KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 14:56

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 11:01 
Spiller

POenget med de korttidsinnlånte spillerne var vel nettopp at de var tilnærmet gratis. Å kalle de for dyre korttidsløsninger slik noen gjorde her blir vel helt feil.

Jeg føler på meg at det må dukke opp nye ansikter nå. Det får da være grenser for å balansere på en knivsegg. Men det meste er vel bedre enn å gå konk eller miste lisensen pga underskudd.

Jeg liker det det nye regimet har gjort jeg. ca 15 virkelig gode spillere og så syltynt er bedre enn 7 gode og 13 middelmådige.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 11:20 
Grævling

gonzo99 wrote:
Noen som vet om gakk-gakk'ene blir solgt på kampdager ? Har tenkt å investere i ett par-tre stk.

Jupp, vi har i hvert fall planer om å selge på hjemmekampene fremover!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 11:22 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
gonzo99 wrote:
Noen som vet om gakk-gakk'ene blir solgt på kampdager ? Har tenkt å investere i ett par-tre stk.

Jupp, vi har i hvert fall planer om å selge på hjemmekampene fremover!

Flott, Raggen. Gjør det litt enklere for meg :-)

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 11:45 
Forumlegende

Haraball wrote:
POenget med de korttidsinnlånte spillerne var vel nettopp at de var tilnærmet gratis. Å kalle de for dyre korttidsløsninger slik noen gjorde her blir vel helt feil.

Jeg føler på meg at det må dukke opp nye ansikter nå. Det får da være grenser for å balansere på en knivsegg. Men det meste er vel bedre enn å gå konk eller miste lisensen pga underskudd.

Jeg liker det det nye regimet har gjort jeg. ca 15 virkelig gode spillere og så syltynt er bedre enn 7 gode og 13 middelmådige.

Jeg er også fornøyd med den jobben som er gjort av sportslig ledelse når det gjelder å hente inn spillere.
Kan heller ikke huske at det har vært enorme ovasjoner, eller steinkasting, det er forstålig at man sparer inn penger nå, det er tvingende nødvendig og sportslig sett kan vi neppe komme høyere enn en 4. plass. Men en eller to nye A-lagsspillere kommer vi nok ikke utenom å hente, om det er jr. spillere eller hentes inn på annen måte er underordnet, bare vi har nok spillere til å stille med 11 mann + nok reserver i resten av kampene i år.

Får vel bruke van Wijk som spiss hvis det røyner på ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 12:05 
Spiller

Veldig enig med Mikeb.
Har frem til nå egentlig ikke sett noen vits i å hente inn fler spillere denne sesongen. Ikke går vi opp, og ikke går vi ned. Og slik tabellsituasjonen er i dag, må vi vel si oss positivt overrasket over årets sesong. Så jeg mener/har ment at det må være bedre å spare de knappe ressursene man eventuellt har pr i dag til neste sesong!
Nå som Smolinski har blitt skadet i tillegg, er jeg blitt litt mer usikker. Kunne nok vært lurt å lånt inn en spiller for resten av sesongen / hentet tilbake J Nås / gitt 1-2 juniorspillere proffkontrakt ut sesongen, slik at vi er sikre på at vi kan stille lag!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 13:00 
Forumlegende

Haraball wrote:

så sitter man der da................kan det se ut til......du snakker jo selv om knivseggen..........

Nå ser det da ut til at man har budsjettert seg helt bort --- så jeg er ikke imponert over det grunnlaget i alle fall....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 14:39 
Klubbdirektør

gonzo99 wrote:
du sender bare mail på denne adressen gakkgakk@kil.no Og så over til Roger som sier vi ikke går opp eller ned. Ok det men. Er vel bedre å komme på 4-5 plass å få 5-6 hundre tusen en å komme på 8-9 plass å få hundre tusen. Da er det bedre ¨få hit et par spillere og betale litt ekstra i lønn. Hvis styret ikke skjønner det da har dem ikke noe i styret å gjøre. Det er vel penga som teller til slutt. Enklere å få sponsorer desto høyere på tabell man er.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 15:06 
Forumlegende

ivo wrote:

så sitter man der da................kan det se ut til......du snakker jo selv om knivseggen..........

Nå ser det da ut til at man har budsjettert seg helt bort --- så jeg er ikke imponert over det grunnlaget i alle fall....

nå er jo ikke du så lett å imponere heller, ivo? ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 19:54 
Forumlegende

mikeb wrote:
nå er jo ikke du så lett å imponere heller, ivo? ;)

Nei.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 21:04 
Klubbdirektør

Men er det noen som har hvist at Gerson Lars Christian Krogh har hvert å trent med Rosenborg da. Fikk høre det i dag under junior kampen. Dem var hvist imponert over han. Håper Kil for ut fingern å lar han få en sjanse på a laget.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 21:10 
Forumlegende

Janko wrote:
Men er det noen som har hvist at Gerson Lars Christian Krogh har hvert å trent med Rosenborg da. Fikk høre det i dag under junior kampen. Dem var hvist imponert over han. Håper Kil for ut fingern å lar han få en sjanse på a laget.

Om det er fakta så bør man få ut fingern ja, KIL er ikke tjent med å utvikle spillere for andre topplag dersom vi har behov for de selv. Utlån er jo greit om vi ikke har tenkt å benytte Gerson på A-laget, men salg kan kun være aktuellt dersom det ramler masse penger inn i KIL kassa.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 21:29 
Forumlegende

Janko wrote:

Korrekt. Har hørt det samme en stund selv også. Samt at han muligens har en klubb i Tyskland i kikkerten.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 21:40 
Klubbdirektør

Alle som har sett han kamp syns vel han kan få et par sjanser på a laget snart. Han er ikke noe dårligere en de som alt har fått sjansen der. Mange jeg har pratet med syns også det var rart at ikke Dujoka ikke fikk sjansen til mer spill for kil også. Han er i Tyskland nå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 23:38 
Forumlegende

Her er litt snikk snakk om den nye spilleren og jr.spillere m.m
http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=773

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Aug 2007, 22:51 
Reserve

Så lenge Kil fotball gjør krav på full kompensasjon for Krogh har ikke kil råd til å skrive proff kontrakt med ham eller Forfot nå. Det vil koste rundt 50 tusen pr stk. Det er jo derfor klubben leier inn spillere som de låner til en billig penge og som i tillegg er lengre framme rent sportslig. Kil kan jo heller ikke nekte noen av sine spillere uten kontrakt og trene med andre lag uansett nivå. Slik er reglene. tror desverre ikke Kil har mulighet lengre til både å drive talentutvikling og henge med i toppen. Så lenge kompenasjonssystemet er slik det er i alle fall.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]