KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 06:19

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 144 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 14:05 
Reserve

Scrabble wrote:
Kanskje nettopp pga dette...? Bør ikke klubbledelsen sette tidligere oppmøte dersom man er så sårbar for trafikkuhell?

Er det ikke voksne a-lags spillere som har fotball som jobb vi snakker om? Skal det være klubbledelsens oppgave å sørge for at spillerne drar hjemmefra tidsnok? Da tror jeg vi er på ville veier. Hva blir isåfall det neste? Mat levert på døra for å sørge for at de ikke spiser for mye junk?

Jeg har sagt mitt i denne saken, og stoler på at klubben velger den riktige løsningen til tross for at det er en åpenbart vanskelig sak. Det viktigste er at man tar knekken på ethvert tegn til disiplinmangel, holdningsproblemer og dårlig lagmoral. Det er gode og viktige spillere vi snakker om, men 11 middels gode lagspillere med hjertet utenpå drakta banker 11 gode enkeltspillere 7 dager i uka. Den beste situasjonen er imidlertid den hvor de virkelig gode enkeltspillerne også kan briljere som en del av et lag. Forhåpentligvis var onsdagen bunnen på alle mulige måter, med situasjoner som kan fungere som en katalysator for å ta laget til nye høyder.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 14:21 
Forumlegende

Janko wrote:
Men Sylling burde da ha hvist om problemer med kø. Han har jo opplevd noen 16 mai dager vel. Men hva med de andre 6 stk som kom for sent, Det virker som om det ligger mye mer bak dette en det Steen vil ut med. Virker som en protest mot et eller annet her.

For hvem var det om vel IKKE ledet oppvarmingen denne gangen????
Som et lite hint....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 15:22 
Klubbdirektør

Er ikke dommedagsprofetier jeg mener. Men noe må være galt innad. Er vel ikke normalt det som skjer heller. Alle var med på oppvarmingen, men de møtte ikke opp når de skulle møtes før det. Ta dere en tur rundt og hør med de som kjenner Kil, så for dere høre at ikke alt er så bra.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 15:40 
Trener

Javel.. Kan du utdype??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 16:48 
Forumlegende

Men nå burde det vel snart være duket for nyheter i denne saken? De har jo hatt møte i dag?

Og selv om ingenting "skjedde", at alle får beholde jobben og de rydder opp internt og sågar ikke er vårt anliggende bør de uansett komme ut med en sånn kort sak. For å stoppe spekulasjoner om at noen skal sparkes.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 17:06 
Trener

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=637

her er reaksjonen.. Nå må vi glemme denne skaen og komme oss videre.. Håper allikevel de kan utdype de nye rutinene for kamp og trening..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 17:13 
Forumlegende

Takk og lov. Jeg er veldig glad for at ingen fikk sparken. Nå får man gå videre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 18:44 
Klubbdirektør

Veldig veldig bra. Begge disse to spillerne er spillere som kan tippe de tette oppgjørene KILs vei, og er dødsviktige for laget.

Nå synes jeg vi bare skal glemme saken. De har fått sin straff og det gjelder å se fremover.

Fin artikkel av deg også Karlsen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 19:00 
Klubbdirektør

Helt enig! Livet må gå videre! Og hvor mange mål scorer Pelu mot Strømmen ? :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 19:01 
Trener

Mange, hvis han starter! ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 19:15 
Trener

Her er guttas egen historie

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=638

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 19:47 
Forumlegende

Til neste kamp er John Cleese invitert (han hotelleieren i "Hotel i særklasse").

Historien er morsom. Nærmest legendarisk. Flott at det gikk bra for 2 gode spillere.

Så gjenstår bare resten. At laget ikke presterer noe særlig og ikke har gjort siden slutten av februar.

Janko's utsagn er nok like interessante uavhengig av den spesielle saken som har vært.

Det så vi på onsdag. Det var vel ikke bare på matta engasjementet var slapt. Nå får man ta fatt i de virkelige problemene og ikke bare force majeure......

Ifølge Glåmdalen på nett har nå trenerduoen trukket opp retningslinjer for hjemme- og bortekamper. Sesongen har jo startet ja.......

Apropos Glåmdalen på nett - den her i forumet tidligere bejublede journalisten som nå vel stort sett bare blogger om KIL hadde før sakens innhold og resultat ble kjent - noen særs spesielle karakteristikker av JP.

Ikke verdt å lese - men nødvendig av ymse grunner etter min mening.

http://www.glomdalen.no/blog/page/hdani ... t_skandale

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 20:43 
Saftblander

må bare le litt jeg ass...står fast halvannen time pga en trailer...hehe,det er ganske drøyt komisk! Noen som så dem komme inn porten?Jeg la ikke merke til at dem kom inn engang jeg..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 21:34 
Reserve

Traileren forsinket bare en halvtime, hvis klokkeslettene er riktig gjengitt. Med planlagt avreise 1500, samt endel reisetid til Pelu ganske langt vest i byen, ville de hatt problemer med å rekke avtalt oppmøte 1645 uansett om det var lørdag eller en onsdag i fellesferien. Enhver som har kjørt bil i Oslo-området 16. mai vet at de ville vært tilnærmet sjanseløse til å rekke frem i tide. Man kan jo diskutere frem og tilbake om lojalitet og profesjonalitet uten å bli merkbart klokere, men 16. mai betyr kanskje mer for enkelte fans enn for spillere... Men nå er dette et tilbakelagt stadion, og Pelu med flere får en glimrende mulighet til å vise kjærlighet og lojalitet til drakt, klubb og supportere.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 21:50 
Reserve

Vi maner til enda større grad av åpenhet fra KIL-ledelsen:

http://kilfotball.blogg.no/1179512821_f ... traff.html

Neste gang skal det handle om fotball igjen... Forhåpentligvis.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 144 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]