KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 12 May 2025, 14:08

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 16:38 
Trener

Helt enig!! Ingen som samler på 3. og 4. plasser, untatt Arsenal og Loserpool kanskje??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 17:07 
Grævling

[quote="Korslund"]
I fjor var det en svenske som nå sliter mot nedrykk i Helsingborg som vippet finalen i Barcelonas vei. I år kan det desverre bli en selvgod nordmann med samme farge på luggen som meg og Rønning.
[quote]

I fjor var det vel egentlig en elendig dommer som nesten alene sørget for at finalen "vippet" Arsenal's vei!

TAKK GUD FOR AT BELLETTI FIKK RETTET OPP I HANS FEIL!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 17:16 
Forumlegende

Og i år har Milan lagt igjen solsenger og drinker hjemme for faktisk å fullføre 2 x 45. Da blir det ingen pokal til Liverpool.

Klysa Riise må nok ta en Goner han også, stå igjen fullstendig UTEN pokal!! :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 19:53 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Korslund wrote:
I fjor var det en svenske som nå sliter mot nedrykk i Helsingborg som vippet finalen i Barcelonas vei. I år kan det desverre bli en selvgod nordmann med samme farge på luggen som meg og Rønning.

I fjor var det vel egentlig en elendig dommer som nesten alene sørget for at finalen "vippet" Arsenal's vei!

TAKK GUD FOR AT BELLETTI FIKK RETTET OPP I HANS FEIL!!!

Høh? Greit at det ikke var frispark, men dommeren var vel omtrent like "god" begge veier.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 20:39 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Og i år har Milan lagt igjen solsenger og drinker hjemme for faktisk å fullføre 2 x 45. Da blir det ingen pokal til Liverpool.

Klysa Riise må nok ta en Goner han også, stå igjen fullstendig UTEN pokal!! :lol:

Solsenger og drinker passer også bra som trøst - så de ble sendt ned først til Athen.

Men vi takker Man U som har gitt Milan inntrykk av at de engelske lagene, vel er noe banale.........Takk for DEN innsatsen.

Det er ikke pent å kalle Riise ei klyse - en spiller bmed stor suksess. Du husker vel frisparket hans mot MU.... du finner den på youtube vet du.

Vi trenger deg som drivkraft for KILSK og for laget. Derfor rapporterer vi IKKE din beskrivelse av sønnen til Fru Riise - you know!

I morgen spiller klubben som for alvor satte engelske klubber på Europakartet en ny E-cup finale.

Derfor - alle som har forhold til engelske klubber - vis fornuft - heie på Liverpool i morgen. Kle dere i rødt og heie på de fra 1892.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 21:03 
Klubbdirektør

Vis fornuft? Man kan vel egentlig holde med hvem man selv vil. Jeg heier på Arsenal jeg.

Finalen er ubetydelig og uintressant.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 21:18 
Forumlegende

Korslund wrote:
Vis fornuft? Man kan vel egentlig holde med hvem man selv vil. Jeg heier på Arsenal jeg.

Finalen er ubetydelig og uintressant.

Eier dere ikke sansen for tradisjoner og viktigheten av at PL tar hjem seieren.

Personlig heiet jeg på Arsenal i fjol. Hjelp...........................

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 21:26 
Forumlegende

Så bilder fra flyplassen i Athen i en eller annen avis i dag. Liverpool har tapt allerede der. Liverpool spillerne tasset rundt i slitte grilldresser mens Milan spillerne kom mesterlig antrukket i dress som ikke er kjøpt på tilbud. Men det er vel forskjellen på verdensvante mestere kontra et bakgårdslag fra slumområdet i Liverpool.

CL er for de største, da bør de største få lov til å være nettopp det..størst.

Forøvrig Ivo, du nevner at Liverpool satte engelske klubber på kartet i Europoa. Vel, de som var FØRST og ga England en naturlig plass i serievinnercupen var jo Busby Babes i 1968. Og tar man europacupene under ett var Liverpool langt etter mange andre. United, Tootenham, West Ham, Arsenal, Newcastle, Leeds og Manchester City vant alle en av Europacupene før Liverpool gikk til topps i UEFA cupen i 1973.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 21:30 
Grævling

....og først av alle? The Mighty Spurs ;-)

Heia Milan!

Alt jeg har å si....på tide de nå vinner pokalen de ble frarøvet for noen år siden. Vinner Pool så har vi i hvert fall straffer i vente, eneste måten de vinner på for tiden!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 21:47 
Forumlegende

For en usolidarisk gjeng! Jeg gremmes..........gremmes gremmes gremmes gremmes............

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 22:10 
Forumlegende

Usolidarisk? Som tilhenger av Ayn Rand, objektivismens mor, så forholder jeg meg til den objektive sannhet. Den objektive sannhet har jeg beskrevet i mitt forrige innlegg, altså at mange lag i England vant i Europa før Liverpool.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 22:25 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Usolidarisk? Som tilhenger av Ayn Rand, objektivismens mor, så forholder jeg meg til den objektive sannhet. Den objektive sannhet har jeg beskrevet i mitt forrige innlegg, altså at mange lag i England vant i Europa før Liverpool.

Først ute var vel Liverpool i Friendship Cup med seier mot Nantes.

MEN:
Vi snakker om E-cupen og ikke de sekundære cupene. MU brukte 31 år på å gjenvinne den. Det var ved Liverpool's seier i 77 av det gigantiske racet av engelske seire i selve serievinnercupen startet. LFC, Forest, Villa.

Sant nok vant MU i 68, men det var mest som et blaff i en tid dominert av andre store nasjoner fram til 77. Med den forguding av tysk fotball på den tiden aner dere ikke en gang viktigheten av seieren i 77 - og de andre som kom på rekke og rad....................................

Her lølftes tilsynelatende objektive sannheter opp et par dimensjoner. :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 22:35 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Så bilder fra flyplassen i Athen i en eller annen avis i dag. Liverpool har tapt allerede der. Liverpool spillerne tasset rundt i slitte grilldresser mens Milan spillerne kom mesterlig antrukket i dress som ikke er kjøpt på tilbud. Men det er vel forskjellen på verdensvante mestere kontra et bakgårdslag fra slumområdet i Liverpool.

Flott, mangt et hovmod har falt! :D Glansen i deres stoltne øyne vil bli til tomhet og deres struper vil bare frambringe skurrende lyder når LFC-kapeinen hever pokalen mot himmelken og stadionet er pyntet i rødt.

Deres fans ville bare hikste fram "mama mia" når de oppdaget at den røde panservognen nok en gang ble for sterk-------

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 23:07 
Forumlegende

unnlater å kommenter på denne tråden før i morgen kveld ca. kl. 23.00 ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 23:14 
Grævling

Da blir det i så fall ikke mye gledelig du har å komme med!

Skal pool vinne finalen så må den som kjent gå til straffer, eneste måten de vinner finaler på.....så da er du vel ikke "på nett" før etter 23.30 ;-)

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]