KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 07:03

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

Vårens spiller på KIL i 2007?
Stormoen 0%  0%  [ 0 ]
Kamark 9%  9%  [ 3 ]
Smolinski 13%  13%  [ 4 ]
Månsson 3%  3%  [ 1 ]
Ryen 31%  31%  [ 10 ]
Lindau 0%  0%  [ 0 ]
Ingebretsen 0%  0%  [ 0 ]
Fremming 3%  3%  [ 1 ]
Berg-Hansen 0%  0%  [ 0 ]
Førsund 3%  3%  [ 1 ]
Torp 3%  3%  [ 1 ]
Pelu 22%  22%  [ 7 ]
Sylling Olsen 6%  6%  [ 2 ]
Samuelsson 3%  3%  [ 1 ]
Guiomar 3%  3%  [ 1 ]
Holtet 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 32
Author Message
 Post subject: Vårens spiller 2007!
PostPosted: 04 Jul 2007, 19:05 
Grævling

Glåmdalen har gått ut med børsen for sesongen så langt, så da kan vel vi også skrike ut våre uhøytidlige meninger om hvem vi føler har vært best så langt i året.

Selv går min stemme til Ryen så langt. Han har som vanlig vært stødig, det er sjeldent noe å lure på med den gutten. Løper opp alt av robuste nordlændinger og antiloper fra afrika uten det minste problem. i tillegg har han en egen evne til å få folk rundt seg til å passe inn i KIL's forsvar. Jeg begynner egentlig å lure litt på dette....Jaakko hentet av Bryne etter å ha spilt bra på KIL, Rønning til AIK, Guiomar imponerer i år og ender vel da ratt opp i Liverpool etter noen mnd til med Ryen.....men hva er egentlig hovedårsaken til intr. for disse spillerene? Tror faen meg Ryen fortjener en stor del av æren for at gutta har endt opp der de er....og trolig drar inn mer cash enn noen på KIL. Men men.....glad og fornøyd med at vi har Ryen i KIL, men lurer veldig på hvordan han hadde klart seg i TL. Tror faktisk han kunne ha tilpasset seg nivået og hevdet seg bra på nivåer også over "vikarligaen".

Mange vil sikkert mene Pelu er årets mann så langt, skal ikke si meg veldig uenig i dette. Når han er "på" så er det mayham all the way! Blir han "på" litt oftere, kommer seg tidsnok til Vinger resten av året, og slutter å løpe på seg strekk.....så vil han fort ende opp øverst av de øverste også på min liste. Sylling faller litt inn i samme kategori. Vært utrolig bra i år, til tider, men har slitt litt med skader og trolig skrall form i de siste kampene som et resultat av dette.

Berg-Hansen har også vært meget bra, men dessverre også en del skadet.....rett og slett forbanna irriterende at disse tre gutta har slitt med skader, de er meget viktige for laget, gud vet hva vi kunne hatt av poeng med disse kara i slag, og på banen hele våren! Får bare håpe skaden til Ørjan ikke blir langvarig (KIL-DÅTT-NO!!!! JEG SAVNER INFO OM DETTE!!!!) og at han kommer seg raskt i form slik at Høstsesongen blir minst like god for han som i fjor.

Arnar Førsund bør vel også nevnes. Han har vært strålende og gitt alt i alle kamper. Imponerende av en kar som tilhører en klubb med supportere som helst skulle sett at de fleste av oss var "døde og begravet". Jeg vil uansett ikke gi han toppplasseringen på bekostning av Ryen.....men kommer han tilbake i løpet av sommeren og signerer en 8 års kontrakt, så skal jeg garantert stemme på han som årets spiller "ÅKKE SÅM" :-)

Ellers er jeg stort sett fornøyd med alle sammen, de kan alle nyte en nødvendig sommerferie....men møt nå opp i god form før alvoret braker løst på nytt :D

Hva mener du?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Jul 2007, 21:04 
Forumlegende

Mange gode forsvarstaler for Ryen her. En som jeg har inntrykk av at alle supporterne setter veldig stor pris på. Det hender seg vi synger for han men han er likevel litt "unsung-hero". Ryen er der alltid, bunnsolid som f.. og så vet vi alle at han har et stort hjerte for KIL. Gjør aldri blemmer. Mange gode poeng i det Raggen skrev om hans tidligere stopperpartnere. Sånn sett er han et meget godt alternativ. Egentlig burde han hatt en eller annen hederspris!

