KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 14:17

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 06 Aug 2007, 14:43 
Forumlegende

Rød Jævel wrote:
Forøvrig synes jeg Kris Smolinski dro frem et veldig bra poeng i sin kommentar etter kampen:

Quote:
PS: Kris Smolinski fikk sesongens femte gule kort og må stå over mot Skeid. Etter kampen klaget han på lite tenning i kampen. Han fortalte at i lokaloppgjørene i Polen er det gjerne et par røde og en drøss med gule kort.

Veldig godt poeng. Lokaloppgjør bør tenne ekstra, synes innsatsen var langt under pari sånn sett mot Skamma. Det er i sånne kamper man tar en takling eller ti ekstra. Og ofrer alt. Karantener for gule kort må man leve med gjennom en lang sesong. Men det er vel en del av de nye i stallen som rett og slett ikke har lært enda hva disse kampene dreier seg om?

Som jeg pleier å si til mitt eget lag" Gult kort for god innsats er helt greit! Gult kort for usportsligheter er ikke greit". Snille gutter vinner ikke fotballkamper, enkelt og greit.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Aug 2007, 15:44 
Forumlegende

Janko wrote:
Hvem var egentlig god i går??? Ingen som pekte seg ut. Men det jeg lurer litt på er hvorfor ingen blir med i angrep når Pelu eller Samuelson dribler seg vei. Da står som regel hele laget å ser på og lurer på hvordan dettte går. Har sett det mange ganger i år. Når dem legger inn er det som regel bare 1 eller 2 mann i boksen. Noen andre som har sett det samme som meg.

Det er det vanlige det. Spill med 2 midtspisser eller la i alle fann den ene som være der og ikke måtte takle midt på banen......

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Aug 2007, 15:53 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Veldig godt poeng. Lokaloppgjør bør tenne ekstra, synes innsatsen var langt under pari sånn sett mot Skamma. Det er i sånne kamper man tar en takling eller ti ekstra. Og ofrer alt. Karantener for gule kort må man leve med gjennom en lang sesong. Men det er vel en del av de nye i stallen som rett og slett ikke har lært enda hva disse kampene dreier seg om?

Som jeg pleier å si til mitt eget lag" Gult kort for god innsats er helt greit! Gult kort for usportsligheter er ikke greit". Snille gutter vinner ikke fotballkamper, enkelt og greit.

Lokaloppgjør. Se på lagoppstillingen. De fleste fra store byer og steder tett knyttet innpå. Det er vel Ryen og Stormoen som ser det slik. 100 km......
- neppe lokaloppgjør om du er fra Malmø, Gøteborg, Oslo......

Dessuten har ingen av disse forhold til HamKam tradisjonelt sett.
Ian Callaghan fikk aldri kort (advarsel), vant et par kamper...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5

All times are UTC + 1 hour [ DST ]