KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 20:25

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 01 May 2011, 14:22 
Saftblander

Siden vi ikke har noen eddie som kan danse etter kampene lengre, burde da ikke Kim Holmen ta salto foran oss i stedet? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=6cMZpqKjcM4&NR=1 ;)

Profile  

PostPosted: 01 May 2011, 14:32 
Spiller

først må han jo klare å score mål!

Profile  

PostPosted: 01 May 2011, 14:37 
Saftblander

SPURS wrote:

Etter kampen mener jeg da, på samma måte som eddie hadde dansen sin ;)

Profile  

PostPosted: 01 May 2011, 17:09 
Klubbdirektør

eidskogkongen wrote:
SPURS wrote:

Har det vært så mye å feire denne sesongen da?

Profile  

PostPosted: 08 May 2011, 02:07 
Trener

ManUtd wrote:
eidskogkongen wrote:
SPURS wrote:

Har det vært så mye å feire denne sesongen da?

Greit med feiringer fra spillere som bidrar til poeng og har sjarm (og helst noe å bidra med). Så denne tråden bør jo slettes. Ta heller en tråd for Henry J. som burde prøve å etterligne Eddy eller at Arnar bør kamme barten etter kamp. Evt at Güven eller Linnes finner på noe. Eller Samir eller Holmen Johansen, Pierau, Ørjan, Tuelo, Dosso, Sjøli, Ryen, Sundby, Korbøl, Skårdal, Dixon, Wigum, Solum, Aas, Krogh, Lindstad, Rostille, Hansen eller Deinoff.

Å spørre om at Holmen skal flashe noe foran supporterne er litt dumt i mine øyne. På banen er han bare daukjøtt. Ingen grunn til å ha han der. Vi spiller med 10 spillere + en som kan ta innkast som ingen kan heade i mål (med unntak av Arnar) så lenge han er på banen. Siste seriekamp viste jo det ganske så godt.... Sett inn en junior som vet hva en ball er så går alt så meget bedre.

Men å oppfordre til at stallens dårligste spiller skal gjøre noe spesielt foran supporterne syns jeg er dumt. Både for supportere og for spilleren selv. Jeg hadde jo holdt kjeft om ikke denne tråden hadde kommet...

Profile  

PostPosted: 08 May 2011, 09:54 
Forumlegende

DV wrote:
Men å oppfordre til at stallens dårligste spiller skal gjøre noe spesielt foran supporterne syns jeg er dumt. Både for supportere og for spilleren selv. Jeg hadde jo holdt kjeft om ikke denne tråden hadde kommet...

Hvorfor kritiserer du ikke de som setter opp laget i stedet da?
Arbeidstakeren gjør jo bare det han blir bedt om, å prøve å spille slik og slik.

Profile  

PostPosted: 08 May 2011, 10:45 
Forumlegende

SPURS wrote:

SPURS og også DV som bruker begrepet stallens dårligste spiller har vel ikke helt skjønt at psykologi er en del av idretten fotball. Holmen har scoret flere mål i Tippeligaen, det er en objektiv sannhet. Han har de fysiske ferdighetene, det er en objektiv sannhet. Nå må vi supportere også backe han for å løfte han opp slik at han får selvtilliten til å prestere. I cupkampen så scora han, kanskje det var forløsninga for hele laget?

Kim Holmen skal ikke bruke mental energi på hva han skal gjøre foran supporterne i gitte situasjoner. Han må bruke mental energi på noe som er rasjonelt i stedet.

Profile  

PostPosted: 08 May 2011, 17:59 
Trener

Karlsen wrote:
SPURS wrote:

SPURS og også DV som bruker begrepet stallens dårligste spiller har vel ikke helt skjønt at psykologi er en del av idretten fotball. Holmen har scoret flere mål i Tippeligaen, det er en objektiv sannhet. Han har de fysiske ferdighetene, det er en objektiv sannhet. Nå må vi supportere også backe han for å løfte han opp slik at han får selvtilliten til å prestere. I cupkampen så scora han, kanskje det var forløsninga for hele laget?

Kim Holmen skal ikke bruke mental energi på hva han skal gjøre foran supporterne i gitte situasjoner. Han må bruke mental energi på noe som er rasjonelt i stedet.

Til den psykologiske biten så er det vel strengt tatt psykologisk ille å bli tatt ut etter 60 minutter 2 kamper på rad. Det er en enorm mistillit fra treneren, og bør vel være et par hakk verre enn at supportere forlengst har innsett det treneren nå er i ferd med å skjønne....

Så er vel ikke helt enig i at jeg ikke har skjønt det psykologiske aspektet som du antyder, Karlsen.

