mikeb wrote:
Dette er nok det sureste som har skjedd i høst, selv om Kalsæg var en av mine favoritt spillere så er Jakko nesten er viktigere brikke i KIL. Dette var ikke bra. Nå må vi snart få noen gode nyheter eller så er jeg redd svartmalingen kommer til å bli brukt opp i løpet av vinteren.
Ja.....når du nærmest daglig får deg "en på tryne" uten at det ser ut til at noe "godt" er på gang.....så skjønner jeg godt at det blir mye svartmaling, men hva faen skal mann tro? Når alle de gode forsvinner uten at det gis noe håp om at nye skal komme inn så begynner jeg virkelig å lure!!
Skulle nå også Nystuen forsvinne, og det viser seg at Ulla ikke klarer å fortsette.....så er det faen meg over og ut.....da er det rett ned i elendigheta..... I tillegg skulle det faen meg heller ikke forundre meg om de klarer å kvitte seg med Skogheim i løpet av vinter'n.....men han er i hvertfall på kontrakt.....så der BØR vi få noe penger ved en eventuell overgang......jeg kan heller ikke tro at han syns det er særlig kult å se at den ene etter den andre forsvinner fra klubben, og i tillegg virker det jo som om han er totalt satt til side for vurderinger på spillersiden!!
Nei faen hoppe og sprette.......tror jeg logger av og tar meg en kald dusj før det totalt renner over for meg