KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 17:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 21:13 
Reserve

1) Å ha, ytre eller diskutere meninger er ikke det samme som baksnakking. Jeg mener litt av hvert om den rødgrønne regjeringen også, uten at jeg har noen planer om å ringe'n Jens.
2) Det som formidles her, formidles til omverdenen. Også til styret, om de måtte være interessert.
3) Hvis de ikke har noen begrunnelse, kan jeg skjønne at de ikke har vært i stand til å formulere noen på kort varsel heller. Men som du selv skrev tidligere (og som jeg er enig i) har selvsagt tenkt mye igjennom problemstillingen allerede. Så det må jo være en begrunnelse allerede. Et valg er tatt, og de har valgt bort en svært suksessfull trener. Vi vil gjerne vite hvorfor, og vi vil gjerne vite hva de antar de velger når de velger bort Skogheim. Verre er det ikke.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 21:55 
Grævling

solstråla wrote:
Man burde gi dem litt tid uansett.. 24 timer er ikke nok for styret til å kunne samle seg å gi en ordentlig begrunnelse, de må jo ha litt samsvar ikke sant. Den kommer nok, fortvil ikke, bare gi dem litt tid! Syns nå det MINNER litt om baksnakking når det skrives om her på DETTE forumet. Har ingen problemer med hva dere mener så lenge det blir formidlet direkte til styret. Det blir det ikke. Få her inne som har til intensjon å fortelle styret hva dere mener, en del av dere sitter bare her å synser.
Merk at jeg sier EN DEL AV dere, mener ikke på langt nær alle.

Tid?......til å komme med en begrunnelse for hvorfor de ikke ønsket Skogheim videre? Nei gitt....den begrunnelsen bør ha vært klar før avgjørelsen ble tatt!!!

Samsvar? Ja...det har jo vært enstemmig sies det! Hva mer er det å vente på?

Baksnakking? Mulig det er noen få her som tar i litt ekstra, men jaggu syns jeg folk flest har stillt ærlige spørsmål ved denne situasjonen...det de fleste ønsker er svar og begrunnelser.....så får vi eventuelt se hva "svarene" vil gi oss!

Det er bevist opptil flere ganger at dette forumet blir lest av både spillere, trenere og ledere i KIL...... og jaggu vil jeg tro at de fleste av folka i styret har vært innom her den siste dagene....noe annet ville vært merkelig!

....så ja, inntill vi får noen svar, så sitter vi her og "synser"....det har vi vår fulle rett til å gjøre. Vi bryr oss....hvis vi ikke hadde brydd oss så hadde det vært på tide å legge ned hele KIL!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 21:59 
Materialforvalter

solstråla wrote:
Man burde gi dem litt tid uansett.. 24 timer er ikke nok for styret til å kunne samle seg å gi en ordentlig begrunnelse, de må jo ha litt samsvar ikke sant. Den kommer nok, fortvil ikke, bare gi dem litt tid!

Hvis styret har bestemt seg for å ikke forlenge kontrakten med Skogheim uten å ha samlet seg om en ordentlig begrunnelse først, har de i alle fall litt å forklare!! Du må gjerne forsvare styret, Solstråla, men dette var vel ikke helt gjennomtenkt fra din side ... :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 22:22 
Reserve

Nå ja, jeg skjønner ikke helt vitsen lenger. Dere vet hvor jeg står, min tillit til KIL styret er ikke svekket. Jeg har hatt min fair share av lignende styretilfeller, og mener derfor dette basert på mine erfaringer.
Nå tenker jeg ikke diskutere saken lenger.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 22:52 
Klubbdirektør

Kanskje du er en av damene i styret Solstråla?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 23:15 
Materialforvalter

Janko wrote:

Eller kanskje hun er Tanta til Hepstars .. hvem bryr seg? Alle må få ha en mening her uten at man skal avsløre identiteten bak kallenavnet, ellers kunne vi jo brukt ekte navn.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 23:40 
Grævling

...da tror jeg det hadde blitt dårlig med diskusjon her inne.....vi lar det være som det er ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2006, 20:42 
Reserve

Janko wrote:

Den der var en smule frekk! jeg er ikke i nærheten av styre alder!! :shock:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]