KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 00:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 21 Dec 2006, 06:33 
Reserve

Hvor mye penger er det snakk om her...? Han er en gutt som har prestert en halv god sesong! Får KIL 2,5 - 3 mil for han, bør de være fornøyd. Ellers er det noe galt med fotball Norge. Norske spillere er generelt overbetalte.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Dec 2006, 13:27 
Forumlegende

Ronny wrote:
Hvor mye penger er det snakk om her...? Han er en gutt som har prestert en halv god sesong! Får KIL 2,5 - 3 mil for han, bør de være fornøyd. Ellers er det noe galt med fotball Norge. Norske spillere er generelt overbetalte.

Enig at det burde være en realistisk pris for Gundersen. Rønning derimot syns jeg er verdt 1-2 mill til. Men ingenting er verdt mer enn det noen er villig til å betale ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Dec 2006, 14:09 
Trener

mikeb wrote:
Ronny wrote:

Enig at det burde være en realistisk pris for Gundersen. Rønning derimot syns jeg er verdt 1-2 mill til. Men ingenting er verdt mer enn det noen er villig til å betale ;)

Problemet med Rønning er jo at kontrakten går ut om 12 måneder. Får vi 2,5 til 3 mill for Rønning også, ville i hvert fall jeg vært fornøyd.

Men, tilbake til Gundersen, så tviler jeg på om 2,5 til 3 mill er det Viking har tilbudt. I så fall hadde nok KIL slått til på budet. Mistenker heller at budet har ligget < 1mill. i og med at Steen kalte det skambud. Og da er det bedre at Gundersen blir ett år til og fortsetter fremgangen så han kan spille TL med KIL i 2008 :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Dec 2006, 14:15 
Forumlegende

DV wrote:

Problemet med Rønning er jo at kontrakten går ut om 12 måneder. Får vi 2,5 til 3 mill for Rønning også, ville i hvert fall jeg vært fornøyd.

Men, tilbake til Gundersen, så tviler jeg på om 2,5 til 3 mill er det Viking har tilbudt. I så fall hadde nok KIL slått til på budet. Mistenker heller at budet har ligget < 1mill. i og med at Steen kalte det skambud. Og da er det bedre at Gundersen blir ett år til og fortsetter fremgangen så han kan spille TL med KIL i 2008 :)

Tror Rønning kan gjøre mer nytte for KIL på bana enn det 2,5 mill gjør i KIL kassa neste sessong.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Dec 2006, 16:01 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Tror Rønning kan gjøre mer nytte for KIL på bana enn det 2,5 mill gjør i KIL kassa neste sessong.

Meget enig! Laget foran neste sesong ser meget spennende ut nå, og med Ørjan Berg Hansen og en venstreback har jeg stor tro på at KIL kan kjempe i toppen dersom vi beholder Rønning.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2006, 13:08 
Kaptein

http://fotball.aftenbladet.no/eliteseri ... e71473.ece

Nå synes jeg faktisk at Gundersen snart kan få lov til å reise. Virker som han har et større ego enn JA Riise. Han setter tydeligvis seg selv foran KIL, og det virker ikke som om han hverken har fortsåelse for at KIL ikke vil selge han på billig salg eller at han vil spille for KIL. Nei, hvis han vil råtne bort i 2. div - værsegod! Han vil knapt nok få et minutt i eliteserien. Han scorte vel ni spillemål i 1. divisjon. Det er selvsagt bra, men ikke noe å hoppe i taket av. Virker som om han ikke har beina plantet på bakken, og slike spillere har vi ikke bruk for. Vi vil ha spillere som blør for drakta!!

