KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 10:42

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: KIL-HamKam -kamptråd
PostPosted: 02 Aug 2007, 15:05 
Klubbdirektør

Nå begynner det å nærme seg noe jeg kjenner virkelig på kroppen allerede.. etter to strake føler jeg at selvtilliten er der den skal og MÅ være mot Kamma, de har tross alt ikke noe dårlig lag..

Når det gjelder oss supportere, så burde de som lager mest liv og som drar igang, kanskje stå samlet midt i gjengen? Enklere å få med seg alle da..

BB skal vist blusse mot oss, men på deres eget forum er det klaging over dårlig synging.. det bør ikke skje hos oss!!

Profile  

PostPosted: 02 Aug 2007, 16:08 
Trener

1892 wrote:

BB skal vist blusse mot oss, men på deres eget forum er det klaging over dårlig synging.. det bør ikke skje hos oss!!

Nå er det vel neppe noen hos oss som kvalifiserer til å bli med i de tre tenorer heller, men vi bør da klare å lage litt støy og raute ut noen falske toner ;)

Men, kjenner spenningen bygge seg opp, har så INDERLIG lyst på revansj etter hjemmekampen på Gjemselund som vi skulle ha vunnet 10-0 ut fra spill og sjanser...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2007, 16:16 
Grævling

Tror nok det vil bli bra trøkk på søndag..... mitt lille hjertesukk må bli at det ikke bare blir "Grønne som...." i 2*45 minutter ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2007, 16:51 
Forumlegende

Enig med Raggen. Nå kommer en del av medgangsupporterne fram fra dvalen igjen der de har vært siden forrige gang vi møtte Kamma. Og da har det godt for å bli sånn at alle andre enn de som egentlig skal starte sangene starter dem, og da særlig sånne "grønne som.." og annet hat på bekostning av sanger og rop som støtter våre egne. Eller annet fyllevrøvl.

Håper vi alle kan stå sammen om å kun synge da en av "de utvalgte" drar i gang og gir blaffen i å bli med på fyllerøret. For det er trolig eneste måten å få litt organsiert synging på.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2007, 19:36 
Klubbdirektør

Helt klart.. kanskje at vi bruker de faste forsangerne.. fyllevrøl var det litt for mye av på gjemselund mot kamma.. ble litt misnøye høyere opp på tribuna..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2007, 19:39 
Grævling

Så får jeg igjen påpeke!

Folk som er for fulle blir nektet inngang på Briskeby, enkelt og greit!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2007, 19:45 
Klubbdirektør

Da ryker forsangera dine! :P

Hehe,nei, men er vell ikke å stikke under en stol at det er strengere på Briskeby enn på Gjemselund, så her er det bare å holde seg i skinnet!

Profile  

PostPosted: 02 Aug 2007, 21:57 
Klubbdirektør

DV wrote:
....Nå er det vel neppe noen hos oss som kvalifiserer til å bli med i de tre tenorer heller...

Joda, vet om en ;)
(Keeper'n på forumet her)
http://www.youtube.com/watch?v=2mIfqlQg ... er&search=

Profile  

PostPosted: 02 Aug 2007, 23:09 
Forumlegende

Korslund wrote:
DV wrote:
....Nå er det vel neppe noen hos oss som kvalifiserer til å bli med i de tre tenorer heller...

Joda, vet om en ;)
(Keeper'n på forumet her)
http://www.youtube.com/watch?v=2mIfqlQg ... er&search=

er det Jon Arne Riise sangen jeg hører han synger på?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2007, 23:30 
Klubbdirektør

Ikke spor av heeelt her a.. hehe

Hvor mange konfettikanoner har vi igjen raggen? det er vell strengt talt en del???

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2007, 23:51 
Grævling

...vil du vite det får du stikke ned til bestemoder min og telle...de ligger under senga ;-)

Det er en del ja.....vurderer nesten å dra med alle så det blir rødt og hvit over hele byggeplassen ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2007, 23:58 
Klubbdirektør

ta med en 20-25 vell? jah.. sinns je :mrgreen:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2007, 08:53 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Enig med Raggen. Nå kommer en del av medgangsupporterne fram fra dvalen igjen der de har vært siden forrige gang vi møtte Kamma

Selv om det er litt ekstra interesse for en kamp som dette er vel ikke nødvendigvis dette medgangssupportere? Er vel bare en kamp som betyr mer for den alminnelige kil-supporter enn andre. Men at det blir flere folk og stor stemning er det ingen tvil om! Tror også syngingen går greit så lenge alkoholkonsummeringen holdes nede på et akseptabelt nivå! :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2007, 11:46 
Forumlegende

Rød Jævel wrote:
Karlsen wrote:
Enig med Raggen. Nå kommer en del av medgangsupporterne fram fra dvalen igjen der de har vært siden forrige gang vi møtte Kamma

Selv om det er litt ekstra interesse for en kamp som dette er vel ikke nødvendigvis dette medgangssupportere? Er vel bare en kamp som betyr mer for den alminnelige kil-supporter enn andre. Men at det blir flere folk og stor stemning er det ingen tvil om! Tror også syngingen går greit så lenge alkoholkonsummeringen holdes nede på et akseptabelt nivå! :)

Tja.. begrepet medgangsupportere er iblant korrekt å bruke. Men det er jo bare moro da at det skjer noe utover det vanlige. At det kommer et par sånne "høydare" i løpet av en sesong.

Det med medgangsupportere og synging er bare en greie jeg sjøl har observert, at det finnes en del "wannabes" man ikke ser i "hverdagskampene". Men gidder ikke å utdype, det hører strengt tatt hjemme i en annen tråd. Men når det nå kommer sånne som ikke kan KIL sangene/ropene og som elsker å slenge dritt ville jeg bare påpeke at vi kun må følge våre to fremragenede forsangere framfor fyllesangerne. Ofte er det wannabes/medgangssupportere som setter i gang alle de drittslengingsangene.

Men bevares, det er veldig artig at man får lokka fram folk fra dvalen et par ganger i sesongen. Får bare håpe dem blir "hekta" :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2007, 13:08 
Klubbdirektør

Kun drittslenging og klaging på dommeren er en uting som ikke hjelper de på banen i det hele tatt og det håper jeg selvfølgelig at vi slipper. Når det er sagt så tror jeg ikke nødvendigvis at de "nye" som er med nå, er noe værre når det gjelder drittslenging enn noen av de som er med ofte. Tror stemningen kommer til å være bedre enn på lenge på søndag jeg.. ;)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]