KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 May 2025, 22:14

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 11:01 
Klubbdirektør

Vi hadde vel ikke en gang giddet å diskutere dette i forkant av sesongen i fjor, og han er faktisk ikke noe klassespiller men jeg syntes det er synd han skal spille 2 div fotball for et lag i Stavanger for det er han for god til samt det er synd at han kommer til å miste plassen på U21...

Hele denne saken begynner å ligne et dårlig tv program og det er virkelig trist at investorer og pappa skal kunne råde over Kil denne saken.

Her har vi en med litt mer bakkekontakt og står i en lignende situasjon som Gundersen..."han gjorde et godt valg"

http://www.fxt.no/forstediv/article860024.ece

Last edited by Jada-jada on 12 Jan 2007, 11:09, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 11:07 
Grævling

Hvis nå alt som kommer frem her er riktig, og alt annet jeg antar også viser seg å stemme, så er det ikke annet en fantastisk......

KIL har altså endt opp med å hentet inn en investor som helst ser at investeringsobjektet hans blir solgt så rimelig som mulig :D

Ja ja....nå er jeg ingen stor forretningsmann, men dette forstår til og med jeg at blir litt merkelig ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 11:20 
Klubbdirektør

Dette må være tidenes investor ja! Typisk det, når vi endelig skulle få inn en med lommebok i orden, så går det i ball. Men i mine øyne bør det jo være klinkende klart at klubben (KIL) skal ha forvaltningsrett over gutten! Når advokater kobles inn i saken, så viser det jo dessverre hvor gutten vil hen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 11:28 
Klubbdirektør

Det er nok riktig dette Raggen. Men hva har han egentlig oppnådd her i de 3 åra. Ingen ting bortsett høstsesongen da. Da var han bra. Virker som om investoren og pappaen hans tror han Becham jr. :) Nei la han reise til Viking og sitte på benken. Så hvordan det gikk med Patrick der borte. Fikk ikke mye spilletid han. Gjør dem samme avtale som Ødegård har så blir det ikke mye penger på kil. For så mye etter 20 kamper og så mye etter 40 kamper. Klarer han det så skal jeg ta av meg hatten for han ja. Går vel samme vei med han som med Nystuen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 12:15 
Klubbdirektør

Skal bli artig å se hvor mange min Røsler gir Gundersen "en svært krevende trener" huff jeg syntes nesten synd på gutten.........

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 12:50 
Trener

Blir litt kjedelig å miste Gumdersen, men det er nå slik realitetene er i en liten klubb. Enig med de som mener at klubben må ha råderett over sine egne spillere, men det spørs da om vi ikke kan risikere å miste slike private sponsorer.

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=5634

Så spørs det hvilken inflytelse kompisen til GG får i Viking da...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 12:59 
Trener

Jaja, da forsvant vel den hundringsen ut av vinduet.. Kanskje jeg skal få den igjen av denne berømte kompisen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 13:07 
Kaptein

[quote="Berntsen"]Enig med de som mener at klubben må ha råderett over sine egne spillere, men det spørs da om vi ikke kan risikere å miste slike private sponsorer.
quote]
Jo, akkurat slike "private sponsorer" kan vi med glede miste!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 13:18 
Klubbdirektør

Hvor og når kommer gutta i Sopranos frem i denne saken??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 13:54 
Grævling

Ender han opp i Viking så ønsker jeg uansett gutten lykke til. Regner med at KIL klarer å få med seg diverse videresalgsprosenter ved dette salget, så da må han gjerne slå til og bli solgt videre til Chelsea for 500 mill om noen mnd ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 15:27 
Saftblander

Ta en titt på Østlendingen. Nå begynner det og gå over alle støvleskaft med denne gutten.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 15:35 
Klubbdirektør

Må si jeg er rimelig forvirra her i denne saken og selv om jeg ikke har noe imot Gundersen, så må jeg si at Nystuen var mye bedre og mye viktigere for KIL enn Gundersen, altså i sammenheng med da han dro. Nystuen var veldig stabil, og selv om endel karantener gjorde at han måtte stå over omtrent annenhver kamp den siste høsten i rødt, så var han virkelig god. Gunders har vist seg litt sånn som vi har sett Olausson opp gjennom de siste årene. Utrolig god på det beste, men helt ufattelig dårlig "bunn-nivå". Ikke noe som stemmer på en litt dårlig dag. Så når Nystuen ikke greier å få spilletid i tippeligaen, lurer jeg stort på hvordan Gundersen skal greie det. Han har trua, det ska'rn ha! Men jeg må nesten si at han gjør feil valg om han drar til Viking. Det blir isåfall ett år for tidlig.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 15:35 
Klubbdirektør

foppal wrote:
Ta en titt på Østlendingen. Nå begynner det og gå over alle støvleskaft med denne gutten.

link?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 15:43 
Saftblander

http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dl ... STE%20NYTT

Står at han nekter å trene med Kil[/url]

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 16:00 
Klubbdirektør

Håper familien Gundersen reiser til Stavanger og blir der til dem råtner. For ta meg seg investoren også. :evil: Håper ikke alle fedre kommer ned til Kil brakka og forlanger det samme om sine sønner. Da hadde det blitt morro.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]