Var altså trekning til Uefa-Cupen i dag, og vi møter Besiktas borte, Brügge hjemme, Leverkusen borte og Dinamo Bucuresti hjemme.
Har store planer om å få med meg bortekampen mot Leverkusen, men her må det til en grundig vurdering om det er mulig å få tak på billetter før jeg booker fly til Dusseldorf (ca 3 mil fra Leverkusen). Prisen med Norwegian ligger nå på litt over 800 kr tur/retur....men må da ha 2 overnattinger!
MEN......når det gjelder hjemmekampen mot Dinamo Bucuresti så var det ikke stort å lure på. Ryan Air flyr jo stort sett gratis fra Sandefjord hvir du reiser frem og tilbake midt i uka....dermed slang jeg inn en bestilling på billetter ned på morgenen, torsdag 14. desember, med hjemreise dagen etter......totalpris, smått fantastiske 209 norske riksdaler!!
Kommer selvfølgelig litt transportkostnader i tillegg, må jo ned til Sandefjord, og ta seg fra Stansted inn til sentrum i London...med dette blir ikke dyre turen......bare du da ser bort fra det som blir liggende igjen i Spurs Shoppen, pubene Bricklayers Arms og Corner Pin
Ikke fiksa overnatting enda..... men kjenner til noen rimelige steder i nærheten av WHL. Dette blir jo ikke noen "julehandeltur", bare over for å se kamp, drikke noen pint, sove, og dra hjem!
SÅ.....noen andre her som henger seg på? Billetter til kampen bør det absolutt være mulig å få tak på uten å ruinere seg totalt
SPURS ON TOUR 2006!!