KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 15 May 2025, 00:49

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2006, 18:43 
Klubbdirektør

Og dere har fortsatt ikke slått oss siden 99 ;)
Lukter mindreverdighetskomplekser blant spursfansen. Det er tross alt 45 år siden dere vant ligaen. Er ikke rart dere lengter. Tar jeg ikke feil har vel Tottenham brukt mer enn Arsenal på spillerkjøp de siste årene etter Wenger kom og når det gjelder resultater har det jo lyktes ganske godt med såkalte "kvinnfolk".

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2006, 18:44 
Klubbdirektør

ManUtd wrote:
Korslund wrote:
Karlsen wrote:
Korslund wrote:
Manchester United er udyktige ;)

Du synes at Premier League tabellen er et godt bevis på det? Jeg synes ihvertfall den tabellen viser tydelig at Goners er gone...

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=416582&CPID=8&clid=3&lid=&title=Gunners+claim+United+scalp

Og poenget er?

Hva er ditt poeng?
Manchester united 0
"Udyktige" Arsenal 1.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2006, 18:58 
Klubbdirektør

Her blir hele Tottenham rundlurt av "ei kjerring" ;)

http://www.arsenal.com/article.asp?this ... riday+Goal

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2006, 19:39 
Klubbdirektør

Korslund wrote:
ManUtd wrote:
Korslund wrote:
Karlsen wrote:
Korslund wrote:
Manchester United er udyktige ;)

Du synes at Premier League tabellen er et godt bevis på det? Jeg synes ihvertfall den tabellen viser tydelig at Goners er gone...

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=416582&CPID=8&clid=3&lid=&title=Gunners+claim+United+scalp

Og poenget er?

Hva er ditt poeng?
Manchester united 0
"Udyktige" Arsenal 1.

Poenget mitt er at United ligger hundre og ørten poeng foran Goners. :evil: Hva spiller vel dette resultatet for noen rolle da?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2006, 20:07 
Klubbdirektør

Poenget mitt er at Arsenal som er så dårlig, spilte ball i hatt med Manchester United :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2006, 20:22 
Forumlegende

Ja men det er sånt som skjer det. Bolton, Arsenal og andre middelhavsfarere hender det tar poeng fra de store laga :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2006, 20:37 
Kaptein

"""
Tottenham brukt mer enn Arsenal på spillerkjøp de siste årene etter Wenger kom"""

Har du noen tall å referere til i denne saken? Prøvde å titte litt men fant ikke så mye(gadd ikke lete så godt)

Vært inresant å sett en klubb statestikk på spilleroverganger i premier league siden den startet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2006, 21:13 
Klubbdirektør

Har hørt det av kommentatorer og ekspertene på Canal +, og har lest det flere steder også. Desverre har jeg ikke peiling på hvor jeg leste det, da hjernen min ikke er noen klisterhjerne, men jeg vet at det er sant iaffal :)

Så skal det sies at Tottenham nesten har brukt mer på managere enn spillere opp gjennom årene også? :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2006, 18:11 
Grævling

Får benytte sjansen til å gratulere Arsenal og Poll med dagens kamp, noen var bedre enn andre. Spurs spilte som småjenter uansett.... når Poll i tillegg hjelper til så er det ikke håp!

Mannen som altså klarte å gi 3 gule kort til en og samme mann i sommerens fotball-vm slår til igjen....det må snart være på tide å finne på noe annet!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2006, 22:11 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Får benytte sjansen til å gratulere Arsenal og Poll med dagens kamp, noen var bedre enn andre. Spurs spilte som småjenter uansett.... når Poll i tillegg hjelper til så er det ikke håp!

Arsenal var heldig med tanke på at Poll innerst inne viste seg å være en Arsenal supporter.

Men United var vel faktisk litt heldige i dag også.. :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2006, 01:22 
Klubbdirektør

1-0 målet var faktisk ikke offside. Og for at Poll skal blåse, så må jo linjemannen vinke også. Så dere kan ikke si noe på det. Den første straffen var en meget billig straffe, men vil heller ikke si at Rosicky filmet, da det er vanlig å tryne da man blir taklet, uansett om motspilleren er borti ballen. For det var ikke noe overdramatisk fall. 3-0 situasjonen har jeg ikke sett enda, da jeg ikke finner noe sted å laste den ned, så skal ikke uttale meg om den. Har heller ikke sett kampen i dag, men har hørt rykter om at Arsenal vant fullt fortjent og at stemningen var ytterst bra på The Grove ;)

Herlig med seier igjen.
Og som ManUtd sier, dere bør vel kanskje være stille sånn som Ronaldo filmet seg til straffe.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2006, 04:08 
Grævling

Du har ikke sett kampen med VET at det ikke var offside på 1-0? :D :D :D

Ja....det var "dagens Gooner"....har hørt, sett og leste en god del fra dem, men dette tar kaka ;-)

Det er faktisk mye mulig at det ikke er offside, men det har vel enda ikke blitt vist noen bilder fra rett vinkel som kan si 100% sikkert om det var det eller ikke. Det var i hvert fall tvilsomt.

Første straffe er ikke straffe...så greit er det med den saken, det er heller ingen "dive".....men nå har diverse Arsenalspillere etterhvert blitt så jævla flinke til å snubble at det ikke er gost å si om han selv velger å gå på trynet, eller om han faktisk mister balansen. Uansett.....Chimbonda tok ballen fra han med en sykt bra takling....egentlig.....men hva hjelper det!

Straffe nr 2 kan sikkert se grei ut, og for all del. Jenas klipper ned Van Persille, så det er greit nok. Problemet for Poll og linjegutten er at de ikke får med seg handsen noen sekunder tidligere, når Van Persille er i løpsduell med Dawson og Jenas.....han vifter med seg ballen med hånda rett foran trynet til Dawson.....kommer seg dermed inn i 16-metersfeltet og får straffe.

....så slik er det med den saken!

Samme faen......Vi var ræva, Poll var enda mer ræva, men nå er det uansett Spurs-Supporterene som er ute og fester i Nord-London. Gooners har gått hjem og lagt seg sier rapportene, vi er tydelig fortsatt The Pride of North London, som vi alltid har vært :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2006, 12:13 
Klubbdirektør

Jeg har ikke sett kampen, men målet har jeg sett 20 ganger i reprise. Adebayor er helt på linja.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2006, 13:28 
Grævling

Send meg en link hvor du ser den situasjonen fra rett vinkel.....på forhånd takk ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2006, 13:33 
Klubbdirektør

http://www.verdensvevet.com/arsenal

Der kan du laste ned målet :)
RÅder deg til å laste ned Anelkas andre mål mot BOlton, så kan du sehva som virkelig er offside. Eller straffesituasjonen med Hleb mot West Ham for å se hva som virkelig er straffe ;)

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]