KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 May 2025, 23:09

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 23:37 
Kaptein

Quote:
Ja men er virkelig Gundersen verdt så mye?? Hvor mange av målene hans var på straffe? Kunne ikke kanskje Kim ha gjort det like bra om han får like mange sjansjer og tillitt som Gundersen. Jeg er slett ikke overbevist om at Gundersen er så uerstattelig.

1) Hvis Børre Steenslid er verdt 4 millioner er Gundersen verdt det samme. Det er betydelig lettere å finne gode midtstoppere enn gode spisser.
2) Gundersen er ikke uerstattelig. Vi snakker tross alt om en spiller som ikke har nådd toppen ennå, og det er mulig å få inn erstatninger som er på hans fjorårsnivå. Spørsmålet er om vi kan få inn en erstatning som er så god som Gundersen Kan bli i 2007, 2008 osv.

Når Viking kan bla opp 4 (eller mer?) millioner for Stenslid uten å mukke, men kun er villige til å by "småpenger" for Gundersen sier det seg selv at de egentlig ikke har særlig tro på ham. Jeg tror det beste for både Gundersen å KIL er at han blir værende.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 00:02 
Klubbdirektør

Overgangssummen for Steenslid kan visst stige til 6 millioner avhengig av hvor godt han presterer.

http://www.viking-fk.no/newsread/news.a ... &wce=nyhet

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 08:59 
Klubbdirektør

Jeg tror Kil hadde fått mer for sine spillere hvis de hadde satt en standar for mange år siden. De har alltid solgt på billigsalg, og det henger nok igjen enda. Dette vet alle klubbene om og derfor byr de ikke mer en det de trenger. Men for håpe Åge gjør noe med dette her. Ser ihvertfall slik ut nå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 09:24 
Kaptein

Sigurd wrote:
Jeg blir med på det veddemålet jeg!.. Ikke lenge igjen til 31.mars!!

Dessuten har Gundersen en kontrakt med KIL i to år til, så den må han bare forholde seg til, uansett om han vil bort eller ikke.. Da burde han ikke skrevet så lang kontrakt i utgangspunktet!

Han har i utgangspunktet to år igjen av kontrakten, men har en klausul om at han kan gå gratis til en Tippeligaklubb etter 2007-sesongen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 10:14 
Klubbdirektør

KIL4ever wrote:
Sigurd wrote:
Jeg blir med på det veddemålet jeg!.. Ikke lenge igjen til 31.mars!!

Dessuten har Gundersen en kontrakt med KIL i to år til, så den må han bare forholde seg til, uansett om han vil bort eller ikke.. Da burde han ikke skrevet så lang kontrakt i utgangspunktet!

Han har i utgangspunktet to år igjen av kontrakten, men har en klausul om at han kan gå gratis til en Tippeligaklubb etter 2007-sesongen!

Jada men det slipper han jo da Kil er der etter denne sesongen...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 15:13 
Grævling

En liten observasjon fra dagens nyhet om Kim Roger på http://www.kil.no:

"Kim har trent med KIL i desember, men slik situasjonen er med spisser i klubben nå så ser det ut til at Kim ikke er aktuell:

- Akkurat nå så har vi vel ikke kommet til noen endelig konklusjon, men vi må huske at vi har Peter Lindau, Peter Samuelsson og Ragnar Koffeld i stallen fra før. I tillegg har vi Sverre Digerud som fortsatt er på amatørkontrakt, men han vil være tett med A-laget utover, sier Thomas Berntsen til kil.no."

.....litt merkelig at han ikke nevner Gundersen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 15:24 
Forumlegende

Raggen wrote:
En liten observasjon fra dagens nyhet om Kim Roger på http://www.kil.no:

"Kim har trent med KIL i desember, men slik situasjonen er med spisser i klubben nå så ser det ut til at Kim ikke er aktuell:

- Akkurat nå så har vi vel ikke kommet til noen endelig konklusjon, men vi må huske at vi har Peter Lindau, Peter Samuelsson og Ragnar Koffeld i stallen fra før. I tillegg har vi Sverre Digerud som fortsatt er på amatørkontrakt, men han vil være tett med A-laget utover, sier Thomas Berntsen til kil.no."

.....litt merkelig at han ikke nevner Gundersen?

mulig forsnakkelsen her tyder på at de er næremere et Gundersen salg enn de har sagt tidligere, da er det vel noen som taper 100kr. her

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 16:05 
Trener

Jaja, den som lever får se!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 16:17 
Klubbdirektør

http://fotball.aftenbladet.no/eliteseri ... e72108.ece

Gir Viking opp?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 16:20 
Klubbdirektør

Jeg har kjøpt han samt han skal sendes til Sibir å lage hjemmebrent for selskapet mitt å spille bedriftfotball :roll: Nei her nytte det ikke å tro noe som helst lenger, og jeg syntes det i såfall det er slapt fra Kil sin side å ikke informere "klart" at Gundersen blir i Kongsvinger hvis dette stemmer...

Aftenbladet er en rimelig seriøs kilde "ikke akkurat Se og Hør"

NB.Kansje jeg har tjent 100,- i dag.............

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2007, 20:13 
Trener

Javel? da vet du mer enn meg..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 09:44 
Kaptein

Det er vel et par stykker som snart trenger kontonr mitt :wink:

Da har vi også fått avslørt at det Gundersen skrev i bloggen sin rett og slett var tåkelegging og ikke ærlig!

http://fotball.aftenbladet.no/eliteseri ... e72348.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 10:39 
Klubbdirektør

KIL4ever wrote:
Det er vel et par stykker som snart trenger kontonr mitt :wink:

Da har vi også fått avslørt at det Gundersen skrev i bloggen sin rett og slett var tåkelegging og ikke ærlig!

http://fotball.aftenbladet.no/eliteseri ... e72348.ece

Vel dette forandrer seg jo fra dag til dag men vi får nå se.....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 10:40 
Grævling

Jeg blir rett og slett dårlig av denne situasjonen.....hvem faen skal ha ansvaret for å ta avgjørelser om klubbens spillere? Klubben selv eller slekt og venner av spilleren? :-(

Slikt må da for pokker være avklart når de drar inn investorer. Selv om folk bidrar med penger så må klubben ha full råderett i forvaltningen av spilleren!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 10:50 
Kaptein

Raggen wrote:
Jeg blir rett og slett dårlig av denne situasjonen.....hvem faen skal ha ansvaret for å ta avgjørelser om klubbens spillere? Klubben selv eller slekt og venner av spilleren? :-(

Slikt må da for pokker være avklart når de drar inn investorer. Selv om folk bidrar med penger så må klubben ha full råderett i forvaltningen av spilleren!!!

Helt enig Raggen! Det må da være slik at klubben har råderett over spilleren! Men når denne pappagutten på død og liv vil råtne bort på benken i Stavanger, og er så ilojal at han drar inn advokater for å få viljen sin, er det bare å tyne maksimalt ut av en overgangssum, og la han få reise. Det er helt utrolig at han ikke skjønner at han har best av å være enda et år i 1. divisjon. Fyren kan umulig ha bakkekontakt - og det blir ikke bedre av å ha en far som ikke evner å se hvilket nivå sønnen er på.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]