KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 18:22

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2006, 12:24 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
KIL4ever wrote:
Kan du ikke legge den ballen død en gang for alle, Karlsen?
KIL skal ha en 4-3-3-trener og satse på å utvikle det systemet videre. Kim er ingen spiss i 4-3-3. Ikke bli blendet av at han hadde en strålende vårsesong.

Hvorfor legge ballen død? Jeg mener han burde få sjansen. I ytringsfrihetens navn forbeholder jeg meg retten til å mene det.
Diskusjonen her inne går på hvorvidt det finnes 2. divisjonsspisser til KIL. Min mening er at en spiss kun måles på en eneste ting: mål. Kim er en av de som putter mye, en annen er ikke ukjente Foday. I tillegg til noen spisser til.

Det er morsomt, men det er sånn "dysse-mentalitet" hver gang denne tråden blir blåst liv i. Som om det ikke er stuereint å ville ha Kim Roger tilbake. Som objektivist ser jeg på antall scorede mål og har av den grunn et grunnlag for å mene det jeg gjør. Ber om at debatten legges på et saklig nivå heretter.

SYnes ikke det var noe usaklig over innlegget til KIL4ever. For en gangs skyld er faktisk jeg og han enige.

BÅde Foday og Kim har fått nok av sjanser til å bevise at de er gode nok til å starte og de har ikke akkurat spilt dritbra. Nå har Gundersen putta like mange mål som Kalsæg i fjor og i tillegg har vi enda en ung og lovende Ragnar Koffeld som kommer til å bli bedre neste sesong. Er det noe vits i å hente tilbake bankefyll?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2006, 14:12 
Klubbdirektør

Som ett lite innspill i debatten har jeg sjekket litt statistikk rundt scoringene til Kim.
Han har 17 mål i serion. Har puttet i 10 forskjellige kamper, 7 av dem hjemme og kun 3 borte.
Det som trekker litt ned etter min mening er at han enda ikke har puttet mot noen av de 3 topplagene (Raufoss, Alta og Nybergsund).

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2006, 14:41 
Forumlegende

Interessant at han ikke har puttet mot topplagene. Og hjemme skaper vanligvis lagene flere sjanser enn borte. Noen som har oversikt over hvor mange ganger han har vært matchvinner?

For ja, en spiss som putter mye er jo alltid interessant. Men dersom han kunb putter da laget vinner stort mot svak motstand blir man fort en spiss som kun putter i medgang.

Gode spisser er de som blir matchvinnere mot de beste.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2006, 15:22 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Interessant at han ikke har puttet mot topplagene. Og hjemme skaper vanligvis lagene flere sjanser enn borte. Noen som har oversikt over hvor mange ganger han har vært matchvinner?

For ja, en spiss som putter mye er jo alltid interessant. Men dersom han kunb putter da laget vinner stort mot svak motstand blir man fort en spiss som kun putter i medgang.

Gode spisser er de som blir matchvinnere mot de beste.
Etter det jeg har sett har han blitt matchvinner en gang bare.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2006, 10:38 
Kaptein

Karlsen wrote:
KIL4ever wrote:
Kan du ikke legge den ballen død en gang for alle, Karlsen?
KIL skal ha en 4-3-3-trener og satse på å utvikle det systemet videre. Kim er ingen spiss i 4-3-3. Ikke bli blendet av at han hadde en strålende vårsesong.

Hvorfor legge ballen død? Jeg mener han burde få sjansen. I ytringsfrihetens navn forbeholder jeg meg retten til å mene det.
Diskusjonen her inne går på hvorvidt det finnes 2. divisjonsspisser til KIL. Min mening er at en spiss kun måles på en eneste ting: mål. Kim er en av de som putter mye, en annen er ikke ukjente Foday. I tillegg til noen spisser til.

Det er morsomt, men det er sånn "dysse-mentalitet" hver gang denne tråden blir blåst liv i. Som om det ikke er stuereint å ville ha Kim Roger tilbake. Som objektivist ser jeg på antall scorede mål og har av den grunn et grunnlag for å mene det jeg gjør. Ber om at debatten legges på et saklig nivå heretter.

Du er ganske formell mange ganger, Karlsen. Men får svare med samme mynt, i ytringfrihetens navn, så synes jeg virkelig denne debatten skal legges død. Kim kommer ikke tilbake til KIL. Det hjelper ikke at du gneldrer om dette hver gang noen er uenig med deg. Men i ytringfrihetens navn, må du gjerne for min del si 1000 ganger til at du vil ha Kim til KIL (selv om alle har fått med seg det nå).

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 20:10 
Trener

Karlsen wrote:

Nå påstår vår nye trener at han har god kontroll på spillerne i 2. divisjon, så får vi se om det blir nye eller "gamle" spisser.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 21:12 
Klubbdirektør

Blir nok ingen Kim Roger på Kil nei. Etter at Rødfoss reiste tilbake har Kimern blitt byttet ut i hver kamp. Så han i noen kamper i høst , og det var ikke bra. Alle som var å så cup kampen mot Kil så hvor liten han ble i taklingene. Var ingen trussel i det hele tatt. Han blir nok verende på Eidsvoll.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

All times are UTC + 1 hour [ DST ]