KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 May 2025, 14:24

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 23 Jan 2007, 18:34 
Klubbdirektør

Franske laget? ;) Oppfinnsomt....

Begynner virkelig å bli en stund siden 1961...

Finn ut hvor lenge det er siden i sekunder du, da har du et kveldsprosjekt... ;)

Arsenal kan skryte av at de er det laget i England som har gått lengst ubeseiret i PL hele 49 kamper som strakk seg over hele 3 sesonger. Slå den a ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2007, 22:05 
Grævling

COYS!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2007, 23:07 
Klubbdirektør

Blir vel tap i dag, men får vi et bortemål skal vi være fornøyd!

Uansett, Malbranque er en helvetes cheat, og Poll blåser jo i hytt og pine (begge veier).

Og Baptista har jeg aldri likt noe særlig.. Kommer aldri til å bli god nok for PL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2007, 23:25 
Grævling

NR 1: Gnuere som i det hele tatt tørr snakke om "cheat"?? Ler så jeg dauer :D

NR 2: Gnuere som tørr klage på Poll etter å ha fått 2 gratis straffer av mannen i årets seriekamp?? Ler så jeg våkner til live igjen :D

....ellers er det bare flaks at vi fortsatt leder 2-0, uten King i forsvar så er hele greia føkka bak der :-(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 00:11 
Klubbdirektør

2-2 fair enough. Ses om en uke.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 00:17 
Grævling

Fair? Hadde vel vært mer "fair" om resultatet hadde blitt 4-7 med det forsvaret vi viste frem i dag....og fremover var det natta etter at Berbatov måtte ut....så herrejøsses...selv om vi ledet 2-0 skal vi jaggu være fornøyd!

Ellers har du vel ikke noe mer å klage på Poll om regner jeg med? Eller linjegutten? Kean avblåst feil for offside alene med keeper, og Traore skulle vært utvist for 2 gule.....for å glemme slik ja ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 00:17 
Kaptein

2-0, and you messed it up!!! :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 00:23 
Grævling

Bergkamp wrote:
2-0, and you messed it up!!! :D

....ja, eller du kan se det slik at dere hadde "messa det up" slik at det faktisk var 2-0 til oss?

...mer riktig spør du meg, ja....+ Poll da selvfølgelig! Han liker å ha et ord med i laget i disse oppgjørene! At ikke FA klarer å finne en annen idiot til å dømme disse kampene er helt ufattbart!!

Men men.....stiller Arse samme lag til neste uke så kan det jo bli spennende, så sant Berba, King og/eller den nye duden fra Benfica, blir klare.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 13:13 
Klubbdirektør

Keane avsluttet jo og bommet likevel, så skjønner ikke hvorfor du klager der... Traore hadde en stygg takling ja, men den er jo ikke rødt kort.

Skjønner ikke helt hvorfor du klager på Poll, da dere sannsynligvis ikke hadde fått 2-0 uten ham?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 13:57 
Grævling

Keane vrengte avgårde et skudd etter at han var klar over at dommeren vifta!

Traore hadde en stygg han fikk gult for, og en bakfra i 1. omgang som SKULLE vært gult.....noe til og med "eksperten" Thor Eggen fikk med seg ;-)

Å klage på Poll er en folkerett.....han er en ruslende skandale hver eneste gang han er på bana. Noen ganger gir det fordeler, men for det meste går mot oss når han dømmer. Frisparket han ga oss før 2-0 kan forsvares, men det er også klart at mange andre hadde latt spille gå videre. Rimelig 50/50 den situasjonen.

.....får bare være glad at han ikke gikk på svalestupet til Baptista i førsteomgang....3 feildømte straffer mot Arsenal i løpet av noen få måneder hadde blitt i overkant!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 14:10 
Klubbdirektør

Njæh, for min del så det da ut som om han bare fokuserte på å score, noe han ikke greide, og hvis han da var klar over det, skulle han ha fått gult kort for å spille bort ballen...

