KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 12:21

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 89 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: 20 Jun 2007, 20:59 
Forumlegende

Kort tid mellom ryktene.

Andreas Moen fra Sogndal?

Are Brodtkorp returnerer etter opphold i Tønsberg og Harstad?

Flere rykter?

Hva trenger vi av forsterkninger, noen som vet/tror noen forsvinner i løpet av sommervinduet?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 21:05 
Klubbdirektør

Hvem skulle forsvinne da? De fleste er bundet til en 3 års kontrakt og KIL selv har sagt at disse blir "veldig dyre" Evt Pelu men da kan jo man henge opp et tau og si at jeg er en idiot... Vi har en klassespiller og denne er nevt mens resten av gjengen bør testes heve seg/bli friske før man nevner en overgang til noe bedre lag dessverre. OK jeg er piss sur i dag What Ever :evil: Det er jo vi som trenger å forsterke laget og ikke andre slik jeg ser det...

Last edited by Jada-jada on 20 Jun 2007, 21:07, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 21:07 
Forumlegende

Kan jo være noen som blir løst fra kontrakten fordi man ikke sysn de holder mål, det har jo skjedd før (f.eks Foday m.fl). Kommer ikke på fler i frustrasjonen, men det har vel skjedd de to siste sessongene at en-to spillere har vinket farvel ved sommerpausen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 21:08 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Kan jo være noen som blir løst fra kontrakten fordi man ikke sysn de holder mål, det har jo skjedd før (f.eks Foday m.fl). Kommer ikke på fler i frustrasjonen, men det har vel skjedd de to siste sessongene at en-to spillere har vinket farvel ved sommerpausen.

Ja det håper jeg men grunnet hvis vi får inn noen som er klart bedre og hever laget.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 21:18 
Klubbdirektør

Blir vel 3-4 stk av a troppen som blir utleid. De som ikke for spille så mye. Det vi trenger er en mål scorer ikke fler midtbane spillere. Are Brodtkorp hever vel ikke laget uansett. Bedre å bruke penger på en spiss av god kaliber en å bruke penger på en midtbane mann fra nedre del i 3 div.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 21:26 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Blir vel 3-4 stk av a troppen som blir utleid. De som ikke for spille så mye. Det vi trenger er en mål scorer ikke fler midtbane spillere. Are Brodtkorp hever vel ikke laget uansett. Bedre å bruke penger på en spiss av god kaliber en å bruke penger på en midtbane mann fra nedre del i 3 div.

Dønn enig!!! Hva skal vi med Are Brodtkorp?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 21:30 
Forumlegende

Jeg svaner sårt en ny Karlsrud eller Riisnes med silkefot som kan spille gjennom hvem det skal være på spissplass. Stormoen har vist tendenser lenge, men fortsatt milevis igjen til å nå opp til disse. Det er det vi trenger mest i mine øyne. Men ikke lett å finne en slik spiller :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 21:43 
Klubbdirektør

Vi er gode bak og også rimlig gode på midten hvis Harald,Sylling og Ørjan finner toppformen i løpet av kort tid.Vi sliter i det siste leddet når vår beste angriper er ute dette bør ikke være under tvil lenger... Vi trenger en/to spisser som kriger og klarer å få ballen i mål. NB-Men hva i svarte vet nå jeg? uten om at Are "bare" er tullete å satse på:roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2007, 18:23 
Trener

Ikke bra....

http://www.dagbladet.no/sport/2007/06/23/504338.html

Liker ikke overgangsrykter om Arnar på db.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2007, 20:44 
Forumlegende

Fotballhukommelsen er ofte kort. Det snakkes her om Are Brodtkorb. Ikke så positivt. Det er ikke riktig.

Dersom han kommer anses han vel som brukbar nok. I 2004 var han god og spilte mye da han etterhvert fikk tilit etter skader. Det er bare å sjekke lagoppstllingene. Jeg husker ham som en vesentlig susessfaktor utover sommeren og høsten.

Med den formen ville jeg hatt ham på laget på søndag. Stor arbeidskapasitet, gode avslutninger i lufta - sterk i lufta og en som hadde meget gode skudd fra litt distanse. Dessuten god arbeidsmoral og innsats.

Ser ikke så mange med disse egenskapene i samme klasse på midtbanen idag.

Så spørs det om form og kvalitet idag...Det vet jeg null om.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2007, 22:37 
Klubbdirektør

Det siste jeg husker om Are Brodtkorb var en artikkel i Glåmdalen da Brodtkorb sto solbrun i shorts og utalte hvor mye høyere posentiale Tønsberg var i forhold til Kongsvinger "de rykket ned samme år" Are gikk til Tønsbarg grunnet høyere lønn, i dag spiller han halvgod fotball i Harstad og fikk 29 min i forrige serierunde... Er dette en spiller vi ønsker tilbake til KIL? eh NEI.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 13:35 
Forumlegende

DV wrote:
Ikke bra....

Det er jo artig for Arnar om han får muligheten i utlandet, så slipper han å site benken i VIF. Utlånet til KIL hadde nok uansett blitt avsluttet til ferien.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 13:50 
Trener

mikeb wrote:
DV wrote:
Ikke bra....

Det er jo artig for Arnar om han får muligheten i utlandet, så slipper han å site benken i VIF. Utlånet til KIL hadde nok uansett blitt avsluttet til ferien.

Sant nok, men hadde helst sett at han signerte for oss før neste sesong ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 14:57 
Forumlegende

DV wrote:
Sant nok, men hadde helst sett at han signerte for oss før neste sesong ;)

Ja, jeg drømmer om det jeg også ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 15:30 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Vi er gode bak og også rimlig gode på midten hvis Harald,Sylling og Ørjan finner toppformen i løpet av kort tid.Vi sliter i det siste leddet når vår beste angriper er ute dette bør ikke være under tvil lenger... Vi trenger en/to spisser som kriger og klarer å få ballen i mål. NB-Men hva i svarte vet nå jeg? uten om at Are "bare" er tullete å satse på:roll:

Han er vel uaktuell om man ikke anser at han er god nok, men Mikeb har vel ild bak røyken.

At noen velger klubb grunnet lønn er helt ok. Spillere på høyt nivå er i dag lønnsmottakere og lever mest mulig av fotballen. I prinsippet er dette det samme som f.eks.når en IT -utvikler velger firma B foran A selv om vedkommende jobbet i A. Det er ikke som for 15 år siden da klubbfølelse betød noe for mange.

Spisser har KIL forbrukt de siste årene, så det er vel mer spillemåten.
F.eks. er ikke den ellers dyktige Samuelsson noe oppspillspunkt. Det ser vi på mottakene.

Det må ikke bli slik at man betrakter spillere ut fra at de vil tjene best mulig til livts opphold. Klubbfølelse og glansbilder lvr man ikke av.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 89 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]