KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 11:24

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: KIL - Skeid kamptråd
PostPosted: 10 Aug 2007, 13:11 
Forumlegende

På tide å få i gang denne, ikke mye liv her etter at forumet var nede, har alle blitt skremt over til Briskebybanden eller?

Hvem skal spille venstreback på Søndag?

Hvor mange mål scorer Pelu?

Profile  

PostPosted: 10 Aug 2007, 14:25 
Klubbdirektør

mikeb wrote:

Hvem skal spille venstreback på Søndag?

Alternativ 1: Flytte Guiomar på høyrebacken og flytte Kamark over til venstre.. Og la Odden spilte midtstopper med Ryen.

Alternativ 2: Man kan selvsagt sette inn Fredrik Nilsen på plassen til Krzysztof..

Alternativ 2 er kanskje det beste?

mikeb wrote:
Hvor mange mål scorer Pelu?

Pelu blir matchens lirare med 2 mål !! :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2007, 17:05 
Klubbdirektør

Jeg stemmer for alternaltiv 1 der. Tror Odden er bedre som midtstopper enn Nilsen er som back.

På en annen side er det jo farlig å splitte det meget solide midtstopperparet vårt. Men Odden har vist at han er en brukbar spiller før.

Når det gjelder Pelu så tipper jeg han blir godt passet på, på søndag men han klarer nok å lure seg gjennom å putte i alle fall ett! :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2007, 22:45 
Sjef

Glasskula:

Quote:
Noen spillere har jo også hatt både Rød/Blå og Rød/Hvit drakt opp igjennom historien, den som har hatt størst suksess i begge klubber er vel Erik Noppi, ellers har Patrick Holtet og André Schei Lindbæk gjort unna kamper for begge lag.

http://www.kilsk.com/nyhet.php?id=61

Synes vel at man burde nevnt Kjell Roar Kaasa her også...?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2007, 22:52 
Forumlegende

admin wrote:
Glasskula:

Quote:
Noen spillere har jo også hatt både Rød/Blå og Rød/Hvit drakt opp igjennom historien, den som har hatt størst suksess i begge klubber er vel Erik Noppi, ellers har Patrick Holtet og André Schei Lindbæk gjort unna kamper for begge lag.

http://www.kilsk.com/nyhet.php?id=61

Synes vel at man burde nevnt Kjell Roar Kaasa her også...?

han fant ikke plass i hukommelsen den dagen glasskula ble skrevet desverre ;)
men han fortjener absolutt å nevnes.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Aug 2007, 15:29 
Reserve

Vi trenger litt rock n' roll på midten. Her er vårt lagforslag:

http://kilfotball.blogg.no/1186838856_f ... a_tav.html

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Aug 2007, 15:47 
Forumlegende

Er svært enig med bloggen her. Etter en flau innsats på banen fra de fleste mot Skamma trenger vi en som spiller med hjertet. En som kan vise de andre hva det å spille for KIL dreier seg om. En som setter den etiske standarden for hvor hardt man skal og må kjempe når man får æren av å trekke på seg KILs drakt! Fremming MÅ starte. Så får Berntsen og co finne ut hvem som må vike. Fremming må stå først på blokka nå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Aug 2007, 17:59 
Klubbdirektør

Ja, helt enig med bloggen jeg også. Fremming bør få sjangsen nå....

PS: B/G - Skamma 6-1.. bare nevner det :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Aug 2007, 18:29 
Klubbdirektør

Er det bare Freming som spiller med hjertet foe KIL??? Hva hjelper det hvis det bare er han som gjør det. Jeg tror nok alle de andre gør det også. Tror også de gjør sitt beste utpå banen. Freming er god han, men han hever ikke laget. Hjelper ikke med en spiller som kriger hele kampen. Må jo ha noe annet å by på også. Passninger feks. Det mangler han litt på enda.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Aug 2007, 18:56 
Forumlegende

Janko wrote:
Er det bare Freming som spiller med hjertet foe KIL??? Hva hjelper det hvis det bare er han som gjør det. Jeg tror nok alle de andre gør det også. Tror også de gjør sitt beste utpå banen. Freming er god han, men han hever ikke laget. Hjelper ikke med en spiller som kriger hele kampen. Må jo ha noe annet å by på også. Passninger feks. Det mangler han litt på enda.

Det har da vel alle sett at det er sjelden man ser spillere med samme innsats og besluttsomhet som det Fremming viser? Enhver fotballspiller må løpe ræva av seg utpå banen, om han er teknisk og perfekt på pasninger, eller er en god duellspiller. Andre ferdigheter "fritar" ingen fra å gi absolutt alt og litt til i hver eneste duell. Fremming er et forbilde for enhver fotballspiller pga sin vilje og fighting spirit. Gode fotballspillere som mangler det har lite å gjøre i idretten fotball mener jeg.

Ja jeg våger å påstå at veldig mange ikke ga det forventede mot Hamkam. Jamfør Smolinskis utalelser blant annet. Det er en spiller i KIL som alltid hele tida uansett spiller med hjertet utenpå drakta, Fremming. Etter den pinlige affæren mot Skamma må derfor Fremming være første mann på blokka da laget settes opp. Gi han gjerne også kapteinsbindet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Aug 2007, 22:24 
Forumlegende

[quote="Karlsen"][ Enhver fotballspiller må løpe ræva av seg utpå banen, om han er teknisk og perfekt på pasninger, eller er en god duellspiller. Andre ferdigheter "fritar" ingen fra å gi absolutt alt og litt til i hver eneste duell. Fremming er et forbilde for enhver fotballspiller pga sin vilje og fighting spirit. Gode fotballspillere som mangler det har lite å gjøre i idretten fotball mener jeg.

quote]

Tullball Karlsen. Man ser altfor ofte at kvalitetsspillere må løpe og løpe og løpe n år han kunne gjøre det. Er det noe rart det er tomt foran mål når pasningen kommer og kil-midtspissen har drevet med sklitacklinger på midten?

