Hm..... når det bare er en debatant som har skrevet om dette tidligere i en tråd hvor det kun har blitt posta dette ene innlegget....så kan vi vel ikke akkurat si at dette har blitt "diskutert" så veldig mye?
Etter hva jeg har forstått så var ikke "A-lags"-gutta noe bra i mandagens B-kamp, men Byfuglien ble vel kåret til lagets beste spiller selv om han spilte ving i denne kampen.
Uansett så vil nok begge disse gutta starte i helgens kamp mot FKT. Nystuen er viktig å ha med på midtbana.....han kriger stort sett like mye som Fremming og Kula, har jævlig høyt tempo og er lagets beste hodespiller....så han blir nok ikke satt ut av laget. Byfuglien er vår desidert beste back, og vil nok også starte på søndag. Jeg er mer spennt på hva Skogheim gjør i midtforsvaret......Vil Birken fortsette som midtstopper? eller setter han inn Jensen i midtforsvaret og bruker Wibe og Byfuglien på backene? Birkeland klarte seg greit mot Godset, kan ikke klage, selv om han burde kvitta seg med ballen før rotet som oppstod før Godset's mål mot KIL.
Uansett......dette er laget jeg håper Skogheim sender på bana mot FKT:
--------------Persson---------------
--Wibe--Jensen--Jaakko--Byfuglien--
---Lindau----Nystuen----Fremming---
---Olausson---Gundersen---Kalsæg---