KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 08:24

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 262 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2007, 18:29 
Kaptein

Øyvind Berg har signet for en klubb i sande i vestfold omerådet.Spiller sammen med en kolega av meg i 6div.;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2007, 19:09 
Klubbdirektør

Brandt wrote:
Øyvind Berg har signet for en klubb i sande i vestfold omerådet.Spiller sammen med en kolega av meg i 6div.;)

WOW spennede og 6 div a gitt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2007, 19:50 
Grævling

Hva må signeres for å få spille i 6.divisjon? Livsforsikring? ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2007, 21:32 
Grævling

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/article1107122.ece

Heia KIL!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2007, 22:28 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/article1107122.ece

Heia KIL!

Han må virkelig føle at han vokser som fotballspiller.... Gratiss XXX med 3 mål på løkkenivå :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2007, 23:22 
Klubbdirektør

Pelu og Samuelsson har jo snart like mange mål til sammen som han hadde i hele fjor! Who cares? Kan ikke si at jeg savner noen av de som forlot KIL i vinter.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2007, 00:50 
Reserve

Korslund wrote:
Pelu og Samuelsson har jo snart like mange mål til sammen som han hadde i hele fjor! Who cares? Kan ikke si at jeg savner noen av de som forlot KIL i vinter.

Nå scora vel ikke stakkaren sitt andre mål for oss før langt uti 12 serierunde. Altså er det flere på Kil som ligger bedre an enn han!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2007, 11:19 
Klubbdirektør

Korslund wrote:

Helt enig jeg savner ikke en eneste jeg heller, laget er klart bedre i år og jeg tror faktisk de fleste hvis ikke alle ex KIL spillere som forsvant i fjor ville ha problemer med å være et føstevalg.Kjetil slipper inn bøttevis med mål i Hønefoss og Wibe får ikke spille for samme klubb samt XXX spiller i 2 div der han hører hjemme. Mulig Eriksen hadde vært et bedre alternativ som 2 keeper en vår nye venn fra Lillestrøm, men han skjønte vel fort at det ikke ble mye adecco spill etter å sett Månsson i aksjon :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2007, 11:34 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Korslund wrote:

Helt enig jeg savner ikke en eneste jeg heller, laget er klart bedre i år og jeg tror faktisk de fleste hvis ikke alle ex KIL spillere som forsvant i fjor ville ha problemer med å være et føstevalg.Kjetil slipper inn bøttevis med mål i Hønefoss og Wibe får ikke spille for samme klubb samt XXX spiller i 2 div der han hører hjemme. Mulig Eriksen hadde vært et bedre alternativ som 2 keeper en vår nye venn fra Lillestrøm, men han skjønte vel fort at det ikke ble mye adecco spill etter å sett Månsson i aksjon :wink:

Werner hadde nok vært med å kjempen om en plass, men det hadde vært tøft for ham også.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2007, 12:24 
Klubbdirektør

Sant nok mikeb der kan man se hvor fort man glemmer men Werner hadde nok kanskje vært en kandidat ja.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2007, 12:31 
Klubbdirektør

Med Rønning her hadde vi hatt enda flere luksusproblemer ja! Men da hadde vel neppe Førsund blitt leid inn..

Uansett, Ryen skal ha utrolig mye skryt som har tilpasset seg til nye makkere ved siden av seg 3 sesonger på rad.

Guiomar virker som et scoop han også. Håper bare KIL kan greie å holde på de beste etter sesongen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2007, 14:36 
Klubbdirektør

Korslund wrote:
Med Rønning her hadde vi hatt enda flere luksusproblemer ja! Men da hadde vel neppe Førsund blitt leid inn..

Uansett, Ryen skal ha utrolig mye skryt som har tilpasset seg til nye makkere ved siden av seg 3 sesonger på rad.

Guiomar virker som et scoop han også. Håper bare KIL kan greie å holde på de beste etter sesongen.

Vel skal man nå målet med Tippeliga 2009 så nytter det ikke å selge unna sine beste hvert år :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2007, 15:57 
Klubbdirektør

Nei, nemlig. ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2007, 17:05 
Klubbdirektør

Spørs hvor lenge vi for beholde Pelu hvis han fortsetter slik.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2007, 17:37 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Spørs hvor lenge vi for beholde Pelu hvis han fortsetter slik.

Det blir helt feil å spekulere i sånne spørsmål med god grunn da han har 3 års kontrakt, og hvor idiotisk vil det være å selge sin beste spiller da man vil satse... Jeg tror det blir verre og verre å kjøpe disse fra KIL noe vi ble vitne til i vinter... KIL priser en sånn spiller veldig høyt da man ønsker å nå et mål. Jeg er rimlig sikker på at ingen ønsker å betale denne summen som evt blir grunnlaget etter evt en sesong med meget godt spill fra Pelu.

NB-Året etter er vi i tippeligaen og KIL har et helt annet grunnlag for både økonomi og satsing :wink:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 262 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]