KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 07:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 65 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 03 Jun 2007, 21:58 
Grævling

Arnar fikk kort ja....avstandskoirt, nesten så det kunne sendes i posten. Han var vel bak kortlinja og dommeren sto og vifta litt utenfor 16-meter'n, så han fikk dessverre ikke lurt seg unna ;-)

Ellers er jeg greit fornøyd med 1 poeng mot Bryne, de hadde 1-2 sjanser som nok var en del større en våre, og Månsson hadde i hvert fall en meget viktig reddning når han slang ut en lang arm på Bryne's største sjanse.

Ellers ser vi igjen at KIL sliter med å skape sjanser mot lag som er godt etablerte i eget forsvar. Dette har vært melodien de siste årene, og er det fortsatt. Er jo i utgangspunktet merkelig at vi klarer å skape 7-8 kjempesjanser på bortebane mot Molde, men ingen hjemme mot Bryne....men når vi mot Molde får fritt spillerom på topp når de sender gud og hvermann frem i angrep, og i tillegg har en midtbane bestående av Hoseth og andre divaer som ikke er intr. i å bli med hjem, så kommer sjansene naturlig på løpende bånd når vi har raske folk på topp. Bryne er et lag som jobber mer tilbake for å rydde opp i eget forsvar, dermed sliter vi. SKulle likkt å sett Nås skadefri på topp på slutten av dagens kamp...han kunne kanskje vunnet noen hodedueller slik at vi kunne skapt litt mer på tampen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Jun 2007, 22:12 
Forumlegende

så på kampfakta på kil.no at Arnar fikk kortet ja, men ingen andre som er oppført med kort, syns da dommern vinka med kortet ved flere annledninger i dag?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Jun 2007, 22:18 
Grævling

Ingen andre KIL spillere, bare en tidligere KIL gutt...Landro!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Jun 2007, 22:20 
Grævling

Elers ser jeg at Espen Haug dro på seg årets 3. gule mot Skeid i dag...greit nok å slippe han til helgen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Jun 2007, 23:51 
Reserve

Dagens:

http://kilfotball.blogg.no/1180901062_bak_skjema.html

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Jun 2007, 02:34 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Elers ser jeg at Espen Haug dro på seg årets 3. gule mot Skeid i dag...greit nok å slippe han til helgen!

Ja så absolutt!
Enn så lenge har Kongsvinger nest dårligst oppmøte bl.a lagene som har spilt denne runden. Både Skeid og Notodden hadde flere tilskuere i dag.. det er skuffende etter 2-0 seier mot molde!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Jun 2007, 10:26 
Forumlegende

1892 wrote:

Ja så absolutt!
Enn så lenge har Kongsvinger nest dårligst oppmøte bl.a lagene som har spilt denne runden. Både Skeid og Notodden hadde flere tilskuere i dag.. det er skuffende etter 2-0 seier mot molde!

Vi har vel dårligst oppmøte blant spillere også ;)

Svakt med bare snaut 800 tilskuere i går, var nok mange som gjorde andre ting i finværet, noe jeg stiller meg helt uforstående til, hva kan være bedre enn å se fotball på en dag som den i går :roll: ;)

Last edited by mikeb on 04 Jun 2007, 13:15, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Jun 2007, 12:18 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
1892 wrote:

Svakt med bare snaut 800 tilskuere i går, var nok mange som gjorde andre ting i finværet, noe jeg stiller meg helt uforstående til, hva kan være bedre enn å se fotball på en dag som den i går :roll: ;)

Jeg burde slutte og overraske meg over dette, men det går visst ikke inn. Det var kjempefint vær , tålelig god motstand , fin kamp mot Molde, ingen krasj med tippeligaen osv, osv..... Likevel møter det bare opp 800! Dette er bare utrolig svakt og flaut!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Jun 2007, 14:42 
Klubbdirektør

Det var konfirmasjon nesten over hele Hedmark. Det kan nok ha noe å si.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Jun 2007, 16:15 
Grævling

Hm.... irriterende at jeg ikke står til konfirmasjon i disse dager, måtte jo vært genialt å kunne leid seg inn på de nye vip-arealene på Gjemselund for å holde selskapet.....med innlagt hjemmekamp ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Jun 2007, 07:02 
Forumlegende

Jeg har sagt det før og sier igjen - at publikum kommer den dagen laget kjemper i toppen. 1000 vil være kjempebra på Gjemselund i snitt.

Når laget har 10 p før kampen og ligger langt nede - så er ikke Bryne noe som lokker. jaakko nyberg er uninteressant for folk i kongsvinger.

Ikke være så NEGATIVE mot distriktets publikum. Tenk om alle som hadde arrangementer skulle være det. Avisa ville jo ikke gjøre annet enn å tye over av klager. Fortidens spøkelser (de gamle storlaga) vil henge over oss til laget er et topplag igjen. Verden har forandret seg på 15 år.......

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Jun 2007, 09:38 
Grævling

800 tilskuere i fint sommervær mot bra motstand etter en kjempeseier på bortebane mot Molde............ELENDIG!

Jeg ER NEGATIV i forhold til distriktets publikum, enkelt og greit!

Vi har gått fra å være en fotballby til nå å mer være en "Tufte-by"......folk får mene hva de vil, jeg syns det er tragisk!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Jun 2007, 15:20 
Forumlegende

Raggen wrote:
800 tilskuere i fint sommervær mot bra motstand etter en kjempeseier på bortebane mot Molde............ELENDIG!

Jeg ER NEGATIV i forhold til distriktets publikum, enkelt og greit!

Vi har gått fra å være en fotballby til nå å mer være en "Tufte-by"......folk får mene hva de vil, jeg syns det er tragisk!

Det har også litt med egen såret stolhet å gjøre over at folk ikke er interesserte i det som betyr så mye for en selv. Skjønner det.

Men verden er ikke så enkel ser lyset om man selv gjør det.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Jun 2007, 16:37 
Klubbdirektør

Mot Ull/Kisa i andre divisjon var man 5024 på Gjemselund. Været var ikke glimrende heller. Var ikke det 5024 intressert i fotball og KILs beste eller dro de bare dit for at alle andre skulle det? Eller må KIL ha gått ubeseiret gjennom hele sesongen før man i det hele tatt skal få over 2000? Det var fullt mot HamKam, supert, men det er flere enn en kamp pr sesong.

Eller må man leie inn Tufte til hver kamp? Eller drar de som da har kjøpt billett etter at Tufte har spilt? Fotball ikke en gang verdig for 6 divisjon er tydeligvis mer underholdende enn å se KIL.

Synd det ikker er løkkecup mer enn en gang i året......

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Jun 2007, 16:40 
Grævling

Om jeg er såra og vonbråten eller ikke, av at det bare kommer i overkant av 800 tilskure på Gjemselund, har svært lite å gjøre med det faktum at det totalt sett er elendig oppmøte.

Men men, glåmdøler generelt er og blir et traust folkeslag, det må til noe helt ekstraordinært før det tar av, det har jeg forstått for lenge siden.....så det er vel egentlig ingen grunn til å stresse noe mer med dette....dessverre :-(

Det blir vel ikke liv i leier'n før vi får pella oss til en cupfinale og Klubben + Supporterklubben blir tildelt ca 1000 billetter til Ullevål.....da skal du faen meg se ;-)

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 65 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]