Haraball wrote:
Arrtig å lese at folk er så utrolig kristiske til treneren og spillesystemet etter Løham kampen. Man glemmer tydeligvis veldig fort at laget før det hadde 4 kamper uten tap mot sterke motsatdere, og de scoret til og med en del mål, Kanskje vi skal prøve å se ting litt mindre svart hvitt, som Raggen påpeker.
Slett ikke uenig.
Men det må gå an å diskutere kampene separat? Molde seieren fritar vel ingen fra kritikk etter Løv/Ham fadesen?
Totalt sett er jeg rimelig fornøyd med sesongen så langt. Og med trenernes borte-taktikk. Mens Løv/Ham kampen isolert sett var en provokasjon for langt flere enn meg. Bare les hva folk skriver om. Skriver man om sesongen under ett eller skriver man om en enkelt kamp??
Når det gjelder den avspora diskusjonen i denne tråden omhandler den marginer og hvorvidt dette skyldes flaks eller dyktighet. Interessant tema.
Generelt sett må det rett og slett være rom for kritikk av enkeltkamper selv om totalen er bra. Jeg har heller ikke sagt noe galt om trenerne generelt sett, men kun om det som ikke ble gjort under Løv/Ham kampen.
Oppfordring: LES det folk skriver om. Skriver de sesongen under ett mener de det, skriver de om en bestemt kamp mener de KUN den.