KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 14:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 12:27 
Klubbdirektør

Superspiss wrote:
Jeg tror de av dere som hisset dere opp over dette innlegget leste det veldig fort.
Det var selvsagt en ønsketenkning fra min side, se innlegget... Jeg ønsket heller å lufte ideen/tanken, men diskusjonen har jo gått over alle støvleskaft :?
Men begge hadde etter min mening passet godt inn i KIL's spillestil og vært gode tilvekster.

*Stikke fingeren i halsen og spy på det innlegget*

Gullerud og Buer Johansen? Hvor historieløs går det an å være her?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 12:54 
Grævling

Det er vel liten tvil om at de hadde styrket KIL rent sportslig......men ellers er det vel en utopi!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 13:05 
Reserve

Beklager...Rød Jævel...Siden dette er et diskusjonsforum så ytret jeg MIN mening....så får du spy for deg selv....

Hva skal man med et diskusjonsforum da noen bruker det som spy og krangleforum?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 13:10 
Klubbdirektør

Bare men hva du vil du, så kan vel jeg spy på hva jeg vil?

At en KIL-supporter faktisk ønsker seg at to aldrende judasrotter skal komme krypende tilbake, og faktisk ser på disse rottene som forsterkninger til KIL, det er bare helt ufattelig.

Men for all del.. Du skal få mene hva du vil..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 13:53 
Grævling

Altså.....for det første.....har du fått pakka?

For det andre.....greit nok at gutta en gang var i KIL, og at de stakk fra skuta på mer eller mindre hyggelige måter......men uansett.....de ville forsterket dagens KIL stall...B E T R A K T E L I G ! ! ! !

.....men samme faen kan det være, det kommer uansett ikke til å skje!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 14:10 
Klubbdirektør

Har ikke sjekka posten i dag.. Kanskje den har kommet! Og nei, jeg tror faktisk ikke at de to ville styrket kil-stallen. Det er absolutt ikke rette veien å gå for å ta KIL et steg videre..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 14:14 
Forumlegende

Rød Jævel wrote:
Har ikke sjekka posten i dag.. Kanskje den har kommet! Og nei, jeg tror faktisk ikke at de to ville styrket kil-stallen. Det er absolutt ikke rette veien å gå for å ta KIL et steg videre..
Gullerud var definitivt en spiller som holdt mål når han spillte i KIL, han har vel ikke briljert i Kamma men holder ok nivå i Tippeligaen. Men som Raggen sier, dette kommer ikke til å skje så hvorfor holde liv i denne diskusjoenen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 14:36 
Klubbdirektør

At denne diskusjonen kom opp i hele tatt er et mysterium for meg. Men når folk med KIL i hjertet ønsker seg en spiller som Gullerud tilbake må det være lov å reagere...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 14:43 
Grævling

Når "RBK E RÆVA" - Iversen, klarer å bli folkehelt på nytt i RBK....så er det vel håp for de fleste!!

Hadde Gullerud virkelig vært på vei tilbake til KIL så skulle han fått lov å prøve seg......men først måtte han tatt en "omvendt-Skogheim"......gått runden med alle supportere, tatt dem i hånda og sagt "UNNSKYLD" :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 14:54 
Klubbdirektør

Det er vel like sannsynlig som at Gjemselund er fullsatt samtlige kamper i 2007

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 15:05 
Saftblander

Rød Jævel wrote:
*Stikke fingeren i halsen og spy på det innlegget*

Gullerud og Buer Johansen? Hvor historieløs går det an å være her?

Hallo!? Går det an å diskutere på litt mer saklig nivå her? Det er faktisk ikke alle som kjenner til hva slags grusomheter Gullerud skal ha utsatt KIL for en eller annen gang i historien, og for egen del har jeg heller ikke behov for å få vite ..

Uansett kan det da ikke være nødvendig å dra diskusjonen ned på neandertal/BB-nivå, .. eller?? :evil: Jeg har selv vært inne å sett hvor lavpannet meningsutvekslingene på Ham-Kam og BB forumet har blitt, og det ville være utrolig deprimerende om tilsvarende oppgulp og svada skulle gjennomsyre dette forumet.

Skjerp dere!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 15:10 
Klubbdirektør

Herregud. Må da gå an å være uenige om ting uten at det trenger å være krangling? Når jeg blir kvalm av å lese et innlegg, så føler jeg min rett til å si ifra. Om folk er uenige med meg får så være, men jeg holder meg i alle fall til tema i motsetning til en del andre folk her inne..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 15:17 
Saftblander

Det er stor forskjell på å være uenig og ytre det på en noenlunde saklig og sivilisert vis, og å "spy på" et innlegg i en debatt - det er barnslig, dumt og provoserende.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 15:32 
Klubbdirektør

Det får være din mening... Hvis jeg er sterkt uenig i noe så sier jeg fra på den måten som passer meg. Hvis de som styrer siden synes innlegget er for grovt får de bare slette det... Tror ikke folk er så sneversynte her inne at de tror jeg faktisk kastet opp på innlegget. Er jeg sterkt uenig i noe så uttrykker jeg det på en måte folk forstår. Om folk syns jeg er en drittsekk så skal de få lov til det. Men jeg regner med at folk ikke tar det personlig at jeg er uenig med noe som har med KIL å gjøre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 15:56 
Saftblander

Det har ikke noe med sneversynthet eller om folk tar det personlig å gjøre, det har noe med at det er grenser for hvor dustete det burde være lov til å uttrykke seg på et diskusjonsforum. Jeg syns ikke du er en drittsekk - det orker jeg ikke ha noen mening om i det hele tatt, men jeg synes det virker som du har en temmelig begrenset måte å uttrykke deg på. Det hadde ikke gjort noe om du hadde forsøkt å forbedre kvaliteten en smule før du sender av gårde ytringene dine.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]