KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 16:03

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 106 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 15:14 
Spiller

Arrtig å lese at folk er så utrolig kristiske til treneren og spillesystemet etter Løham kampen. Man glemmer tydeligvis veldig fort at laget før det hadde 4 kamper uten tap mot sterke motsatdere, og de scoret til og med en del mål, Kanskje vi skal prøve å se ting litt mindre svart hvitt, som Raggen påpeker.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 15:26 
Forumlegende

Haraball wrote:
Arrtig å lese at folk er så utrolig kristiske til treneren og spillesystemet etter Løham kampen. Man glemmer tydeligvis veldig fort at laget før det hadde 4 kamper uten tap mot sterke motsatdere, og de scoret til og med en del mål, Kanskje vi skal prøve å se ting litt mindre svart hvitt, som Raggen påpeker.

Enig der, stemningen blant supporterne snur seg fort i fotball, og man kan se på aktiviteten her inne hvor mye mer et dårlig resultat engasjerer enn når vi slår bra fra oss. Selvfølgelig mye som kan rettes på i år, men så langt syns jeg vi ligger ann omtrent som forventet, det som "overrasker" er at poengene ofte kommer mot antatt sterkere motstand, mens vi sliter mot de "dårligere" lagene, men slik er nå en gang fotballen (sitat Thomas Berntsent) ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 15:30 
Forumlegende

Haraball wrote:

Slett ikke uenig.

Men det må gå an å diskutere kampene separat? Molde seieren fritar vel ingen fra kritikk etter Løv/Ham fadesen?

Totalt sett er jeg rimelig fornøyd med sesongen så langt. Og med trenernes borte-taktikk. Mens Løv/Ham kampen isolert sett var en provokasjon for langt flere enn meg. Bare les hva folk skriver om. Skriver man om sesongen under ett eller skriver man om en enkelt kamp??

Når det gjelder den avspora diskusjonen i denne tråden omhandler den marginer og hvorvidt dette skyldes flaks eller dyktighet. Interessant tema.

Generelt sett må det rett og slett være rom for kritikk av enkeltkamper selv om totalen er bra. Jeg har heller ikke sagt noe galt om trenerne generelt sett, men kun om det som ikke ble gjort under Løv/Ham kampen.

Oppfordring: LES det folk skriver om. Skriver de sesongen under ett mener de det, skriver de om en bestemt kamp mener de KUN den.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 16:03 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Totalt sett er jeg rimelig fornøyd med sesongen så langt. Og med trenernes borte-taktikk. Mens Løv/Ham kampen isolert sett var en provokasjon for langt flere enn meg. Bare les hva folk skriver om. Skriver man om sesongen under ett eller skriver man om en enkelt kamp??

Det har jo vært litt ymse, de fleste holder seg til tema og diskuterer sin oppfatningen av kampen som ble spilt, og det må vi være åpne for.
Men det dukker ofte opp personer som vanligvis holder kjeft dersom vi vinner og etterlyser at vi bør sparke trenern etc. med en gang vi går på et resultat som hos det vi fikk mot Løv-Ham, men som ikke sier et knyst når vi slår Molde.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 16:28 
Forumlegende

mikeb wrote:
Karlsen wrote:

Det har jo vært litt ymse, de fleste holder seg til tema og diskuterer sin oppfatningen av kampen som ble spilt, og det må vi være åpne for.
Men det dukker ofte opp personer som vanligvis holder kjeft dersom vi vinner og etterlyser at vi bør sparke trenern etc. med en gang vi går på et resultat som hos det vi fikk mot Løv-Ham, men som ikke sier et knyst når vi slår Molde.

Ja sant. Selv ikke jeg føler meg skyldig der:P Og på generelt grunnlag bør man være flinkere til å gi ros der dette er naturlig. Er vel et ordtak som sier noe om at det er lettere å gi ris enn ros. I kveld etter kampslutt er jeg veldig klar for å gi ros:)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 17:15 
Klubbdirektør

Er ikke bra det Kil gjør på hjemmebane. 6 kamper 1 seier 1 uavgjort og 4 tap. Det kaller jeg flaut når man prater om opprykk i 2008. Før har jo Kil hvert et av lagene ingen ville møte på Gjemslund. I år vil jo alle hit og ta 3 eller 1 poeng.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 17:32 
Klubbdirektør

Kampen sendes live fra 19.00 Radio Kongsvinger hvis noen lurer på dette.
http://www.radiokongsvinger.no/index.html

Last edited by Jada-jada on 20 Jun 2007, 17:57, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 17:44 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Kampen sendes live fra 19.00 Radio Konsvinger hvis noen lurer på dette.

Bra at noen drar oss inn på temaet igjen ;)
Blir nok å finne foran nettradioen ja :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 18:04 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Jada-jada wrote:
Kampen sendes live fra 19.00 Radio Konsvinger hvis noen lurer på dette.

Bra at noen drar oss inn på temaet igjen ;)
Blir nok å finne foran nettradioen ja :)

Klarer ikke å skrive Kongsvinger rett en gang må være spenningen før kamp :wink: Jeg legger merke til en halv het diskusjon mellom Raggen og Karlsen og det er en sjelden vare :D Håper etter to treningskamper mot Sogndal at vi klarer noe annet en uavjort selv om et poeng er greit...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 18:46 
Forumlegende

Her er laget.

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=691

Ørjan er endelig tilbake fra start :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 18:51 
Forumlegende

et lite avbrekk igjen:
uansett resultat nå så er dette et tema det er verdt å krangle om. Ingen organisasjon kommer videre uten å tore å ta slemme debatter.

poenget er om KIL og de rundt ønsker at klubben skal bli en stabil maktfaktor igjen i norsk fotball - eller bare være et ustabilt lag i beste fall midt i 1.div...Gjøres det så godt man kan over tid, flopper har alle, kan man være stolt. Med unntak for ekstremtalentene, de som uansett bare er best, er både individuell idrett og lagidrett ikke minst på toppnivå - der er det det lille eksta innen forberedelser og innstilling som vipper pinnen - ikke halvhjertet slomseri........

God kamp alle sammen håp om en seier i landets vakreste fylke denne onsdagskvelden....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 19:02 
Klubbdirektør

Da er vi igang.. :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 19:09 
Forumlegende

ivo wrote:
et lite avbrekk igjen:
uansett resultat nå så er dette et tema det er verdt å krangle om. Ingen organisasjon kommer videre uten å tore å ta slemme debatter.

poenget er om KIL og de rundt ønsker at klubben skal bli en stabil maktfaktor igjen i norsk fotball - eller bare være et ustabilt lag i beste fall midt i 1.div...Gjøres det så godt man kan over tid, flopper har alle, kan man være stolt. Med unntak for ekstremtalentene, de som uansett bare er best, er både individuell idrett og lagidrett ikke minst på toppnivå - der er det det lille eksta innen forberedelser og innstilling som vipper pinnen - ikke halvhjertet slomseri........

God kamp alle sammen håp om en seier i landets vakreste fylke denne onsdagskvelden....

klart vi kan ta den debatten, og den foregår vel egentlig hele tiden, men den bør jo gå som en egen diskusjon

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 19:13 
Klubbdirektør

Tabbe fra Månsson.. :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 19:13 
Klubbdirektør

FAEN

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 106 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]