KIL4ever wrote:
Kan du ikke legge den ballen død en gang for alle, Karlsen?
KIL skal ha en 4-3-3-trener og satse på å utvikle det systemet videre. Kim er ingen spiss i 4-3-3. Ikke bli blendet av at han hadde en strålende vårsesong.
Hvorfor legge ballen død? Jeg mener han burde få sjansen. I ytringsfrihetens navn forbeholder jeg meg retten til å mene det.
Diskusjonen her inne går på hvorvidt det finnes 2. divisjonsspisser til KIL. Min mening er at en spiss kun måles på en eneste ting: mål. Kim er en av de som putter mye, en annen er ikke ukjente Foday. I tillegg til noen spisser til.
Det er morsomt, men det er sånn "dysse-mentalitet" hver gang denne tråden blir blåst liv i. Som om det ikke er stuereint å ville ha Kim Roger tilbake. Som objektivist ser jeg på antall scorede mål og har av den grunn et grunnlag for å mene det jeg gjør. Ber om at debatten legges på et saklig nivå heretter.
SYnes ikke det var noe usaklig over innlegget til KIL4ever. For en gangs skyld er faktisk jeg og han enige.
BÅde Foday og Kim har fått nok av sjanser til å bevise at de er gode nok til å starte og de har ikke akkurat spilt dritbra. Nå har Gundersen putta like mange mål som Kalsæg i fjor og i tillegg har vi enda en ung og lovende Ragnar Koffeld som kommer til å bli bedre neste sesong. Er det noe vits i å hente tilbake bankefyll?