KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 23:29

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2006, 16:16 
Klubbdirektør

Vet ikke om du var og så kampen, men det utrolig rart at Strand ikke klarer å holde seg på beina i den situasjonen. Det her var som å se skuespill fra 4.div i Brasiliansk fotball.

Støtter Skogen fullt ut. Likemye som Strand har rett til å være usportslig og kaste seg ned, har også Skogheim rett til å fortelle han at det var tull. Slik er det bare.

Etter min mening skulle Strand hatt kort for å filme.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2006, 16:26 
Klubbdirektør

Kanskje det er en grunn til at klubber som låner ut spillere nekter dem å spille mot deres klubb da de møtes? :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2006, 16:33 
Klubbdirektør

Helt enig!

Det direkte flaut å se han gå i bakken og syntes Skogen har full rett til å si sin mening til Kim som får en av våre viktige spillere utesteng til neste kamp :evil:

Noe som var enda bedre var egentlig å se at Skogen har gjort rett i å låne ut Kim for han var direkte elendig i går.

Skogen har gjort mye positivt med laget vårt, og jeg tviler på at du møter mye sympati med innlegget ditt.

Laget er det som er viktig og pr dags dato skal vi være veldig fornøyde som har en slik trener samt jeg håper vi får beholde han lenge.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2006, 16:59 
www.kilsk.com

Jada-jada wrote:
Helt enig!

Det direkte flaut å se han gå i bakken og syntes Skogen har full rett til å si sin mening til Kim som får en av våre viktige spillere utesteng til neste kamp :evil:

Noe som var enda bedre var egentlig å se at Skogen har gjort rett i å låne ut Kim for han var direkte elendig i går.

Skogen har gjort mye positivt med laget vårt, og jeg tviler på at du møter mye sympati med innlegget ditt.

Laget er det som er viktig og pr dags dato skal vi være veldig fornøyde som har en slik trener samt jeg håper vi får beholde han lenge.

Kan ikke bli mere enig!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2006, 17:50 
Forumlegende

Mye rett i det du sier, men vil ikke si at det er arroganse sikkert mer frustrasjon etter kampens hete. Unødvendig av Berg Hansen å dytte også.

Ellers så viste jo ikke Kim seg så mye frem i kampen. Men han er absolutt en spillertype KIL bør ta vare på og som bør utrette en del for laget.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2006, 22:27 
Kaptein

Enig med trådstarter!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2006, 11:45 
Saftblander

Jeg er også helt enig med trådstarter. Skogen er helt håpløs i kampens hete, kanskje han er smittet av samme syndrom som hans gode venn, og samtidig tidligere skamma spiller birken når det gjelder dette.
En trener sier ikke sånn i mediene om en spiller som fortsatt er unders kils eiendel, og som fortsatt trener med kil.
Om kim falt lett for så være. Hvor ofte skjer ikke det i topp fotball. Hadde kim gjort det samme for kil så hadde skogen helt sikkert ikke sagt et ord.

FLAUT Å HØRE HVOR TÅPELIG SKOGEN KAN VÆRE MOT SINE EGENE SPILLERE. kOM DEG VEKK SKOGEN. sKAMMA HAR BRUK FOR SÅNNE SOM DEG.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2006, 12:12 
Saftblander

Skogen er en stoor dust når jan oppfører seg sånn ! 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2006, 13:07 
Forumlegende

Unødvendig oppførsel av flere i den episoden der, men ikke så ille at vi behøver å gjøre noen stor sak av det.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2006, 13:25 
Kaptein

Tviler på at Skogen hadde sagt det samme hvis det hadde vært en KIL spiller som filma i den kampen...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2006, 16:47 
Reserve

Er det noen av dere som faktisk har hørt Skogen har sagt dette?

Siden når har norske eller journalister forøvrig holdt seg kun til fakta? Det er fort gjort å "smøre på litt" for å gjøre artikkelen litt mer spennende, eller hva? Og det gjelder ikke bare den episoden her og det gjelder jo ikke bare Glåmdalen. Det må gå an å bruke hodet og vurdere saken fra flere sider og spørre seg om det faktisk er rett det som står skrevet. Glåmdalen er jo ikke et leksikon dem heller.

Jeg så ikke kampen og kan heller ikke utdype meg om situasjonen som oppsto. Men jeg vet av andre situasjoner tidligere at jeg har blitt forbanna om noen med hensikt filmer seg til straffe.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2006, 21:06 
www.kilsk.com

snakka med eriksen. han sa det at han hadde måka ned david molnberg, var helt feil.. Som alle gjør på en corner, så står keeperen i posisjon, kanskje med henda litt opp, og når han skal ta to steg tilbake, ser det ut som han dytter david med strak arm, og da er david smart nok til å legge seg ned.. dommeren kan egentlig ikke klandres for det, og eriksen sa det sjøl at han ike ville protestere. han sa forøvrig at hvis det hadde vært samme dommeren mot haugesund ville det blitt masse straffer..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2006, 22:28 
Kaptein

Jeg er slett ikke enig med dem som hevder at Kim falt lett. Lenge før dommeren var oppe med det røde kortet var jeg sikker på at det ble utvisning. Ørjan dytter Kim rett i bakken, totalt unødvendig. Det blir feil å legge skylda på Kim for den håpløse oppførselen Ørjan viser. Jeg også reagerte på uttalelsen til Skogheim. Uansett om det hadde vært skuespill, så er jeg 99,9 prosent sikker på at Skogheim ikke hadde sagt noe hvis det var en KIL-spiller som gikk i bakken. Håpløs uttalelse av Skogheim!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2006, 11:05 
Spiller

Jeg har et litt annet inntrykk en trådstarter av det med respekt og at spillere blir fryst ut. Foday nevnes vel her, men det er vel bedre at han får beskjed om at han ikke er ønsket og kan finne seg en ny klubb istedenfor å sitte på benken på Gjemselund å heve lønn?? det er vel det beste både for spiller og klubb? Nå vet vel ingen alt som skjer, men jeg tipper Skogen "fryser ut" de som ikke klarer å innordne seg. Feks: stadig kommer for sent, kutter ut egentreninger, ikke vil innordne seg spillestil, utfordrer trenerens autoritet etc. Kanskje litt sykt å sammenligne, men er vel noe av det samme som har skjedd mange ganger i feks United? For de som følger den klubben har det jo mange ganger vært uforståelig hvorfor noen av de beste har blitt sendt på dør.

Ellers så er det merkelig at for noen her inne er alle andre spillere enn de som er i KIL best, og da spess de som har vært i KIL. Det er vel en grunn til at de ble sendt på dør, og ser ut til å forbli i 2. div. :shock:

Og, når det gjelder Kim: Han datt som ei kjerring etter å ha blitt dytta med en hånd i skuldra (makan til elendig balanse). Slik vil vi ikke se enten de spiller for KIL eller noen andre! At Skogen ifølge Glåmdalen og kil.no ga beskjed om at han ikke likte det må da vel jaggu væra greit selv om han er lånt ut!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]