KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 14:56

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 24 May 2007, 19:45 
Klubbdirektør

Er en klubb Uwe Røsler har spilt for. Det er en klubb i 2 bundesliga. Kom på 3 plass i år. HELGI SIGURDSSON har spilt der. Bjarne Goldbæk har spilt der. Geir Frigård har spilt der.Arne Sandstø har spilt der. Så klubben er nok noen hakk bedre en Kil ja. Hvis han er god nok der men ikke i Kil, skjønner ikke jeg noe.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 May 2007, 22:16 
Trener

Vet ikke om han har fått kontrakt der, jeg kjenner han ikke.. Men det stod at han spiller fotball for Borussia Berlin, men det kan vel også bety at han fortsatt prøvespiller.. men han er vel uansett tapt for KIL.. Noen som vet om vi har krav på penger? Han hadde vel ikke proff-kontrakt, så vidt jeg vet..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 May 2007, 23:19 
Saftblander

Siden Nentor er på Borussia Berlin, må han garantert være med a-laget da?
Kan hende han er med jr laget, men dette vet jo vi ikke noe om enda..

Men tviler på han er god nok for 1.div i tyskland når han ikke får spilletid på jr laget til kil....!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 May 2007, 23:27 
Klubbdirektør

Hvor ble det av den junior spillern som kom fra Stabækk og som hadde landskamper. Borte. Kil tar nok ikke helt hvare på alle som er her nei. Har jo hatt noen spillere med landskamper i forskjellige klasser, men de blir fort borte fra byen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 00:11 

Saran wrote:
Siden Nentor er på Borussia Berlin, må han garantert være med a-laget da?
Kan hende han er med jr laget, men dette vet jo vi ikke noe om enda..

Men tviler på han er god nok for 1.div i tyskland når han ikke får spilletid på jr laget til kil....!

Kan jo hende at dem ser på kvalitetene hans på en annen måte en det vi gjør her i Kongsvinger, og hvis han spiller for junior laget dems så tror jeg fortsatt at det er bedre enn å spille for KIL sitt jr lag som akkurat nå befinner seg i 1div junior.
Og jeg sjekka det ut, junior laget dems spiller i bundesliga i junior avdelinga, dvs at 14 beste junior laga i Tyskland spiller i denne divisjonen, jeg kan nevne noen lag som Werder Bremen, Hansa Rostock og Hertha BSC (Jr lagene). :wink:

Hvis han da får kontrakt som dere sier, så syns jeg at det er synd at vi ikke tar vare på sånne gutter som Nentor.

Og hvis det er a-laget vi prater om, noe jeg neppe tror, så er jo det helt sinnsykt! vi burdte være stolt over at han i det hele tatt har spilt for oss (noe som ikke er mye, ifølge noen av deredere)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 00:28 
Trener

Janko wrote:
Hvor ble det av den junior spillern som kom fra Stabækk og som hadde landskamper. Borte. Kil tar nok ikke helt hvare på alle som er her nei. Har jo hatt noen spillere med landskamper i forskjellige klasser, men de blir fort borte fra byen.

Tror du tenker på Simen Gimmestad, han spiller fast på jr.laget og har flere kamper for b-laget.. Han har nok ikke jr.landskamper, men har vært aktuell så vidt jeg har skjønt..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 11:19 
Reserve

Simen Gimmestad ja. Og da er det bare tullete av Kil og låne inn spillere som Bergan Foss som ikke er noe bedre enn KILs jr spillere.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 11:39 
Grævling

Jøss, har vi virkelig forsvarspillere på KIL's jr-lag som er like gode som Bergan Foss? :shock:

Enda godt.....da har vi store ting på gang....så sant de ikke ender opp i Tyskland alle sammen!

Hm......kunne du gitt meg navnene på disse spillerene? Vurderer å sende inn en 50-lapp eller 2 mot å få 65% eierandeler på disse gutta, kan jo bli en knallbra investering!! :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 13:00 
Trener

Raggen wrote:
Hm......kunne du gitt meg navnene på disse spillerene? Vurderer å sende inn en 50-lapp eller 2 mot å få 65% eierandeler på disse gutta, kan jo bli en knallbra investering!! :twisted:

Bare å gå til begynnelsen av tråden :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 13:44 
Grævling

Tenkte mest på den nye informasjonen om at vi visst nok skal ha flere gutter på jr-laget som er minst like gode som Bergan Foss!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 14:37 
Klubbdirektør

Tennis Borussia är också känd för sina framstående ungdomsarbeten. Tennis Borussia är ett av de mest kända fotbollslagen från Berlin Har prøvd å grave frem mer, men ikke enkelt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 14:48 
Reserve

Ikke noe vondt mot Bergan Foss.. men at man skal låne inn en spiller for noen måneder som ikke hever kil elleveren er bare tull.. og at han da skal ta plassen til jr spillere på b-laget.. Tenker spesielt på Christian Arnesen og Simen Gimmestad.. de er like gode som nevnte Bergan..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 15:59 
Grævling

Ja...dette er din subjektive mening, spør jeg 10 andre personer så kanskje de mener noe annet. Ellers er det faen meg ikke så rart at KIL kastet seg over Bergan Foss når de fikk sjansen, på dette tidspunkt var det magert med friske forsvarspillere i troppen, og det er i hvert fall liten tvil om at Bergan Foss var et større "navn" enn alle vi har på NTG. Nå i ettertid når vi ser at han ikke har fått noe særlig med spilletid så er det selvfølgelig lett å sitte her inne å skrike, han fikk det heller ikke så mye enklere når KIL plutselig fikk sjansen til å hente en kvalitetsspiller som Førsund.

Jeg ser uansett ikke poenget med å sitte her inne å surve over at han ikke har slått til, og gnåle om at den og den av gutta på jr-laget er bedre. Det er uanset en teori du aldri i verden vil få sjansen til å bevise!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 23:41 
Reserve

Raggen wrote:
Ja...dette er din subjektive mening, spør jeg 10 andre personer så kanskje de mener noe annet. Ellers er det faen meg ikke så rart at KIL kastet seg over Bergan Foss når de fikk sjansen, på dette tidspunkt var det magert med friske forsvarspillere i troppen, og det er i hvert fall liten tvil om at Bergan Foss var et større "navn" enn alle vi har på NTG. Nå i ettertid når vi ser at han ikke har fått noe særlig med spilletid så er det selvfølgelig lett å sitte her inne å skrike, han fikk det heller ikke så mye enklere når KIL plutselig fikk sjansen til å hente en kvalitetsspiller som Førsund.

Jeg ser uansett ikke poenget med å sitte her inne å surve over at han ikke har slått til, og gnåle om at den og den av gutta på jr-laget er bedre. Det er uanset en teori du aldri i verden vil få sjansen til å bevise!

Nei, riktig at det var magert med forsvarsspillere.. Men det er like bra spillere på jr laget, som kunne fått sjansen.. Større navn? hva har det med saken å gjøre.. så lenge du har like bra kvaliteter i egne rekker.. Samme faen om du heter Nemanja Vidic eller Erik Hoftun.. Har ikke surva over at han ikke har slått til heller.. mitt poeng er at han, i dette tilfellet ikke innehar noe større talent enn kils egne.. Dette går ikke på Bergan Foss som spiller, men at kil ikke tør å være litt offensive..
Nok en riktig påstand, Raggen.. Det er en teori jeg ikke får bevist, pga at Kil er så tafatte når det gjelder egne talenter.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 May 2007, 11:17 
Klubbdirektør

Kan ikke noen telle hvor mange slike tråder om hvor dårlig KIL er på å utvikle talentene sine egentlig er :shock:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]