KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 21:44

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2007, 10:43 
Forumlegende

Viser til Derreks stengte tråd og legger inn hans lenke her:
http://fotball.aftenposten.no/eliteseri ... e78318.ece

Vi trenger ikke flere tråder om Gundersen, fortsett å bruke denne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2007, 10:47 
Forumlegende

Når det er sagt så driver i følge artikkelen pappa Gundersen og brevveksler med Trond Giske om denne saken. Hva skal man si? Kjære vene... :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2007, 12:25 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Når det er sagt så driver i følge artikkelen pappa Gundersen og brevveksler med Trond Giske om denne saken. Hva skal man si? Kjære vene... :roll:

Må jo si meg enig i noen av poengene i Aftenposten artikkelene, men i denne saken så ble det løst på den minst smidige måten man kunne tenke seg.
Samtidig så blir det litt mye høna og egget diskusjon fra pappa Gundersen, for unge uerfarne spillere er like mye avhengig av en klubb med apparat til å utvilke en uferdig spiller som klubben er avhengig å finne unge talenter som ønsker å utvikle seg selv om lønna ikke er den helt store.

Uansett er denne saken heldigvis ute av verden nå, og snart kan vi fokusere på sessongen 2007 som forhåpentligvis blir mindre turbulent enn slutten av 2006 sessongen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2007, 13:59 
Klubbdirektør

http://epos.stortinget.no/SpmDetalj.aspx?id=36867

Her er spørsmålet som faren til grinerungen stiller. Snakk om å male sin egen kake.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2007, 14:32 
Klubbdirektør

Jeg sier bare politikere :roll: man skal tydelig male alt man kan men dette tyder på hva som er viktig for denne personen, og jeg håper folkevalget gir han et tupp i ræva ut fra sin stilling da han er helt udugelig og patetisk.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2007, 15:11 
Klubbdirektør

Det blir jo helt feil om spillere skal verdsettes etter hvor mye de får utbetalt i lønn. Da havner jo alle småklubber i en ond sirkel de umulig kan komme seg ut av. Hvor skal de da tjene penger? Ingen klubb med budsjett på linje med KIL har mulighet til å gi knallbra lønnsutbetalinger til spillere som KAN bli gode. Risikoen er for stor. Gundersen var ikke god annet enn i en halv sesong i KIL. Greit nok, men det er vel ingen grunn til at klubber som KIL skal kunne forlange mindre enn for eksempel en klubb som Sogndal for sine talenter? Sogndal har gjennom flere år overlevd av nettop å utvikle unge spillere, og selge videre for store penger.

Dette rimer ikke i det hele tatt. Men denne saken bør strengt talt legges et lokk på nå. Diskusjonen Gundersen senior tar opp med Giske her kommer ikke til å berøre KIL noe i ettertid. Vi er ferdig med denne saken nå, og vi har fått penger for drittungen. Riktignok alt for lite, men etter omstendighetene å dømme så får vi bare være glad vi ble kvitt han og fikk igjen noe som helst.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2007, 15:48 
Forumlegende

At vi diskuterer ting nå i etterkant når slike latterligheter dukker opp ser jeg ingen problemer med. Min holdning i denne saken er som Rød Jævels: Flaks at vi fikk penger for han, og gudskjelov ble vi kvitt han. Samtidig ser jeg på det som skjer nå i ettertid med innblanding av ministere og gudene vet hva med humor. Dette er latterlig. Noen mennesker driter seg så utrolig ut. Og når da en politiker, en "folkets representant" så til de grader meler sin egen kake som folkevalgt, og ikke klarer å skille mellom sønnens karriere og å tjene folket så må det bare nevnes.