Ronaldo fra Brasil løper ikke mye - lat - men hvor mye mål har han ikke lagd. En fotballag kan settes sammen av forskjellige typer - ikke nødvendigvis bare som orienteringsløpere. Det blir ikke lag av det dersom talentene tilsier annet. Utsagnet ditt minner mer om engelsk amatør 1 på 70-tallet.

Pelu skal få være "lat" - ellers kan han selges.

Hjelpe meg - slikt blur det aldri TL av,

ps:Fremming er en jeg har respekt, en som utnytter sine egenskaper fullt ut.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Aug 2007, 22:37 
Forumlegende

ivo wrote:
Karlsen wrote:
[ Enhver fotballspiller må løpe ræva av seg utpå banen, om han er teknisk og perfekt på pasninger, eller er en god duellspiller. Andre ferdigheter "fritar" ingen fra å gi absolutt alt og litt til i hver eneste duell. Fremming er et forbilde for enhver fotballspiller pga sin vilje og fighting spirit. Gode fotballspillere som mangler det har lite å gjøre i idretten fotball mener jeg.

quote]

Tullball Karlsen. Man ser altfor ofte at kvalitetsspillere må løpe og løpe og løpe n år han kunne gjøre det. Er det noe rart det er tomt foran mål når pasningen kommer og kil-midtspissen har drevet med sklitacklinger på midten?

Ronaldo fra Brasil løper ikke mye - lat - men hvor mye mål har han ikke lagd. En fotballag kan settes sammen av forskjellige typer - ikke nødvendigvis bare som orienteringsløpere. Det blir ikke lag av det dersom talentene tilsier annet. Utsagnet ditt minner mer om engelsk amatør 1 på 70-tallet.

Pelu skal få være "lat" - ellers kan han selges.

Hjelpe meg - slikt blur det aldri TL av,

ps:Fremming er en jeg har respekt, en som utnytter sine egenskaper fullt ut.

Jeg er veldig enig i forhold til det med forskjellige ferdigheter i et lag. Men å være 100% tilstede og "borte" er to forskjellige ting. Ta nevnte Ronaldo: Tenk hvor sinnsykt god han kunne vært om han var mer bevegelig. Hele Brasil under VM var pinlig fordi laget kun besto av latsekker.

Ekstreme ferdigheter kontra lagmoral: Hovedårsaken til Manchester Uniteds ligagull 06/07 er en kombinasjon av dette. Atså, spillere med ekstreme ferdigheter (C. Ronaldo, Rooney, Giggs) som i tillegg har en enorm lag- og arbeidsmoral.

Pelu skal få være Pelu ja. Ekstreme offensive ferdigheter som må utnyttes. Han er ikke så verst bevegelig offensivt heller. Og han har vel selv innrømt noe sånt som at det defensive ikke er hans sterkeste side. Han har den rollen og den skal han ha fordi han er den beste individualisten. Men dette fritar han ikke fra å jobbe som gæærn for laget. Og som sagt, han er ikke så aller verst heller i sin bevegelse uten ball offensivt, selv om det ble noe statisk mot Hamkam. (Skyldes i hovedsak statiske medspillere)

Kunn 11 mann som jobber og blør for drakta kan gi poeng. om en eller to svikter har ethvert fotballag tapt. Som mot Hamkam hvor det ikke var bare en eller to som sviktet...

Mot Skeid forventer jeg et hissig hjemmelag med forhåpentligvis en Fremming som setter standarden som VIL vinne!! Vilje har alle. Manglende vilje er latskap. Regner med trenerteamet ikke aksepterer det, og er derfor optimist før kampen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2007, 11:48 
Spiller

Er nok mest enig med ivo her. Jeg sjønner ikke helt det der med at hver gang vi taper så skal man stri om at gutta ikke ga alt eller løp nok. Så enkelt er det ikke Karlsen. Kan vi ikke bare innfinne oss med at i fotball er det små marginer, masse psykologi, innsats (som også avhenger av psyken) osv. At vi tapte mot HamKam fordi gutta ikke løp nok eller ville nok er etter min mening bullshit!
Å henge seg opp i Smolinski sine uttalelser er ikke riktig. Kult å tape 4-0 og stille til neste kamp med 5 karantener....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2007, 20:18 
Forumlegende

Jeg besvarer ingen av de forrige innleggene, men står selvfølgelig fast på mine synspunkter til det kommer fagpersoner og river filler av dem. Det er det jeg gidder å si om den saken, dagens kamp var etter mitt fotballhjerte:

NÅ var det innsats over hele fjøla! Vilje, bevegelse uten ball og en Pelu som lekte igjen!! Deilig match.:D Nilsen klarte seg strålende som vikar på venstreback. Torp har virkelig funnet seg selv. Sylling, Stormoen..feil å dra fram noen egentlig. Alle gutta var gode. :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2007, 20:23 
Klubbdirektør

En fantastisk kamp.. Og Torp begynner virkelig å glitre.. Ikke minst målet var fantastisk :wink:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]