KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 14:06

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2006, 05:45 
Forumlegende

Hmm..Styreleder Fremming kommer med litt andre toner enn folk har gjort tidligere. Er det sånn at den nye lederen må bære på en avgjørelse de med lengre fartstid i styret har dyttet på han? Det sies forskjellige ting fra styrehold.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2006, 07:37 
Klubbdirektør

Det journalist Henning Danielsen skriver i sitt innlegg er veldig bra. Det ligger nok mer bak en det Fremming vil ut med. Men er det slik at noen juniorer skal få bestemme om de skal spille eller ikke er for dumt. Vegard har jo tatt ut de beste juniorene inn i a laget. Mens de andre går til styret å klager, og vips så har vi ingen trener. Vegard har nok sine sider som noen ikke liker, men hvem har ikke det. For håpe styret kommer frem med sannheten i løpet av uka. Det som Fremming sier i dagens avis virker som bare rot.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2006, 10:42 
Forumlegende

Syns Fremming bekrefter de spekulasjonene vi har hatt med at Vegard har stått hardt på det han hele tiden har uttalt om at han vil forlenge kontrakten. Styret har ikke vært klare for å gi ham det, og grunnen for dette har de fortsatt ikke kommet med.

Tror ikke Skogheim ble presset ut og det kommer jo frem at det er han som har tatt besluttningen om å slutte nå istedet for å gå et år til uten å vite om han får fornyet kontrakt.

Fortsatt har det ikke kommet frem en begrunnelse som kan forsvare at man ikke gir en trener som har gjort en god jobb ikke blir tilbudt forlenegt kontrakt når han selv er villig til å jobbe lengre hos klubben.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2006, 12:58 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Her lukter det intern krangling/uenighet i Styrerommet. :? Ikke no annet å si om den saken. Masse her som ikke kommer opp i dagens lys. Det tror jeg folk ser/kan lese. Kan ikke forestille meg at folk inne på sida her å de som leser avisene er dumme heller. Alle lukter at her er det merklige ting som foregår.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2006, 15:43 
Trener

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=4414

Noen som kjenner noe til denna karen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2006, 15:45 
Reserve

Hva om Lindau og Ulla kunne delt på jobben neste år?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2006, 15:57 
Klubbdirektør

Lindau og Ulla som trenere? :lol:
Bjørn du hadde passa fint inn i detta styret her :roll:

Reagerer også på denne uttalelsen til Steen:
Quote:
Vi har foreløpig ingen navn på blokka, men vi kjenner markedet godt og er trygge på å finne en meget god løsning for KIL, sier Steen til Glåmdalen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2006, 19:37 
Materialforvalter

Bjønnern wrote:
Hva om Lindau og Ulla kunne delt på jobben neste år?

Synes dette er godt forslag jeg. tenkte dette selv med engang.
Evt Ollie og Evensen tror jeg også hadde klart og få kil opp

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2006, 20:53 
Forumlegende

Avdanka spillere uten erfaring vil jeg ikke ha til KIL!

Vi trenger en sterk leder som kan ta tak, har erfaring og ikke minst kompetanse. Har noen av Lindau, Ulla, Evensen eller Ollie D-trener kurs forresten? Noen som vet? Jeg tviler egentlig på det men mulig jeg tar feil.

Uansett. Vi må ha en som er BEDRE enn Skogen. Nå er vi smått urealistiske her, men jeg stoler (*jugekors*) på styret, at de vil bli bedre og ergo henter inn en som er bedre enn Skogen. Altså ikke avdanka spillere

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2006, 21:55 
Forumlegende

Karlsen wrote:

Vi trenger en sterk leder som kan ta tak, har erfaring og ikke minst kompetanse. Har noen av Lindau, Ulla, Evensen eller Ollie D-trener kurs forresten? Noen som vet? Jeg tviler egentlig på det men mulig jeg tar feil.

Uansett. Vi må ha en som er BEDRE enn Skogen. Nå er vi smått urealistiske her, men jeg stoler (*jugekors*) på styret, at de vil bli bedre og ergo henter inn en som er bedre enn Skogen. Altså ikke avdanka spillere

Finnes mange ex-kilere med D-trener kurs, var en reportasje i Dagbladet for noen år tilbake fra topptrener utdaning fra NFF og der haddde underkant av halvparten en fortid i KIL. Bl.a Riisnes, Karlsrud og Kaasa.
(Vet ikke om dette var D-trener utdanning, men det var en trenersatsing på høyt nivå i regi av NFF)
Ollie og Evensen har vel tilsvarende erfaring som det Skogheim hadde før han kom til KIL.
Men klarer fortsatt ikke begynne å tenke på ny trener, først må det gå opp for meg at Skogheim er borte og det tar nok noen uker til.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2006, 22:13 
Klubbdirektør

KIL-SMURF wrote:
http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=4414

Noen som kjenner noe til denna karen?
Hvis jeg ikke husker helt feil trente han Sandefjord i 2004 da dem rykka opp i 1 div.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 00:43 
Materialforvalter

Karlsen wrote:

Neida skjønner hva du mener. Vet ikke om Ollie har D-kurs. Men enig med med deg at vi må en som er bedre enn Skogen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 01:14 
Grævling

Ikke lett å si på forhånd hvem som er "bedre" enn Skogheim......selv om vi får inn Nils Arne Eggen som trener så kan det godt være at neste sesong ender opp med nedrykk......mange ting som spiller inn.

Treneryrket viser seg jo gang på gang å være verdens mest ustabile yrke. Det er bare å se på året som har vært. Nordlie tar Start opp fra 1. divisjon i sitt første år, deretter blir det sølv i TL neste år.....og så på hue og ræva rett ut! Så har vi Prahl i Viking som i en årrekke har levert gode resultater med Malmø FF og Helsingborg i Sverige.....et halvt år i Stavanger og "vekk me'n". Brogeland ble jo julenissen selv her på vinger tidlig på 90-tallet.......så....noen år senere.....ja, dere vet :-(

Totalt umulig å si hvordan en ny trrener vil fungere.....og det er i hvertfall totalt umulig å si at den eller denn treneren vil kunne garantere sportslig fremgang.......Faen ikke lett!!

Eneste som er sikkert.......gi meg en Roman, så skal til om med jeg klare å trene KIL opp til Tippeligen i løpet av neste sesong ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 02:25 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Svarte at vi ikke har en Roman i nærheten nå Raggen :wink: Skulle vi jammen tatt deg på ordet :lol: :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 10:08 
Forumlegende

Roller wrote:
Svarte at vi ikke har en Roman i nærheten nå Raggen :wink: Skulle vi jammen tatt deg på ordet :lol: :wink:

vi får vel starte spleiselag slik at vi skraper sammen nok penger til at Raggen kan trene oss tilbake i tippeligaeb ;) :lol:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]