Mye frustrasjon her inne nå.
Jeg har ikke noe tro på å sparke treneren, er målsettningen opprykk innen 2009 så trenger vi kontinuitet og gi laget ro til å bygge opp det som trengs for å rykke opp neste sessong. Havner de på en 8,10 eller 12 plass denne sessongen fordi de må forsøke å finne ut av hvordan de skal sette sammen lag og formasjoner, samt finne ut hva som mangler så er det greit.
Berntsen har sikker mangler, det hadde også Skogheim, var ofte samme "heksejakten" her inne når Skogheim gikk på en smell. Det er desverre for sent å ønske seg Amundsen eller Skogheim tilbake nå, og om man har gjort feil i denne prosessen så får man klage på styret.
Berntsen får også skylda her inne for å låne spillere, Åge Steen og sportslig utvalg er hovedansvarlig for å finne spillere, jeg syns Åge har gjort en kjempejobb med å finne erstattninger for de spillerne vi har mistet og potensialet i laget er meget bra, men vi trenger å knekke et par nøtter før vi kommer til å prestere stabilt over tid. En er hvordan vi skal spille mot lag som legger seg lavt og forsøker å ødelegge vårt spill, der mener jeg at vi skal holde oss til vår vanlige formasjon med 4-3-3 og forsøke å komme rundt på kant med raske vinger. Er Pelu skadet får vi bruke en av de andre kantspillerne vi har i stallen. Fredrik Nilsen er vel også rask og brukbar på kant? Det andre er hvem vi skal få til å score mål, og skape sjanser når Pelu er ute, og vi trenger nok en forsterkning her, men vi har jo enda ikke prøvd å spille med vinger i de kampene hvor Pelu har vært ute.
Pumpinga inn mot midten sleit vi også med under Skogheim og det funka ikke da heller, dette blir ofte situasjonen spillerne tyr til når de ikke får noe annet til å fungere. Vi trenger alternativer i angrepsspillet, og burde ha spillere i laget til at vi både skal kunne skape sjanser ved å spille kant, vinne dueller i midten og spille stikkere fra midtbana, Stormoen er midtbanegeneralen og kaptein og er hovedansvarlig under kamp til å skape variasjon her, Berntsen og Karlsrud driller disse angrepsmønstrene på trening.
Får se hvor mange som slenger seg på tråden når vi vinner neste gang