KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 10:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 19 Feb 2007, 20:30 
Forumlegende

Xvinger wrote:
........,hadde Kil over tusen i snitt på hjemmekampene i fjor???

Man hadde vel ikke det. Supporterne var der hele sesongen så jeg, fansen er nok mer flyktig, mens det også er god bøling med "fotballinteresserte".

Selv tilhører jeg sistnevnte gruppe, med legning mot den første gruppen.
I 2004 var snittet over 1800, men merkelig nok sank det mot slutten av sesongen. Forstår ikke hvorfor.

En annen ting er at de to siste sesongene begikk treneren den kardinalsynden å kritisere folk i distriktet, med utsagn om at de ikke måtte ha for høye forventninger og nærmest ikke forstod så mye. Det ble for mye rot. Det var også vanskelig å oppfatte hva som var klubbens mål. Man var ikke offensive ut mot folk. Folk her oppe er også litt kresne av seg, men det er ikke noe negativt.

Nå har man et offensivt mål, med TL senest 2009. Dette bør mange ha fått med seg...........

Rykker man opp blir det automatisk blest og interesse. Om man så rykker ned, hva så? Da har man i så fall prøvd! Men Janteloven lever.

Stabæk og Lyn har vel heller ikke dradd så mye folk i alle år. Som en eller annen viste her i fjol en gang, så trekker faktisk ikke KIL mindre enn de andre i Adecco, når man ser på de naturlige nedslagsfeltene.

Et skrekkens scenarium er at man om en tid ikke har opprykk / nedrykk på samme måte som nå, men at man får spille i TL ut fra publikumsmengde.
Vi har faktisk hørt en del si at "et lag med så mange tilskuere skal spille i TL".

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Feb 2007, 21:48 
Kaptein

Da ligger Tufte IL godt an...

Jeg tror heller NFF kommer til å presse ut de små med å stadig øke kravene for spillerlisens til kun de som har 5000+ tilskuere har noen sjanse til å oppfylle kravene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Feb 2007, 10:02 
Klubbdirektør

Den samme diskusjonen husker jeg vi hadde sist Kil var i eliteserien også. Alle var så negative forde dette hadde ikke Kil råd til. Men alle husker vel hvor lenge Kil var i toppen. Tror nok ikke dem klarer seg like lenge i toppen denne gangen, men man vet aldri.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2007, 21:08 
Materialforvalter

Her snakker vi om Stian Davidsen, Thomas Jahr, Erfan Kamal
Bergkamp wrote:
Xvinger wrote:
Karlsen:

Oversikt over NTG spillere som har vært på a-laget til KIL

1983:Molnberg,albertsen,severeide,felic
1984: jordanger,ekerhaugen
1985: tran,leikvin
1986:koffeld*2,odden,leistad
1987:linstad
1988: nilsen
var de jeg kom på i farta,har også vært ca5stk til som burde fått muligheteten...og kan hende jeg kommer på fler etterhvert..Jeg kjenner ikke til årgangene etter 1988...

Bækken har jo også fått muligheten. Synd at han dro. Var også en midtstopper som var på A-laget samtidig som Dinko og gutta, men husker ikke navnet...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2007, 21:58 
Kaptein

Stian Davidsen og Thomas Jahr har vel aldri gått på NTG Kongsvinger hvis det var det du ville frem til. Erfan Kamali er jeg litt usikker på.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Mar 2007, 11:42 
Trener

Kim Roger Strand gikk også på NTG...

Vet ikke om Repshus også en stund var i A-stallen??

Ellers var vel Vegard Storvik spådd en lysende kariere, før han ble skadet og etter hvert gikk over til Galterud..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Aug 2007, 12:23 
Forumlegende

En tråd som er aktuell fordi vi så langt har sett forskjellen mellom toppen i Addeco (3 runaways) og de midlere lagene - og toppen i adeeco var bunnlaga i TL.

KIL er neppe som innleder mente på langt nær som klubb og sted rustet for TL, på 10 år...og da 10 (?)år med positiv utvikling og "gapclosing"

Jeg håper jeg tar feil.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]