KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 01:38

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 09 Feb 2007, 17:36 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Tar noen år før en såpeopera avsluttes. Bare denne ikke holder på like lenge som Glamour får vi si oss fornøyd ;-)

Glamour er bedre men nå er det helg skål :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Feb 2007, 17:52 
Trener

Raggen wrote:
Tar noen år før en såpeopera avsluttes. Bare denne ikke holder på like lenge som Glamour får vi si oss fornøyd ;-)

Vil vel heller bruke denne som eksempel :wink:

http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=2852

507 forum-sider om en kjent, kaotisk overgang....

Håper virkelig vi snart kan avslutte denne tråden og slippe noe tilsvarende på dette forumet.

Forresten, hvem er det som eventuelt skal gå til oss fra LSK? (Antar det er det som er "noe annet lurt")

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Feb 2007, 19:17 
Grævling

....kanskje sende en sms til Sur Alex og Morroinho om denne Flisa gutten. Så kanskje vi etterhvert kunne plusset på budsjettet med 80-90 mill den neste sesongen ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Feb 2007, 21:20 
Klubbdirektør

Leserinnlegg i Glåmdalen i dag også hvor Bjørn Hærnes kritiserer Glåmdalen for å publisere innlegget om Gundersen, samme innlegg som Glåmdalen selv beklaget..

Ironiske her er jo at grævlingen er høyrepolitiker, så dette kom ikke akkurat overraskende på. Søtt at det knyttes kjærlighetsbånd mellom dere høyre-politikere på et ikke-politisk plan også!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Feb 2007, 22:44 
Klubbdirektør

Bjørn Hærnes skal vel ikke akkurat si noe om å drite ut noen. Har lest mange innlegg om hva han skriver om andre politikere. Han er vel ikke mors beste barn, men det er vel ingen på stortinget. :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Feb 2007, 22:55 
Reserve

Nå er det på tide at dere som kaller dere supprtere tar en tur innom treninga. I dag kom Gundersens erstatter på sin første trening.. nemelig Carl Erik Torp fra Manglerud Star. Han blir spilleklar i løpet av helgen. Nås fra Follo satt også på tribunen så det er vel nærliggende at han også signerer snart. Lillestrøm sender en spiller i retur for Gunders og dette er trolig en stopper.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Feb 2007, 23:26 
Klubbdirektør

allan wrote:
Nå er det på tide at dere som kaller dere supprtere tar en tur innom treninga. I dag kom Gundersens erstatter på sin første trening.. nemelig Carl Erik Torp fra Manglerud Star. Han blir spilleklar i løpet av helgen. Nås fra Follo satt også på tribunen så det er vel nærliggende at han også signerer snart. Lillestrøm sender en spiller i retur for Gunders og dette er trolig en stopper.

Eh, kanskje litt frekt å skrive egentlig...
Uansett, det var ikke dårlig nytt du kommer med der. Og stemmer det så må det vel være bra, uansett om jeg ikke har sett til de to navnene som er nevnt noe særlig.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Feb 2007, 23:44 
Forumlegende

kjempebra spillere. så kommer det sikkert mye bra ut av hele denne mølja, kan det da se ut til....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Feb 2007, 23:50 
Reserve

Kan ikke se at det er så frekt!? Det er vel knapt noen flere enn støtteapparat og spillere som er på treningene. Fansen glimrer med sitt fravær. I stedet for å synse om alt mulig her inne på forumet hadde det kanskje ikke vært dumt å følge en trening eller to... da hadde man fått med seg Torp og Nås. trolig signerer de sistnevnte i helga. Spilleren fra LSK er ganske sikkert Erik Bertheussen. Jeg tror de som er ansvarlige for spillerkjøp...altså Åge og Morten har siklet på ham en stund.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Feb 2007, 23:55 
Klubbdirektør

Ja jøss, da satser vi på publikumsrekord neste trening gutta!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 00:03 
Forumlegende

Å stille spørsmålstegn ved supportere som ikke er på trening er å dra ting veldig langt. Supportere er mennesker som har fullt med andre ting som tar tiden i hverdagen. Faktisk har dem jobb/studier også! Og noen driver selv idrett aktivt, enten som utøvere eller trenere etc. Å følge trening i ukedager er helt umulig for meg pga tid. Utenom en og annen fredag jeg har fri, og da er det raka vegen i hallen.

Hadde hele bølingen her inne vært trygda og hatt tid kan du banne på det hadde vært fullt i hallen hver dag!

Ellers takk for nyhetene :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 00:03 
Klubbdirektør

sorry Allan, neste trening kommer jeg med bluss flagg og konfetti.. det blir show.. så kan jeg endelig med god samvittighet synse så mye jeg vil.. mine mange år som trofast KIL supporter såvell borte som hjemme har selvsagt ingen betydning siden jeg ikke har fått med meg en eneste trening dette året.. traff spikern på hodet der gitt

- 1892 - såkalt KIL supporter...

PS: Velkommen til forumet!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 00:05 
Reserve

Er klar over at SFO ikke er ferdig til kl 15.45 Korslund,men det hadde vel ikke skadet at flere tok en tur på trening. Jeg vet at flere av de nye spillerne har lurt på hvor supporterene er. Det er faktisk ganske vanlig i de fleste klubber at fansen tar en tur på trening i blandt. Men la oss heller glede oss over god jobb i sportslig utvalg i Kil og glede oss over nye spillere. Meget spennende!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 00:05 
Klubbdirektør

allan wrote:
Kan ikke se at det er så frekt!? Det er vel knapt noen flere enn støtteapparat og spillere som er på treningene. Fansen glimrer med sitt fravær. I stedet for å synse om alt mulig her inne på forumet hadde det kanskje ikke vært dumt å følge en trening eller to... da hadde man fått med seg Torp og Nås. trolig signerer de sistnevnte i helga. Spilleren fra LSK er ganske sikkert Erik Bertheussen. Jeg tror de som er ansvarlige for spillerkjøp...altså Åge og Morten har siklet på ham en stund.
Jeg har også hørt at det er Erik Bertheussen som skal til Kil. En sum penger+ penger. Ikke dårlig.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 00:08 
Forumlegende

allan wrote:
Er klar over at SFO ikke er ferdig til kl 15.45 Korslund,!

Hyggelig med nye folk på forum men sånne usakligheter sparer vi oss for her inne.

Saken denne tråden ligge under er interessant nok uten personangrep...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]