KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 15:58

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 17:31 
Klubbdirektør

Straffe til KIL...... Torp bommer

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 17:37 
Trener

ikke bra :cry:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 17:38 
Klubbdirektør

Sparta Sarpsborg har slått dette laget 2-1 tidligere i år..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 17:54 
Trener

Tapte vi?? Savner prekært en målscorer..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 18:00 
Klubbdirektør

Slutt. 1-0 til øst-europeerne

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 18:32 

celtavigo wrote:
Jeg drar ikke ned i Østfold bare for å se KIL banke en gjeng med svanske idioter.

Fast ni tapte tydligen kampen.... :lol: :lol: :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 18:35 
Forumlegende

Sigurd wrote:

Ljungskile er et bra lag. nr 7 i 2006 og 4 året før. KIL fortsetter å ikke lkage mål mot de gode lagene. Det ser ikke så bra ut framover. Det må man kunne si.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 18:42 

ivo wrote:
Sigurd wrote:

Ljungskile er et bra lag. nr 7 i 2006 og 4 året før. KIL fortsetter å ikke lkage mål mot de gode lagene. Det ser ikke så bra ut framover. Det må man kunne si.

En liten rättning, Ljungskile blev nr 6 i 2006.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 18:45 
Klubbdirektør

Bosse (LSK) wrote:
celtavigo wrote:
Jeg drar ikke ned i Østfold bare for å se KIL banke en gjeng med svanske idioter.

Fast ni tapte tydligen kampen.... :lol: :lol: :lol:

Ingen tapte poeng forsatt samt mot et lag vi ikke kommer til å møte.
LSK skulle vi nok uansett vært mer motiverte mot men sammtidig ikke et lag som er int for oss..... NB-vær mere skeptisk til LSK sin stall som ikke holder dette året....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 18:49 
Forumlegende

Bosse (LSK) wrote:
ivo wrote:
Sigurd wrote:

En liten rättning, Ljungskile blev nr 6 i 2006.

Kan ikke telle.
Hyfsad!
Gratulerer med seieren uansett.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 19:08 
Forumlegende

BP gikk over 2 linjer :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 20:51 
Grævling

Kampen var vel ikke stort å skryte av. Vi skaper lite sjanser, og blir rett og slett kjempet i senk av svenskene. Men, det skal sies at dette ikke var noe dårlig lag. Vår største sjanse kom på straffe etter at Ryen hadde blir veltet overende inne i 5-meteren. Torp knallet til en hard ball til høyre for keeper, straffen var vel egentlig bedre enne Keru's straffe mot Bosnia, men så lenge keepern går rett vei hjelper det lite!

Gikk glipp av de første 30 minuttene pga diverse folk som ikke hadde fått justert klokka, dermed vet jeg lite om hva som skjedde den første halvtimen.

Men men....nå har vi igjen 1 treningskamp mot Sandefjord før alvoret starter, får håpe på vårløsning også foran mål til motstanderen innen den tid!

...for de som vurderer å bli med bussen til Mandal....det er snart fullt, på tide å få ut finger'n :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 21:29 
Forumlegende

De første 30 minuttene var vel ca. som resten av kampen. KIL har brukbar kontroll, men skaper lite sjanser. Ljungskile scorer på en perle av en stupheading og har også to-tra andre store sjanser, to av de etter smårusk fra Conny. Men Conny var stødig ellers i kampen, flink til å plukke baller og sette i gang spillet.
Er en del å rette på før seriestart, men det defensive virker brukbart selv om Bergan Foss ikke akkurat er en ny Per Werner Rønning gjorde han en grei jobb, men hadde en del halvveis klareringer som havnet tilbake hos svenskene. Ryen er som vanlig stødigheten selv, og Kamark imponerte som en av KILs beste i dag.
Smolinski gjør en grei jobb, men er vel en som kommer til å dra på seg en del gule kort i år. Det tror jeg også midtbane gjengen gjør, hverken Fremming, Sylling Olsen eller Ørjan la noe særlig i mellom i den defensive jobbingen på midten og vi har en solid midtbane i år med bra dekning på benken. Harald gjorde en grei jobb, men det ble litt mer fres når Ørjan Berg Hansen kom inn for Harald i 2. omgang. Men KIL hadde ingen store sjanser med unntak av straffen. Noen halvsjanser ble det jo, men den som skuffa mest i dag var Samuelsson som ikke fikk til noe særlig, Torp og Holtet på kanten var ok, Torp var hakket bedre enn Holtet, men han valgte en del tungvinte løsninger.
I sessongstarten blir det jo en del kjemping og vi har helt klart en spillerstall som er gode nok til å krige andre lag i senk, men la oss bare håpe at vi scorer mer mål enn vi gjorde i sessongåpningen i fjor.
Tror at vi trenger å komme til fler innlegg for at Samuelsson skal kunne sette pannebrasken til å putte, så nå får gutta terpe på det offensive og gjøre seg klar til å plukke poeng i Mandal.

Pelu og Guiomar satt på tribuna i dag og begge de vil vel være ganske faste på førstelaget når de er skadefrie så ting ser ikke så verst ut for årets KIL utgave. Men når ar jeg kun sett de i en treningskamp og i taxfree shoppen på Gardemoen så det er vel ikke allverdens grunnlag å vurdere hvordan årets sessongs skal ende ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 21:43 
Grævling

mikeb wrote:
.....men den som skuffa mest i dag var Samuelsson som ikke fikk til noe særlig.....

Samuelsson var ikke på bana en gang, så da er det ikke lett å skape noe ;-)

Men Nås derimot......

Hm....trodde jeg visste hvem du var, men det gjør jeg tydeligvis ikke....så ingen kjente på tribuna, bortsett fra de jeg var med + Pelu og Guiomar!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 21:45 
Forumlegende

Raggen wrote:
mikeb wrote:
.....men den som skuffa mest i dag var Samuelsson som ikke fikk til noe særlig.....

Samuelsson var ikke på bana en gang, så da er det ikke lett å skape noe ;-)

Men Nås derimot......

Hm....trodde jeg visste hvem du var, men det gjør jeg tydeligvis ikke....så ingen kjente på tribuna, bortsett fra de jeg var med + Pelu og Guiomar!!

Er ikke så lett å lære seg annsiktet på alle nye spillerene så tidlig i sessongen ;)
Fikk jo ikke noe program en gang ;)

Satt omtrent på midten rett nedenfor Pelu og Guiomar før jeg satte kursen mot Svinesund og kjøpte Kjöttfärs :)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]