med at de fleste vet hvordan dere finner frem til Ekebergsletta, hvis noen trenger veibeskrivelse får de bare ringe meg.
92 42 80 60
Er det ellers noe folk lurer på ifbm denne turneringen så slå på tråden!