s122949 wrote:
Interessant sak:
http://www.glomdalen.no/sport/article2790557.eceEr det noen som veit noe om hva slags krav spillerne stiller?
Mulig de stiller krav om endring av treningsopplegget, da dette har vært en smule merkelig etter hva jeg synes...
Noen eksempler:
I vinter var det løping og løping og løping.
Trening med ball var nesten fraværende fikk jeg inntrykk av. Og fotball spilles faktisk med ball.
Når man får en ny trener som ikke kjenner laget noe særlig, så skal man åpne sesongem med løping i 2 måneder uten å så vidt røre en ball. Da blir det en litt feil start etter min mening, man lærer ikke å kjenne sine spillere av å se de løpe i 50 mil uten ball.
Når sesongen nærmer seg forventer man å legge en taktikk og en spillestil man skal drille fram mot seriestart. Dette ble ikke gjort, og spillerne er i dag fremdeles usikre på hva slags taktikk de egentlig har. Det ser man jo lett hvis man er på kamp.
Trener TB er heller ikke den mest sympatiske motivasjonsrådgiver i den mørke dalen KIL har vært inne i nå. Istede for å oppmuntre til innsats, har kommunikasjonen mellom spillere og trener vært hasardiøst skandaløs.
Min mening skinner vel kanskje litt igjennom her...
Men hittil har Thomas virkelig ikke svart til forventningene, og for øyeblikket virker det helt fjernt for meg at vil KILs beste.
Håper jeg tar feil, og at han faktisk ble ansatt fordi han er kvalifisert, og har en plan med alt surret og røret han drevet med hittil.
Hva slags trener kjører kondisjonsøkter midt i sesongen dagen før en kamp??? Restitusjon og opplading til kamp Thomas... Mangla det kapittelet også i trenerboka di?
Deilig å få ut litt frustrasjon.
Håper gutta klarer å snu sesongen til noe positivt!