Jeg stemte dog på Smolinski. For et funn! Steinhard og bombesikker på venstreback. Veit å "si ifra" ved å bruke kroppen om det trengs. Har fortsatt tilgode å se Adecco-vinger som leker seg med han. På venstresida er det rett og slett STENGT! En spiller helt etter mitt hjerte!

Pelu, Sylling, Berg Hansen, Samuelsson, Månsson..fanken så god jobb Steen og co har gjort på overgangsmarkedet det siste året!

Faktisk, selv om det har gått litt opp og ned, synes jeg alle gutta skal ta seg en velfortjent ferie med flagget til topps. Til høsten er laget enda mer samspilt. DET ser ejg fram til..da bli vi gode! :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Jul 2007, 22:50 
Klubbdirektør

For vel ikke glemme Torp her da. I e siste kampene har han bare blitt bedre og bedre. Han blir nik en viktig brikke på midtbanen utover høsten. I likhet med de i forsvaret.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Jul 2007, 02:54 
Klubbdirektør

Enig med Karlsen!

Det som forundrer meg er at jeg egentlig er veldig godt fornøyd med veldig mange spillere, men så ligger vi på 10. plass...

men, som karlsen sier, til høsten er vi mer samspilte, da trur jeg vi blir veldig gode.

Når det gjelder Ryen, så håper jeg det blir mer synging om han. Det veit jeg han liker godt og så var ikke "Ryen elsker Kongsvinger" sangen som ble sunget i Sarpsborg så værst heller ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Jul 2007, 09:43 
Forumlegende

Og for å slenge til enda et par nykommere: Guiomar og Torp. To innertiere til på overgangsmarkedet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Jul 2007, 14:27 
Spiller

jeg er enig i mye her. Ryen har vært god men en god 2 plass
Pelu/sylling ja! men mister min stemme fordi de har kommet for sent
Førsund: mhm han og ryen funker! GOD SPILLER ARNAR
Guiomar: får min stemme kom i fra skade spilte seg rett inn og har vært veldig god! Så Guiomar får min

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Jul 2007, 19:53 
Grævling

Da er det avgitt 20 stemmer......er vi ikke flere?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Jul 2007, 20:01 
Klubbdirektør

Pigga wrote:
jeg er enig i mye her. Ryen har vært god men en god 2 plass
Pelu/sylling ja! men mister min stemme fordi de har kommet for sent
Førsund: mhm han og ryen funker! GOD SPILLER ARNAR
Guiomar: får min stemme kom i fra skade spilte seg rett inn og har vært veldig god! Så Guiomar får min

Hører rykter om at du har vært mer på åråsen enn gjemselund i år?
hehe

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jul 2007, 22:21 
Forumlegende

Ikke lett å plukke ut vårens spiller, mange som konkurrer om den tittelen, men ender nok også opp med å stemme på Ryen. Sa i fjor at han er såpass dyktig i forsvar at jeg sjelden legger merke til at han er på banen ;)

Men Ørjan er en meget god og viktig spiller på KIL som absolutt skulle fått en stemme om han ikke hadde vært skadet store deler av vårsessongen.

Torp, Pelu, Sylling og Førsund kommer også høyt opp på listen når jeg skal vurdere hvem som skal få min stemme.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jul 2007, 13:32 
Spiller

hehe jasså dere hører det ja?

Ja jeg er vell medgangssupporter nå? Saken er den at jeg har en sjefsjobb som betyr at jeg må jobbe mange søndager. Det skjønner dere vell? Men men! nå skal dere ikke glemme hvem som var på ALLE hjemmekampene KIL Spilte i 2 divisjon! og hvis det er roffa som har sagt at jeg har vært mer på åråsen så er vell han svikta mye de siste åra å eller? men men

Tro hva dere vill

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jul 2007, 18:19 
Reserve

Som to raske kantspillere har vi denne gangen vært litt trege. Men her er vår oppsummering av sesongens første halvdel.

http://kilfotball.blogg.no/1183717325_s ... ens_m.html

Den observante leser vil denne gangen faktisk kunne få med seg litt kritikk. Og skamros.

Fortsatt god sommer.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]