KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 14:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 89 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2007, 17:31 
Klubbdirektør

En annen ting hvorfor låner man ut Nås på dette tidspunktet? Han er jo en spiller som kan spille på flere plasser som vi hadde trengt nå som han er skadefri... Hva om vi får enda flere skader? kanskje vi skal stille 8 mot 11 noen kamper for spennings skyld :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2007, 18:27 
Klubbdirektør

Men det er interessant det med utspill om opprykk neste år og utbygging av stadion kontra det å skjære inn til beinet igjen. Skulle vært veldig greit å vite hva 3 års planen til KIL Tf er.

Den 3 års planen tror jeg dem har glemt. 8) Skal dem satse må dem starte nå. Blir ikke noe billigere å vente å se hvordan det går på banen. Så hvordan det gikk siste året i eliteserien. Venta til det siste med å ta i et tak. Da var det for sent. Håper dem ikke gjør samme tabbe i år da.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jul 2007, 19:25 
Klubbdirektør

Her er 2 spillere Molde vil kvitte seg med Tommy Eide Møster og Markus Bakke. Bakke kan brukes overalt på banen. Møster er en angreps spiller.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jul 2007, 12:45 
Forumlegende

og Andreas Moen havnet i Tønsberg...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2007, 16:15 
Forumlegende

Det ryktes fra Gjemselund at det er et par ukjente fjes på treninga i dag. Deriblant en Karim "look-alike". Navn er i skrivende stund ukjent.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2007, 17:40 
Klubbdirektør

ivo wrote:
og Andreas Moen havnet i Tønsberg...

Han er bare på lån og dette skjedde etter KIL sin interesse kjølnet i følge Sogndal. Tror fortsatt han kan være aktuell for neste sesong...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2007, 17:42 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Det ryktes fra Gjemselund at det er et par ukjente fjes på treninga i dag. Deriblant en Karim "look-alike". Navn er i skrivende stund ukjent.

Karim "look-alike" betyr det sort i hunden eller? i såfall er det veldig mange han kunne ha lignet....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2007, 18:13 
Grævling

Jasså.....så skribleriene i Glåmdalen om at det ikke skulle hentes noen nye i sommer var bare tull?

....som jeg hadde ventet, da er det tydelig penger i kassa både til forsterkninger og bøter......da flesker vi til med 3.700 tilskuere også mot Hønefoss? ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2007, 18:27 
Trener

Jada-jada wrote:
Karlsen wrote:

Karim "look-alike" betyr det sort i hunden eller? i såfall er det veldig mange han kunne ha lignet....

Det var en solid forsvarspiller som het Andy ett eller annet fra Polen, og en nigerianer ved navn Okeke som var med i dag. Okeke imponere definnitivt ikke. Han har spilt i den Albanske toppserien. Polakken var en kompis av Kris og har spilt i Polen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Jul 2007, 23:02 
Trener

Har vist vært møte på Gjemselund i kveld for å be om forsterkninger fra den sportslige ledelsen.

Ellers kan jeg berette at Nigerianeren er sendt hjem, og at det samme nok vil skje med polakken.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Aug 2007, 21:06 
Forumlegende

Noen som vet om overgang fra juniorlaget til A-laget må skje innenfor overgangsvinduet eller er juniorlaget en del av KIL Toppfotball og ikke KIL fotball? Kan bli tynt i stallen fremover å behovet for noen jr. spillere på laget dukker nok opp om de ikke satser på korttidslån eller Bosmanspillere i stedet som jo i følge enkelte skal være billigere enn å bruke jr. spillere p.g.a utdanningskompensasjon.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Aug 2007, 21:13 
Grævling

Greia med å ta opp egen jr-spillere er vel at lisenskravene til alle spillere i Adecco da krever at de motar minst 6000 kr i lønn pr mnd. Så vet jeg da ikke hvor lang kontrakt de må binde seg for.

Skal de først ta opp noen jr-spillere så bør de vel da være rimelig sikre på at de kan gjøre en grei figur hvis de må bli kastet inn på banen.

....slik jeg har fortstått dette systemet, men jeg er langt fra sikker!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Aug 2007, 21:16 
Forumlegende

Raggen wrote:
Greia med å ta opp egen jr-spillere er vel at lisenskravene til alle spillere i Adecco da krever at de motar minst 6000 kr i lønn pr mnd. Så vet jeg da ikke hvor lang kontrakt de må binde seg for.

Skal de først ta opp noen jr-spillere så bør de vel da være rimelig sikre på at de kan gjøre en grei figur hvis de må bli kastet inn på banen.

....slik jeg har fortstått dette systemet, men jeg er langt fra sikker!

men jr.laget er en del av KIL Toppfotball så det blir ikke en offisiell overgang dersom det skulle skje?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Aug 2007, 21:37 
Grævling

Nei, det skulle vel ikke være noe større problem, skulle jeg tro....men lisens for spill i Adecco'n må de uansett ha.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2007, 09:59 
Forumlegende

Glimt gir opp Nystuen.
http://www.an.no/sport/article2916497.ece
Han fortsetter vel på Stabæk 2 da :?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 89 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]