Og hvis det faktiske er slik at han har en klausul som gjør det mulig å gå gratis neste år, er det bare å selge nå!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2006, 13:47 
Klubbdirektør

Har han virkelig det!? Hva i alle dager er det for en slags klausul!? Er det rareste jeg har hørt... Da er jo situasjonen en helt annen. Tviler sterkt på at Gundersen ikke får sove om natta om han skulle gå fra KIL uten at vi ikke får igjen en dritt for han neste sesong. Lurer på hvor mye budene fra Viking har ligget på...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2006, 13:48 
Forumlegende

Det er ikke smart å skrive 3 års kontrakt om det er så "fælt" å spille i KIL! Har han ingen klausuler sier saken seg selv. Han blir om ikke det kommer j**** mye penger på bordet. Har han klausul så må man vel vurdere. Men spørsmålet er jo om han i det hele tatt kommer til å prestere optimalt i KIL drakt nå? Samtidig, igjen, en journalist har skrevet dette.

Venter spent på Gundersens eget innlegg i spillerbloggen på http://www.kil.no ...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2006, 14:32 
Klubbdirektør

Jeg fatter fortsatt ikke hva han har å gjøre i Viking men når ego tar overhånd så er det ikke enkelt...

Selg han dyrt og få inn en annen spiss.. det finnes mange som holder hans nivå og mye bedre rundt i verden :evil: "klarer oss godt uten denne primadonnan"

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2006, 14:39 
Klubbdirektør

Hans EGO er helt på topp her ja. Han skal vel f.... meg ikke bestemme hvor mye Kil skal ha for han. Da blir det ikke mye penger i kassene til klubbene. La han reise. Og ikke ta han hit igjen om 1 år forde han ikke for spille,

Profile  

Post subject: GUTTUNGEN DRITER SEG UT
PostPosted: 23 Dec 2006, 19:56 
Reserve

Må si meg enig med de fleste andre her. Makan til syting og utsagn mot egen klub. Klubben som har utviklet han og satset på han til tross for elendige prestasjoner i 2005 sesongen og en middelmåddig vårsesong i 2006.

Etter å ha levert varene en halv sesong vil han altså stikke av, og ikke nok med det, han går ut offentlig mot klubben sin.

Han kommer ikke til topps med slike holdninger. Unnskyldningen hans får vel være at han er ung og umoden.

Godt at KIL har bundet han opp i lengre kontrakt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2006, 22:29 
Kaptein

Rød Jævel wrote:
Har han virkelig det!? Hva i alle dager er det for en slags klausul!? Er det rareste jeg har hørt... Da er jo situasjonen en helt annen. Tviler sterkt på at Gundersen ikke får sove om natta om han skulle gå fra KIL uten at vi ikke får igjen en dritt for han neste sesong. Lurer på hvor mye budene fra Viking har ligget på...

"Spissen har en klausul i kontrakten som gjør at han kan forlate Kongsvinger vederlagsfritt etter neste sesong dersom en eliteserieklubb kommer på banen." Dette er hentet fra Stavanger Aftenblad. God tur til Stavanger Tore Andreas Gundersen. Hvis KIL ikke betyr mer for deg, og du ikke er mer takknemlig for at klubben har satset på deg til tross for at du i halvannet år ikke leverte varene, så er det bare å reise. God tur!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2006, 23:21 
Klubbdirektør

En Gundersen med den innstillinga trenger vi ikke. Samuelsson er mye bedre. Gundersen, ærlig talt; Du har vært god i en halv sesong. Du har ennå ikke prestert stabilt i Adeccoligaen over tid og hvorfor i alle dager haster det så fælt å dra til Viking?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006, 13:20 
Reserve

1/2 sesong er alt han har prestert i Adecco ligaen, og han føler seg moden for tippeliga spill. Jaja! Han har iallefall troa. Og uten den kommer man som kjent ikke langt... Men får KIL ca 2 mill for han + evt penger etter antall kamper osv, så er det bare å selge.
Klubben har mer brukt for spillere som virkelig vil spille for KIL!!!

God jul;=)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006, 13:49 
Spiller

synd dette gitt! For en dritt klausul dette var da :evil: Men uansett sum,håper jeg da virkelig kil skaffer seg % av videresalg på gutten!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]