KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 23:40

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 16 Mar 2006, 21:12 
Spiller

Enig med Ragggen når det gjelder Lindau. Han er absolutt god nok, men fikk jo fjoråret ødelagt av stadige småskader. Nå har han vært frisk hele vinteren og jeg tipper han blir bra i år. Han var jo helt sjef et par kampen på sommeren i fjor (mellom alle skadene)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Mar 2006, 21:16 
Klubbdirektør

Morten "loffen" Hæstad gjorde så vidt jeg husker en god figur når han var på utlån i Tønsberg i fjor, men stiller vel likevel langt bak i køen på midtbana til Start. Spørsmålet er vel om han har fysikken som kreves i 1. divisjon.

Ellers er vel trenden i tippeligaen at klubbene selv vil følge talentene tett og også gi spilletid til spillere helt ned i 18-19 års alderen. Jeg håper forøvrig at det også søkes i utlandet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Mar 2006, 12:54 
Klubbdirektør

Quote:
Ellers er vel trenden i tippeligaen at klubbene selv vil følge talentene tett og også gi spilletid til spillere helt ned i 18-19 års alderen.

Javel.. Kan ikke si at jeg har sett at tippeligaklubbene er så flinke til dette men? Er vel heller det motsatte som er i alle mediers søkelys om dagen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Mar 2006, 00:56 
Klubbdirektør

[quote="Rød Jævel"][quote]Ellers er vel trenden i tippeligaen at klubbene selv vil følge talentene tett og også gi spilletid til spillere helt ned i 18-19 års alderen.[/quote]

Javel.. Kan ikke si at jeg har sett at tippeligaklubbene er så flinke til dette men? Er vel heller det motsatte som er i alle mediers søkelys om dagen?[/quote]

Grodås og Rekdal har i hvertfall gått ut og sagt at de yngste i stallen skal få spilletid i år. Om dette innebærer 5 eller 10 minutt i slutten av noen få kamper er jo ikke godt å si, men det kan jo indikere at det er mer aktuelt å følge opp talentene selv enn å leie de ut til 1. divisjonsklubber. Flere vil nok prøve å følge Lyn-modellen som resulterte i 3.plass i fjor med det yngste laget i tippeligaen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Mar 2006, 04:44 
Klubbdirektør

Grodås kan si hva han vil. Han kommer uansett til å rykke ned med kamma denne sesongen. Nei, trenden er vel heller at toppklubbene kjøper inn middelmådige utlendinger med skyhøye lønninger for å spille på samme plassene som lovende unggutter ellers ville innehatt..

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]