Dette er trolig den beste humortråden noensinne i http://www.kilsk.coms historie. La tråden leve så lenge Gundersens serverer oss humor, helt gratis.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2007, 18:43 
Kaptein

Pappa til duttebassen beviser nok en gang at han ikke har peiling på ting han uttaler seg om. Han hevder at enkelte spillere får helt ned i 2500kr i mnd. Kravet for proffkontrakt er 3000 kr i mnd

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2007, 12:37 
Reserve

http://www.rb.no/bilde/article2701049.ece?start=17

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Apr 2007, 02:08 
Klubbdirektør

Sjelden jeg koser meg over positive nyheter angående lillestrøm, men jeg må innrømme at jeg gliste en smule da jeg leste dette:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=145643

Lukter ikke akkurat førstelagsfotball for grinungen fremover..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Apr 2007, 13:23 
Klubbdirektør

Rød Jævel wrote:
Sjelden jeg koser meg over positive nyheter angående lillestrøm, men jeg må innrømme at jeg gliste en smule da jeg leste dette:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=145643

Lukter ikke akkurat førstelagsfotball for grinungen fremover..

Han foretrekker bedre lønn, egen leilighet i Lillestrøm samt 2 div fotball fremfor å styrke sin egen karriere, men det er jo heller ingen som vil påstå at gutten er smart.

La han få være "fast tilskuer" på Åråsen samt spille løkkefotball for B laget, det viktigste er jo at han får god lønn til rett tid av sin arbeidsgiver....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Apr 2007, 14:12 
Klubbdirektør

Tullball, han sa jo selv at han ikke brydde seg om pengene.... :roll:

http://www.kil.no/spiller-blog/vis.php?id=18

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Apr 2007, 14:43 
Grævling

Forstår han godt, penger er ikke noe problem før du får for mye av dem, plutselig må du starte å vurdere hva de skal brukes på, da skjærer det seg totalt. Brått befinner du deg på langtur i London og sløser penger i øst og vest (Hm....mest i Nord-London faktisk), så våkner du etter noen dager til liv i Norge og finner ut at du nesten er personlig konkurs......men da er du også på rett kjør.....slipper å vurdere hva pengene skal brukes til.....og da går det til faste utgifter som sesongkort på Gjemselund, Busstur til Mandal, medlemskap i supporterklubben, supporterutstyr osv....... husleia kan vel vente noen uker?

...ok, ble muligens en avsporing! :shock:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2007, 10:37 
Forumlegende

Så innlegget i en annen tråd som nå er stengt, men klarer ikke å la denne stå ukommentert.

Quote:

For det første er det lite i veien med selvfølelsen til guttungen, ikke bare skal han til Anfield, men også erobre det norske landslaget. Ikke rart KIL ble for lite for ham.

Som Liverpool supporter håper jeg at klubben aldri roter seg bort i en spiller med holdninger som det Gundersen har vist, og at han sammeligner seg med Peter Crouch vitner om at han ikke har helt beina på jorda, personlig syns jeg faktisk Nås ligner mer på Crouch, men litt å gå på teknikken fortsatt ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2007, 11:04 
Klubbdirektør

Da jeg så overskriften trudde jeg bare at det var noe de hadde funnet på, men da jeg ser at han sier det selv, fikk jeg latterkrampe. Gutten har tydeligvis ekstremt høye tanker om seg selv og har ikke bena på jorda.

-Han skal inn på landslaget neste år, siden det har Per Ciljan Skjelbred greid. I tillegg er de jo romkamerater på u21, så da skulle det vel ikke være noe problem? Vel... Lenge siden jeg har sett en andrediv-spiller på landslaget. Har dette hendt før?

-"Jeg trøkker til i duellene!" Sist jeg så ham, var han blant de mest veike spillerne på bana...

-"Scorer mange på hodet"... Han er en habil hodespiller ja, men å si at han scorer MANGE på hodet er vel litt å ta i da han egentlig ikke scorer mange i det hele tatt.... Lurer på hvor mange mål han får i år i tippeligaen?

Peter Samuelsson scorte vel 24 mål i andre div i fjor... Så får vi se om TAG greier å gjøre det samme... ;)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]