KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 00:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Sommervindu
PostPosted: 11 Jun 2006, 11:15 
Spiller

Er det noen som vet når overgangsvinduet åpner???
Det blir spennende å se hva KIL gjør nå, noe må vel skje etter salget av Espen?
Noen som har hørt om noen interessante misfornøyde benkeslitere i TL?
Eller kanskje ledelsen venter til etter VM for å se an nivået der :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2006, 19:17 
Trener

Kanskje vi kan hente tilbake Kalsæg? Ettersom Godset har handla både Åse Lunde og Kovacs, så blir det ikke mye plass igjen til han.. Så gjenstår det å se om han er ønsket tilbake.. Tviler sterkt,...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2006, 19:28 
Klubbdirektør

[quote="Sigurd"]Kanskje vi kan hente tilbake Kalsæg? Ettersom Godset har handla både Åse Lunde og Kovacs, så blir det ikke mye plass igjen til han.. Så gjenstår det å se om han er ønsket tilbake.. Tviler sterkt,...[/quote]

Nei takk, ellers takk! Han kommer sikkert aldri å ønske seg tilbake til KIL selv heller, samme hvordan dette måtte gå i Godset.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2006, 20:10 
Forumlegende

Tilhenger wrote:
Sigurd wrote:
Kanskje vi kan hente tilbake Kalsæg? Ettersom Godset har handla både Åse Lunde og Kovacs, så blir det ikke mye plass igjen til han.. Så gjenstår det å se om han er ønsket tilbake.. Tviler sterkt,...

Nei takk, ellers takk! Han kommer sikkert aldri å ønske seg tilbake til KIL selv heller, samme hvordan dette måtte gå i Godset.

Hvorfor ikke, det er plassen til Kalsæg vi er dårligst utstyrt på. Det er neppe så realistisk å henta ham tilbake, men ingen dum tanke.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2006, 21:58 
Klubbdirektør

Dersom Kalsæg skulle komme tilbake til KIL, som er nærmest utenkelig som du selv sier, vil han neppe være bedre enn da han dro. Vi trenger ingen skuffa og umotivert Kalsæg, dessuten var han strengt tatt bare god i en halv sesong for oss.

Nei, bedre å satse på nye unge talenter. Åge Steen kan jo lure med seg Håvard Storbæk fra skibygda når han drar defra til høsten :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2006, 22:37 
Kaptein

Hvorfor ikke prøve å hente Kalsæg? Han er en meget seriøs gutt, så hvis han først velger KIL kommer han til å gi 100%. Nå som Godski har hentet Åse Lunde (damespiller?) fra Viking, kan kanskje Kalsæg være på vei bort. Åse er også høyrekant.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2006, 23:13 
Klubbdirektør

fuck kalsæg.. Han fortjener ikke annet enn en tilværelse på tribunen i godset.. er helt sikkert flere minst like gode alternaltiver dersom kil først bestemmer seg for å handle, noe de helt sikkert ikke gjør av økonomiske årsaker..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 12:16 
Klubbdirektør

Molde har noen spillere som blir bosmenn til høsten. Noen som vet om disse er gode: John Andreas Husøy, Tommy Eide Møster, Erlend Ormbostad og Knut Dørum Lillebakk

Så Husøy på Ullevaal i cup-finalen i fjor og han virket ok. Bør holde bra Adecco-liga nivå.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 12:30 
Forumlegende

gonzo99 wrote:
Molde har noen spillere som blir bosmenn til høsten. Noen som vet om disse er gode: John Andreas Husøy, Tommy Eide Møster, Erlend Ormbostad og Knut Dørum Lillebakk

Så Husøy på Ullevaal i cup-finalen i fjor og han virket ok. Bør holde bra Adecco-liga nivå.

Er jo ikke sikkert de går fordi om kontrakten går ut til høsten, kan jo være at de fornyer med Molde.

Knut Dørum Lillebakk har jeg hørt en del bra om, men kan ikke huske å sett ham spille.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 13:48 
Klubbdirektør

Det stod en artikkel om disse på fxt.no hvor de (i følge artikkelen) ser seg om etter nye klubber allerede nå i sommer-vinduet.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 20:05 
Kaptein

Skjønner meg ikke på dette Karslæg hatet her på forumet. Det er Kil som er syndebukken her som ikke krevde lengre kontrakt når de signet han.
Gutten fulførte sin kontraktsperiode uten noe surr og fikk et kjempetilbud fra godset (i forhold til det han hadde i kil)..
For å bli en bedre spiller må mann kunne spille fotball på heltid ikke deltid. Dette er ikke mulig med lomme pengene som økonomien til kil tillater.

Derfor var valget i mine øynehelt på sin plass.Dette er noe vi alle som jobber og skjønner verdien av penger ville gjordt også..

Så om Karlsæg vil tilbake til kil (noe jeg tviler sterkt på) vil jeg nå ønske han hjertelig velkomen!!
Kan ikke fatte at folk ikke vil ha han tilbake..
:evil: :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 20:24 
Forumlegende

Brandt wrote:
Skjønner meg ikke på dette Karslæg hatet her på forumet. Det er Kil som er syndebukken her som ikke krevde lengre kontrakt når de signet han.
Gutten fulførte sin kontraktsperiode uten noe surr og fikk et kjempetilbud fra godset (i forhold til det han hadde i kil)..
For å bli en bedre spiller må mann kunne spille fotball på heltid ikke deltid. Dette er ikke mulig med lomme pengene som økonomien til kil tillater.

Derfor var valget i mine øynehelt på sin plass.Dette er noe vi alle som jobber og skjønner verdien av penger ville gjordt også..

Så om Karlsæg vil tilbake til kil (noe jeg tviler sterkt på) vil jeg nå ønske han hjertelig velkomen!!
Kan ikke fatte at folk ikke vil ha han tilbake..
:evil: :D

Enig, ingen grunn til å hate alle spillere som går til andre klubber.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 20:54 
Klubbdirektør

Fotball handler heldigvis mye om følelser, som ikke alltid går hånd i hånd med rasjonell tenking. Selvfølgelig skjønner jeg motivasjonen til Kalsæg når det gjelder penger og sportslig satsing, men når man tror at spillerne elsker klubben sin like mye som man elsker den selv, er det tungt å svelge at den beste spilleren går til en divisjonskolega. Jeg hater på ingen måte Kalsæg men sikler ikke etter at han skal komme tilbake til KIL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 23:20 
Grævling

Eneste jeg har å utsette på Kalsæg's overgang til Godski er måten det skjedde på......Han labba faktisk rundt på Vinger og sa at alt var bra, og at han ikke hadde planer om å stikke noe sted. Dette gjorde han i dagesvis selv om det allerede var avgjort at han skulle være det store trekkplasteret på et "kick-off party" i Drammen......en ny hemmelig spiller skulle presenteres, og de klarte faktisk å holde det hemmelig helt til det bare gjennstod noen timer til det skulle starte.

Jeg syns spillere kan ha såpass respekt for egen klubb (mulig de viste om det litt tidligere) og spes. egne supportere, at de først gir beskjed til sine "gamle" at de skal forlate skuta....men men...det var nå engang hans valg.....skulle han komme tilbake en gang (noe som neppe blir nå ettersom det trolig vil si at han taper en haug med 100-tusner i lønn) så er han mer enn velkommen!

Gode spillere er alltid velkommen....så sant de ikke heter marius og spiller ball på Hamar :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jun 2006, 08:05 
Forumlegende

Ja det er vel egentlig bare å innse at Kalsæg ville styrket oss betydelig offensivt.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]