Glåmdalen har gått ut med børsen for sesongen så langt, så da kan vel vi også skrike ut våre uhøytidlige meninger om hvem vi føler har vært best så langt i året.
Selv går min stemme til Ryen så langt. Han har som vanlig vært stødig, det er sjeldent noe å lure på med den gutten. Løper opp alt av robuste nordlændinger og antiloper fra afrika uten det minste problem. i tillegg har han en egen evne til å få folk rundt seg til å passe inn i KIL's forsvar. Jeg begynner egentlig å lure litt på dette....Jaakko hentet av Bryne etter å ha spilt bra på KIL, Rønning til AIK, Guiomar imponerer i år og ender vel da ratt opp i Liverpool etter noen mnd til med Ryen.....men hva er egentlig hovedårsaken til intr. for disse spillerene? Tror faen meg Ryen fortjener en stor del av æren for at gutta har endt opp der de er....og trolig drar inn mer cash enn noen på KIL. Men men.....glad og fornøyd med at vi har Ryen i KIL, men lurer veldig på hvordan han hadde klart seg i TL. Tror faktisk han kunne ha tilpasset seg nivået og hevdet seg bra på nivåer også over "vikarligaen".
Mange vil sikkert mene Pelu er årets mann så langt, skal ikke si meg veldig uenig i dette. Når han er "på" så er det mayham all the way! Blir han "på" litt oftere, kommer seg tidsnok til Vinger resten av året, og slutter å løpe på seg strekk.....så vil han fort ende opp øverst av de øverste også på min liste. Sylling faller litt inn i samme kategori. Vært utrolig bra i år, til tider, men har slitt litt med skader og trolig skrall form i de siste kampene som et resultat av dette.
Berg-Hansen har også vært meget bra, men dessverre også en del skadet.....rett og slett forbanna irriterende at disse tre gutta har slitt med skader, de er meget viktige for laget, gud vet hva vi kunne hatt av poeng med disse kara i slag, og på banen hele våren! Får bare håpe skaden til Ørjan ikke blir langvarig (KIL-DÅTT-NO!!!! JEG SAVNER INFO OM DETTE!!!!) og at han kommer seg raskt i form slik at Høstsesongen blir minst like god for han som i fjor.
Arnar Førsund bør vel også nevnes. Han har vært strålende og gitt alt i alle kamper. Imponerende av en kar som tilhører en klubb med supportere som helst skulle sett at de fleste av oss var "døde og begravet". Jeg vil uansett ikke gi han toppplasseringen på bekostning av Ryen.....men kommer han tilbake i løpet av sommeren og signerer en 8 års kontrakt, så skal jeg garantert stemme på han som årets spiller "ÅKKE SÅM"
Ellers er jeg stort sett fornøyd med alle sammen, de kan alle nyte en nødvendig sommerferie....men møt nå opp i god form før alvoret braker løst på nytt
Hva mener du?