KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 00:33

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hat-trener nr 1
PostPosted: 22 Mar 2006, 09:35 
Kaptein

Må si denne spirrevippen av en Godset-trener er blitt hatobjekt nr 1 akkurat nå. Da han trente Pors for et par sesonger siden rakket han ned på KIL og SKogen og mente han KIL var oppskrytt og at vi ville rykke ned. Vi endte på tredje, mens Pors på kushåret berget plassen. Nå sier han at Godset overkjørte KIL og ville vunnet mye mer om banen hadde vært bedre. Nei, fy faan for en oppblåst fyr som jeg virkelig håper lander på trynet. I følge rapportene fra La Manga vant Godset 8-3 i målsjanser. Minst ett av baklengsmålene var keepertabbe. Godset vant sikkert fortjent, men at de hadde vunnet mye mer om banen hadde vært bedre er det bare idioter som Fagermo som kan si!

http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID= ... /103220345

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 10:03 
Materialforvalter

Det er et dødt løp mellom Solbakken og rekdal , Hørtes jo ikke akkurat så vettu ut han Godset trenarn hel da. :twisted: :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 10:39 
Klubbdirektør

Dette er tulletet og lage to poster bare for at en trener ikke holder med vårt lag :roll:

Har du tenkt på media... Kil.no skriver at Kil var like gode som Strømgodset og det eneste som manglet var at dem hadde skrevet at Kil burde ha vunnet, og Drammens tidene skriver selfølgelig at Kil ble overkjørt bla bla bla og vi burde vunnet med to sifret antall mål osv.

Media er patrioter til tusen, og jeg syntes vel klart i Moss er dem værst av alle, som tipper seg selv blant de tre beste hver sesong :roll:

Saken er at vi som er Kil patrioter ikke har de beste dagene om dagen, da vi taper om og om igjen men dessverre sånn er det å være patriot "det går opp og ned" og vi får bare håpe vi ser et bedre lag når serien starter for det er da det er viktig å vinne kamper...

Den avstemmingen din på trenere som får sparken først, syntes jeg virkelig du bare kan fjerne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 11:18 
Kaptein

Jada-jada wrote:
Dette er tulletet og lage to poster bare for at en trener ikke holder med vårt lag :roll:

Har du tenkt på media... Kil.no skriver at Kil var like gode som Strømgodset og det eneste som manglet var at dem hadde skrevet at Kil burde ha vunnet, og Drammens tidene skriver selfølgelig at Kil ble overkjørt bla bla bla og vi burde vunnet med to sifret antall mål osv.

Media er patrioter til tusen, og jeg syntes vel klart i Moss er dem værst av alle, som tipper seg selv blant de tre beste hver sesong :roll:

Saken er at vi som er Kil patrioter ikke har de beste dagene om dagen, da vi taper om og om igjen men dessverre sånn er det å være patriot "det går opp og ned" og vi får bare håpe vi ser et bedre lag når serien starter for det er da det er viktig å vinne kamper...

Den avstemmingen din på trenere som får sparken først, syntes jeg virkelig du bare kan fjerne.

Det er da ikke snakk om å holde med KIl. Men han behøver ikke spre dritt hver gang han har sjansen. Du synes kanskje det er greit at han gjør det?
Jeg har aldri sett at Skogen har rakket ned på motstanderne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 11:28 
Klubbdirektør

Det eneste jeg kan lese i den linken du har limt inn er en trener som er fornøyd med laget sitt, men der i mot Drammens Tidene konkluderer med at Kil blir overkjørt "det er media det" ikke en direkte utalese fra treneren...

Han nevner verken at Kil er et dårlig lag, eller at vi kommer til å rykke ned...

Hvis du tenker på hva han utalte for to år siden, så er det kanskje på tide å legge dette bak seg :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 12:16 
Kaptein

Det er jo en smule artig at Pors ble bedre når Fagermo tok med seg de "beste" spillerne og forsvant til Notodden.

Godset blir nok bra i år, men det skyldes nok mer pengebunken enn treneren.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 12:28 
Kaptein

Jada-jada wrote:
Det eneste jeg kan lese i den linken du har limt inn er en trener som er fornøyd med laget sitt, men der i mot Drammens Tidene konkluderer med at Kil blir overkjørt "det er media det" ikke en direkte utalese fra treneren...

Han nevner verken at Kil er et dårlig lag, eller at vi kommer til å rykke ned...

Hvis du tenker på hva han utalte for to år siden, så er det kanskje på tide å legge dette bak seg :roll:

Han sier at de hadde vunnet mer med en god bane. Når vi da vet at de vant 4-1, sier han mellom linjene at de overkjørte KIL. Eller?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 12:29 
Klubbdirektør

Kan vel ikke si at denne treneren har mye å vise til. Greit nok han trente vel Notodden og rykket opp fra 3.div. Skal ikke se bort fra at han kan få fyken dersom vrakgodset ikke rykker opp. Det tror jeg heller ikke de gjør.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 12:34 
Forumlegende

Fagermo er nok oppskrytt ja. Uerfaren og skulle lede Notodden opp, men det klarte han ikke. Pors ble også bedre da han dro. Fint, jeg liker ikke Godset, måtte trenern klare å unngå å rykke opp med det mannskapet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 00:15 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Ikke ta så hardt på vei folkens. Husk den som ler sist ler best. Sikker på vi kommer til å gi Godset så god motstand i serien at vært ord som har kommet fra den Trener`n må svelges med en bitter ettersmak. :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Mar 2006, 00:57 
Saftblander

Tviler på det gitt...fagermo er en god trener og en god motivator....godset kommer til å gjøre det veldig godt i år av to grunner. 1: veldig god stall..en av de beste i 1 div...2: en veldig god trener som er flinke til sette sammen et godt lag av gode spillere...kongsvinger kommer til å slite i bunnen i år...et strev om å holde seg...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Mar 2006, 03:18 
Reserve

hvordan kan du påstå at han er en veldig god trener? Han har jo ingenting å vise til? Du håper han er en god trener, det er en helt annen sak...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Mar 2006, 07:31 
Kaptein

Ja, Fagermo har faktisk ikke noen resultater å slå i bordet med. Helt enig i at Godset kommer til å kjempe i toppen, men det skyldes punkt 1 - spillerstallen. Jeg kan ikke se for meg mange trenere som ikke skulle klare å kjempe i toppen i 1. divisjon med den stallen.

Pors hadde virkelig problemer med å finne en god erstatter for Fagermo. :roll:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]