KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 12:36

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

Blir du med på supporterfeltet hvis vi flytter til sittetribunen?
Nei, ikke faen (hvorfor ikke?) 6%  6%  [ 2 ]
Kanskje (hva må til?) 13%  13%  [ 4 ]
Selvfølgelig! (BRA!!) 81%  81%  [ 26 ]
Total votes : 32
Author Message
PostPosted: 25 Jan 2007, 00:47 
Grævling

Ja, som nevnt jobber supporterklubben mot å kunne flytte over til sittetribunen denne sesongen. Vi ønsker da å få feltet lengst til venstre (sett fra ståtribunen) på sittetribunen.

Vi er nødt til å ta en av kantene da vi liksom helst skal stå på disse plassene, kan derfor ikke plasseres nærmere midten ettersom dette vil skjerme sikten for andre på sittetribunen.

Det er flere gode grunner til å flytte over, men hovedårsaken er nok at det blir mer trøkk og lyd av å få oss under tak.......De som har vært med oss i Drammen og på Bislet vet hva jeg snakker om.

Ingen ting er 100% avklart enda, men det hadde vært fint å få høre hva dere mener om saken. Kostnadene er heller ikke helt avklart enda, men for våre medlemmer blir prisen trolig det samme som på ståtribunen, dvs 1000 kr for sesongkort og 100 kr for enkeltkamper.

I tillegg vil det jo også bli kortere avstand i pausa til den nye kiosken på sittetribunen, også en fordel vil jeg påstå!

Håper flere tar seg selv i nakken og hjelper til med å skape en ramme rundt årets hjemmekamper. Dette fortjener laget vårt. Får vel bare minne om at årets første hjemmekamp er mot bønda fra flatbygda......da må det miobiliseres, vi kan ikke akseptere å bli overdøvet på tribunen av denne banden.....og her må vi jaggu ta ansvar alle og enhver!!!

Hva mener dere?

.....i samme slengen kan jeg vel også minne om at vi ønsker flere folk til å hjelpe til utover året. Det er rett og slett et skrikende behov av mer folk!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 00:54 
Grævling

Ahh....ser bra ut så langt :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 02:53 
Klubbdirektør

Ja, og her er det bare å stemme folkens!! Antall stemmer her vil jo bl.a være en målestokk på hvor mange vi eventuelt kan bli.. Og fordi som har nabon-ser-deg-syndromet så er det så lite folk på Gjemselund og sittan at det er nesten snakk om kilometer avstand til de "vanlige" tilhengerne av KIL TF, så dæven til fordeler det er av å stå på sittetribunen!!

Og som Raggen sier, Kamma første hjemmekamp.. Vi kan ikke bli synget ut, og det er det du som er med på å avgjøre.. blir vi det er det faen meg en skam!! og.. derfor hadde det kanskje vært en ide, som jeg har nevnt ved flere anledninger, å skrive flere sanger om laget vårt. Det er noe du også kan bidra til.. det er ikke vansklig.. faktisk latterlig enkelt, og mitt forslag er at bussturen til mandal blir en generalprøve på nye sanger med kjente melodier..

Men først av alt, stem!!
Ha et godt valg! :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 04:26 
Kaptein

Jeg mener dette er eneste alternativ man har hvis supporterklubben skal vokse.. For det første får vi bedre akustikk, lettere å få med seg folk fra ST og vi må uansett regne med at vi må på en såkalt "sittetribune" uansett.

Kanskje vi mister noen det første året, men de få har ingen betydning for livet/trøkket på lunden uansett.

Har sitti en del på sittetribuna de siste åra, og ser det klør i henda til enkelte da dere drar i gang fra andre sia...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 07:48 
Forumlegende

Ja til sittan!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 10:31 
Grævling

Oppe i 13 stk "JA" allerede.....dette lover bra, det er vel omtrent på snittet av det vi i fjor hadde av oppmøte på midten av ståtribuna :shock:

....da gjennstår det bare å faktisk møte opp når det drar seg mot seriestart ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 13:19 
Klubbdirektør

17 stk nå :D

Og sier selvfølgelig ja selv. Slik som vi har laget liv med relativt få stk de siste 2-3 sesongene med tak over hodet mot Godset, kan vel dette bare gå bra. Så kanskje vi kan få med resten av sittan også på noen sanger. ;)

Hadde vært veldig veldig bra.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 17:13 
Grævling

De som sier "Kanskje", noen årsak til at det ikke blir "JA"?