Men skal vi holde oss til såkalte objektive sannheter så er det en objektiv sannhet at laget har fungert enormt mye bedre i angrep de siste 30 minuttene mot både Hødd og Sandefjord... Og det er vel også en objektiv sannhet at det ikke er psykologien som er hovedproblemet her. Det er basisferdigheter med ball.

Så holder fortsatt på at jeg egentlig syns hele tråden bør slettes ref forrige innlegg.

Profile  

PostPosted: 08 May 2011, 18:22 
Forumlegende

DV wrote:
Så holder fortsatt på at jeg egentlig syns hele tråden bør slettes ref forrige innlegg.

Rart synes jeg.
At man vil slette en tråd fordi man mener at den er meningsløs.
Er den det sø dør den hen av seg selv.
Ellers er det vel et eller annet man selv er redd for...som oftest.

Profile  

PostPosted: 08 May 2011, 18:39 
Trener

ivo wrote:
Ellers er det vel et eller annet man selv er redd for...som oftest.

Tja.... Det er vel det som Karlsen er inne på om at spilleren har litt annet å fokusere på. Som f.eks. å trene på ballbehandling og at dette fjerner fokus fra det som er nødvendig....

ivo wrote:
Rart synes jeg.
At man vil slette en tråd fordi man mener at den er meningsløs.

Nei, ikke fordi den er meningsløs. Den er verre enn det. En oppfordring til å leke publikumsyndling bør gå til en som supporterne har større respekt for. Rar kommentar fra deg, Ivo.

Profile  

PostPosted: 08 May 2011, 20:07 
Forumlegende

DV wrote:
Nei, ikke fordi den er meningsløs. Den er verre enn det. En oppfordring til å leke publikumsyndling bør gå til en som supporterne har større respekt for. Rar kommentar fra deg, Ivo.

Ser vel ikke det helt kriminelle ved dette.
Hadde han vært konstant reserve hadde man vel neppe reagert.

Profile  

PostPosted: 08 May 2011, 20:43 
Spiller

Karlsen wrote:
SPURS wrote:

Hvor har jeg brukt begrepet stallens dårliste spiller Karlsen???
Holmen sitt varemerke har vært salto etter mål. Om han skal ta salto forran supporterne er det jo en fordel å score mål. Det har han ikke gjort, derfor synes jeg det er meningsløst at han skal sprette frem og tilbake.

Profile  

PostPosted: 10 May 2011, 21:49 
Forumlegende

SPURS wrote:

Intet sted. Les setningen du viser til en gang til..nuvel noe ullen fra min side. Men både du og DV drar Holmen NED, alle spillere må dras OPP!

Profile  

PostPosted: 11 May 2011, 16:22 
Spiller

Karlsen wrote:
SPURS wrote:

Intet sted. Les setningen du viser til en gang til..nuvel noe ullen fra min side. Men både du og DV drar Holmen NED, alle spillere må dras OPP!

Hvordan i allverden kan du mene at man drar en spiller ned, ved å si at man må begynne å score før man gjør mål feiringa si???? Det er jo bare en selvfølge!!
Og viss en spiss med nesten en halv mill i året ikke tåler å høre at han må score før han feirer har han ett problem. Dessuten tror jeg Kim Holmen skjønner såpass selv, at han ikke gidder å sprette rundt med saltoer uten grunn.
Men det mulig ikke du tåler mer Karlsen.....

Profile  

PostPosted: 11 May 2011, 19:46 
Forumlegende

SPURS wrote:
Karlsen wrote:
SPURS wrote:

Hvordan i allverden kan du mene at man drar en spiller ned, ved å si at man må begynne å score før man gjør mål feiringa si???? Det er jo bare en selvfølge!!
Og viss en spiss med nesten en halv mill i året ikke tåler å høre at han må score før han feirer har han ett problem. Dessuten tror jeg Kim Holmen skjønner såpass selv, at han ikke gidder å sprette rundt med saltoer uten grunn.
Men det mulig ikke du tåler mer Karlsen.....

Oisann. Denne skjønte jeg ikke. Ikke gidder jeg heller. Ja en spiller må score før han kan feire. Og 2+2 er 4 og alt det der. Og Holmen er sportslig dratt ned i denne tråden og det skjønner SPURS om han gidder. Og jeg vil at vi skal dra han og andre spillere OPP! Jaja noen tråder tar uante vendinger og denne er vel gudene vet hvor. Nei mer irrasjonalitet og ullenhet og muggenhet og sipping og merkelighet i denne tråden tåler jeg ikke så vi burde vel ratt stenge her snart.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]