KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 May 2025, 01:31

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 16:01 
Kaptein

Få han vekk så fort som mulig. Men vi skal ha noe igjen! Einar Kalsæg i byttehandel med Godset hadde vært perfekt!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 16:11 
Kaptein

Jeg donerer pengene fra veddemålet til KIL, så Sigurd og Jada-jada kan sette inn pengene på kontoen til KIL :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 16:24 
Saftblander

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID= ... 0med%20KIL

VIKING SUPORTERENE PÅ VG-NETT MISTER LYSTA PÅ Å FÅ GUNDERSEN TIL KLUBBEN

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 16:33 
www.kilsk.com

http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070112/SPORT/70112005/1003/SPORT

Latterlig!

Last edited by JoKr on 12 Jan 2007, 16:49, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 16:43 
Klubbdirektør

Åkei.. dette er ikke bra for Gundersen.. snart så han ikke er velkommen i noen av klubbene hvis han skal fortsette sånn..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 16:53 
Klubbdirektør

Nå er jeg forbanna. Jeg vil først beklage en ting: Unnskyld til dere som skrev før hans siste blogg, om at gundersen var høy på pæra og primadonna. Jeg synes dette var latterlig, men nå innrømmer jeg at dere hadde rett! Sorry!

Gundersen har sunket helt til bånn i mine øyne. Så langt ned at det ikke går an å synke lenger. Jeg innser at alt han har skrevet i bloggen og sagt til Glåmdalen er bullshit!

Nå kan vi bare la han gå. Greit nok kanskje han går gratis. Men KIL får gi han karrantene i et år, så ender det med at han ikke er god nok for jr laget til Viking en gang.

Men når dette er sagt har jeg faktisk mer troen på Koffeld. Jeg vil med dette ønske Koffeld lykke til, og med håp om at han har litt mer hjerte for KIL

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 16:57 
Forumlegende

begynner å minne om André Bergdølmoen saken

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 17:00 
Klubbdirektør

Gundersen, herregud, bare reis. Virker som en utrolig bortskjemt drittunge som trur han er større enn klubben. Slike trenger vi ikke.

Gikk akkurat fra småfavoritt til potensielt hatobjekt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 17:01 
Klubbdirektør

GG sier følgende til Østlendingen : - Tore Andreas har vært i KIL i tre og et halvt år og har nå lyst til å prøve nye utfordringer. Da synes jeg klubben skal akseptere det uten å kreve haugevis av penger, sier Gunnar A. Gundersen.

Så vi skal ikke kreve mye penger for et talent som VI har utviklet? Hvis han bare hadde vært hos oss et år, kunne vi da ha krevd haugevis med penger?..

og hva faen var Tore Andreas Gundersen før han kom i KIL.. hva var Tore Andreas Gundersen før siste del av fjorårssesongen? Ingenting.. ingen verdens ting..
Gullerud, nå er du snart ikke alene lenger..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 17:46 
Forumlegende

Det er ikke under noen omstendigheter akseptablet at en fotballspiller med de skrantende holdningene noensinne trekker på seg ei KIL drakt igjen. Synes 1892 er inne på noe når han nevner at Gullerud ikke er alene lenger...

Nå får KIL Toppfotball bare sørge for å få noen kroner for han og det er Viking som sitter igjen med et problem.

Skal bli interessant å se hvordan en tøffing som Rösler behandler primadonnaer.

Og til slutt synes jeg det er passende å gi ros til Åge Steen og hans inntreden i KIL Toppfotball. Dette er en mann som vet hva han vil, vet hva KIL er og vet hvor han vil styre klubben i framtida. Keep up the good work Steen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 17:58 
Grævling

Baller å hønn!

Blir faen meg så revet med i dette at jeg nesten ikke kommer meg fra Oslo......så til de det gjelder...mulig jeg blir noe forsinket til kveldens styremøte i supporterklubben ;-)

Heia Åge!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 18:17 
Klubbdirektør

Det her er det mest patetiske og usympatiske jeg har sett fra en KIL spiller siden Filip Apelstav. Håper du råtner i Viking Gundersen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 18:29 
Saftblander

Så så nå må vi vel roe dette ned litt. Husk gutten er ung og kanskje littt treg i skolten. Jeg skrev litt tidligere i tråden at det kanskje ikke er så farlig om han forsvinner, og det blir vel bare tydligere og tydigere. Han scorte 14 mål, men 7 av dem på straffe, og det er ikke mye til å spille nesten alle kampene. Håper vi får noen kr for han, men det er vel kanskje også det siste vi hører om han.
Det er vel egentlig rådgiver og faren som er tullingene her, men det overasker ikke. Faren er heller ikke den skarpeste kniven i skuffen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 18:45 
Klubbdirektør

her er det siste nytt http://www.glomdalen.no/kil/article2515958.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 20:12 
Reserve

For en trist og håpløs historie. Da får vi håpe Viking og Gundersen-gutta klarer å komme med et anstendig bud, sånn at vi kommer ut av dette på en ok måte. Men akkurat nå har jeg en ekkel smak i munnen, og føler et akkutt behov for å pusse tenna. Unggutten er da ikke førstemann i verden som ikke har blitt solgt til tross for at han ønsket det selv? Har han så stor tro på seg selv at han mener Tippeligaen blir en fattigere liga uten ham? Har han så dårlige rådgivere at han ikke ser fornuften i å utvikle seg et år til før han går til den øverste serien? Og ihvertfall et lag med så elendig track record mht. utvikling av unggutter som Viking. Og klarer han ikke forstå at hans eget lokalmiljø føler seg tråkka på og pissa på ved en sånn fremgangsmåte?

Men;
Ingen spillere er større en klubben!

(Dessuten er det fristende å spekulere i om pappaen dropper valgkamp på Kongsvinger til høsten....)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]