Kunne godt tenkt meg å få høre litt om dette........noe dere mener vi bør få til for å få "fristet" dere over?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 17:29 
Forumlegende

Dere er hjertelig velkommen til sittetribunen (tror jeg).

Men, for dere som har hatt ståtribune, dere har da vært plaserte cirka midt på --- nå må dere som dere sier stå lengst ute. Akkurat der reduserer jo oversikten når det gjelder spillet.

Rent stemningsmesig vet jeg heller ikke om det er det beste på Gjemselund. På ståtribuna blir gjengen i drakter og med bannere sett på som en positiv fargeklatt, sett fra sittetribuna. En positiv engasjert gjeng.

Plassert på sittetribuna vil dere ikke merkes på DEN måten --- kanskje mer sett på som "noe sært". Dessuten, om eller når sittetribunen blir fullsatt, vil vel at noen står stenge for enkelte som sitter uansett? Eller?

Det blir svært få som ser dere! Hvorfor kan dere foresten ikke sitte?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 17:37 
Forumlegende

For å ta det siste først: hvorfor ikke sitte?
Det er faktisk bevist at stående supportere lager mere liv enn sittende. Ikke minst har undersøkelser i England vist dette etter at man innførte kun sitteplasser i de to øverste divisjonene der. Når supportere tvinges til å sitte blir det roligere på stadion.

Om vi blir plassert litt på siden spiller ingen rolle. Bevares, har stått i bortesvingen på Nadderud. Absolut alt annet er bedre enn det.

Vi blir kanskje ikke like synlige for den vanlige publikummer ettersom flere velger å sitte enn stå. Men til gjengjeld kommer lydtyrken til å gå opp slik at det blir mer trøkk.

Tror en flytting over er en vinn-vinn situasjon for alle parter.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 17:50 
Forumlegende

Hvor mange ganger i løpet av året stod du slik plassert på Nadderud, Karlsen? Nå blir det 15 + cup.......(cupsemi \ kvart vs Gundersen --- hadde vært noe det.....)

Jeg har full respekt for dere, ikke misforstå, men slik sett er vi ulike.
Personlig har jeg "satt mye inn" på å kunne ha plass cirka midt på.

Blir dere selv fornøyde er det jo veldig greitt. Så slipper dere å bli våte og syke også, og det tjener jo ingen på.....

Tror likevel det er viktig at dere som "er Supporterklubben på kampen" er samlet og ikke spredd på begge sider. Det vil kunne virke litt stusselig med en liten igjenklatt på den andre siden.

Det blir vel også lettere for dere å markedsføre dere med aktivitet bak sittetribunen, om ikke annet at dere er der.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 17:58 
Forumlegende

ivo wrote:
Hvor mange ganger i løpet av året stod du slik plassert på Nadderud, Karlsen? Nå blir det 15 + cup.......(cupsemi \ kvart vs Gundersen --- hadde vært noe det.....)

.

En gang i hele mitt liv. De andre gangene der har vi blitt plassert på ene langsida. Gudskjelov. Mot Stabæk 2 var det ingen som brydde seg om hvor vi var :P

Cup mot Gundersen ja..1. runde mot Flisa?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 18:00 
Forumlegende

Gundersen blir nok LSK'er. Noe annet vil være overraskende egentlig.
KIL tjener neppe noe på om "det ødelegges for ham" heller.....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 03:21 
Trener

For tidlig å tenke over sånt. Men tar gjerne en diskjusjon om dette i Mandal 9. april. (Se etter en KIL-rød audi på veien ned ;) )

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 12:54 
Grævling

DV wrote:
For tidlig å tenke over sånt. Men tar gjerne en diskjusjon om dette i Mandal 9. april. (Se etter en KIL-rød audi på veien ned ;) )

Hmm.....må da være bedre å bli med på bussen? :D

Kommer i hvert fall til å prøve å få fyllt opp en buss til denne kampen!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]