Så du kan jo klage på Poll så mye du bare vil, så mye at du blir gul å grønn i trynet, men det endrer ikke den fakta at dere ikke en gang greide å slå "kidsa" til Arsenal. ;)

Også litt artig at Defoe gikk ut før kampen og sa at dette definitivt var den største kampen noensinne i hans karriere. Stakkars liten. Å spille en semifinale i Mikke Mus cupen mot reservelaget/juniorlaget til Arsenal er jo virkelig stort :lol:

Men sånn er det bare når du spiller for en så stor middelmådighet som Tottenham.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 14:27 
Grævling

Mmm......og slike holdninger til et oppgjør i en semifinale i en engelsk cup er det bare "hobby-supportere" fra Norge som klarer å vrenge ut av seg når det er snakk om at Arse og Spurs møtes i England. På tide å lære sin historie nå gutt. Du virker rimelig engasjert, så jeg hadde nesten trodd at du var klar over hvilken betydning disse oppgjørene har for hard-core gutta i England. Lagoppstillingen til Arsenal endrer ikke på dette faktum!

....i tillegg begynner det virkelig å bli høy alder på en del av disse jr-gutta deres nå :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 14:47 
Klubbdirektør

Såklart er jeg klar over hvor viktige disse oppgjørene er. Men kan ikke si jeg får samme intensiteten som mot United, Pool og Chelsea da Tottenham er såpass mye dårligere. Dette kan jo også ha noe med å gjøre da jeg har vokst opp med litt mer av dette rivaleriet med United, og det var egentlig ikke før i fjor hvor jeg egentlig innså hvor mye jeg mislikte Tottenham.

Uansett, det jeg mente var at det største man kan forvente da man spiller for Tottenham er å spille semifinale (i en cup om ikke akkurat er førsteprioritet for lag med ambisjoner) mot reservelaget til erkefienden..
Hadde skjønt det hvis det sto om ligatittelen, en eller annen sluttspillrunde i CL, eller FA-cupfinalen. Men ærlig talt, Mikke Mus cupen? Nei stakkars dere :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 14:56 
Grævling

Vi er fortsatt med i 3 cuper, noe bare vi, dere og Chelsea kan skryte av. At Defoe har opplevd lite får være hans problem. Hadde de av gutta deres som var med i går fått samme spørsmål så tror jeg nok en del hadde gitt samme svar.....det var jo "bare" juniorer visstnok.

Ellers er det vel på tide at du kommer deg over, og bli i London en god stund... uansett tilstand så er oppgjørene mellom Spurs og Arsenal de viktigste enkeltkampene i løpet av sesongen for de fleste av hvert lag's supportere. Chelsea er bare et pittelite jallalag som ingen tar seg nær av, noe som heller ikke endrer seg selv om en rik russer stikker innom på brua. Til og med West Ham blir sett på som en større rival. Ikke greit å være Chelsea supporter der borte, de skriker og skråler og ønsker å bli tatt seriøst, men ingen i byen bryr seg en døyt om dem, stakkarslig gjeng ;-)

Huff......du har mye å lære ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 15:15 
Klubbdirektør

Njah. Almunia har jo spilt CL-finale da. Hoyte har så vidt jeg vet ikke vært med på all verden da han har fått gjennombruddet sitt i år. Senderos har vært med på å slått både Juve og Real over 2 kamper I CL, vunnet FA-cupen, Kolo spilte alle kampene i Unbeaten-sesongen, har også vunnet FA-cupen (2 ganger faktisk), spilte alle kampene i CL 05/06 + mer jeg ikke kommer på sikkert. Eboue var med i forsvarsrekka som raste forbi all motstand i CL frem til Finalen i fjor. Fabregas trenger jeg vel ikke nevne en gang, gutten er 19 år og har opplevd mye mer enn hver eneste Tottenhamspiller til sammen. Denilson har vel ikke vært med på allverden ettersom han ble hentet til Arsenal dagen overgangsvinduet stengte, og Diaby har akkurat vært skadet i 9 mnd. Walcott har vel ikke vist frem all verden på den tiden han har vært her, men gud bedre, gutten er 17 år, og det samme med Armand Trore. Baptista mener jeg er for dårlig for Arsenal, og det samme med Aliadiere så jeg lar være å skrive om de. Ja så det er litt mer enn Deofe de fleste har opplevd.

Jeg har mye å lære fortsatt ja, men det får komme når det kommer :)

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]